לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the life


החיים. יותר נכון בלוג על החיים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

ראש של כבש.


מי ייתן ותהא זאת שנה טובה!!!!

 

טוב אין לי משו מיוחד להגיד.. חוץ מהחפירות של המורה.ההפסקה הגורלית.רגע עם שי.

 

טוב נו.. רוצים?

 

המורה חפרה.הגיעה ההפסקה ודיברתי עם נועה וחן(חברות .. .. ..)

שי הגיעה ושאל את נועה אם היא ראתה את גל( עוד ילד) והיא אמרה שלא אז הוא שאל אותי ואמרתי לו כן!למרות שלא באמת ידעתי.. ואז עשינו סיור בכל בית ספר כי אמרתי לו שזה במקום שהוא רחוק (ליד הברזייה) אז הוא אמר איזו? והוא אמר לי לבוא איתו.. אז באתי.. ולמזלי כשהתקרבנו לברזייה היה צלצול אז הוא אמר לא משנה אני אפגוש אותו בכיתה..

 

 

טוב זהו..

 

בעיייי

שנה טובה!

נכתב על ידי שירושקעע' , 11/9/2007 14:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלות.


אהלןן חבריםםם

(נו טוב, וחברות..)

 

אני שיר! ולצערכם אני כאן כל הזמן ומספרת על חיי..המשעממים..חעחע סתאאם עוד תראו..

16^תל אביב^פנויה(-+) מה לעשות רגילה משינים..

אז נתחיל?

 

פתחתי את הבלוג כדי לספר לכם . על דבר אחד והוא החיים שלי..

אז היום היה יום רגיל. לומדים על התחלות בלה בלהההה...

יש מישהו שאני אוהבת..דיי..קוראים לו שי. הוא ביישן כזה.. כולןןן אוהבות אותו..

וגם אני.. אין מה לעשותתת.. נראה עוד מה יקרה מחר כי הציעו לו להציע למישהי מהכיתה המקבילה חברות(ארוך,פרשו) ואולי הוא מציע :( טוב נדבר מחר.. פה  סיימתי..

 

שלכם,

שירושקעע'

נכתב על ידי שירושקעע' , 9/9/2007 20:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  שירושקעע'

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירושקעע' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירושקעע' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)