לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

All the same



כינוי:  You c'ant change me.animor.

מין: נקבה

MSN:  give me yours.





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

באוטובוס.


עליתי לאוטובוס,אחרי החוג שלי

והוא גם עלה איתי.

הוא ישב עם ידידה שלו,ואני ישבתי עם חברה שלי

אני הוצאתי את הMP3 שלי.

פתאום הופיעו מלא שירים שלנו,המון שירים שלנו

הגעתי לשיר של טירס דונט פול,ואני כמעט בכיתי.

שמעתי את השיר,הסתכלתי עליו,שמעתי את השיר והורדתי את הראש.

באותו רגע רציתי למות.

המשכתי הלאה,חוץ מזה,התאהבתי בילד אחר.ילד שאין לנו זכרונות ביחד

ואין לי כלום איתו,אני אפילו לא מכירה אותו,לא מדברת איתו

._.

נכתב על ידי You c'ant change me.animor. , 11/9/2007 16:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה אמור להיות בלוג שאף אחד לא יידע ממנו


כן,אז אתם לא ממש מכירים אותי למעשה.

אני אתחיל בפוסט הראשון כפריקה,כי אני ממש חייבת.

אמ,

למעשה יש לי את החברה הכי טובה שלי,

והיא מאוהבת בילד אחד שנה,והם היו חברים,נפרדו,חזרו,והוא נפרד ממנה

כי הוא הרגיש שהיא נדחפת אליו יותר מדיי,הקיצר,היא ממש מתגעגעת אליו,

והיא אוהבת אותו,והיא כ"כ בדיכי עליו.

חברה שלי(לא שמאוהבת בו)אמרה לי שהם היו אתמול בשכונה שלי

ואותו הילד אמר "וואי ___ כוסית,חבל שכל הכוסיות הן פריקיות."

וכן הוא דיבר עליי ו,לא נעים לי.בכלל לא.

אם אני אספר לחברה שלי היא תפגע כמו שממזמן לא נפגעה

ואם לא,אני פשוט אשמור את זה בבטן חזק,וזה יכאב,וזה יכאב השקר הזה.

ואני ממש אוהבת את אותה,את החברה הכי טובה שלי,אני כל כך אוהבת אותה.

ובדרך כלל אני מספרת לה הכל.

 

טוב,מחסום כתיבה.

נכתב על ידי You c'ant change me.animor. , 10/9/2007 17:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





43

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYou c'ant change me.animor. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על You c'ant change me.animor. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)