לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

kai’s blog :3


הבלוג צ'ילי מדבר על חיי הקצ'ים XP חבריי וכל שאר הג'אנק XP חחח

Avatarכינוי: 

בן: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

קאי חולה אהבה XP


טופ!!!! אז דבר ראשון! הבלוג הזה מעצבן אין כאן כתב יפה XP והP גדולה מידי...!!!! טוב אז נתחילD:

אני חייי על ציור!!! זה דבר ראשון ודבר שני זה שאני אוהב לצייר נשיקות ולבקר ציורים (kisses!)!!! אני חבר באתר בשם דוויאנט ארט אז הנה הכתובת: kissofobia.deviantart.com ודרך אגב!!! אני מצייר הרבה מאוד!!! אבל הלך לי הסורק... :( אז אני לא יכול לסרוק ציורים למחשב...אבל יש באתר דוויאנטארט תמונות XP חמודות שצילמתי XP אני אוהב XP!!!! ואני חולה על kisses and love thingy!!!!!

נכתב על ידי , 9/9/2007 23:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפפריקה חריפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פפריקה חריפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)