לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג המגניב של דניתוש



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

שלום לכולם...


יש לי חבר אבל החברות הכי טובות שלי כבר לא מדברות אתי

הם אמרו לי ככה : "אם את לא ניפרדת ממנו אז אבדת אותנו שלום ולא להתראות"...

 

מה אני צרכיה לעשות?.. אני צריכה להפרד ממנו או לא ?

 

:(

נכתב על ידי , 12/9/2007 12:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש לי דלימה...


אני חייבת את העזרה שלכם...

תיראו ילד אחד מהכיתה שלי הציע לי חברות... ואני אמרתי את זה לחברות שלי והם אמרו לי "אם את רוצה להיות להיות חברה שלו אז אנחנו כבר לא ניהיה יותר חברות שלך תחליטי"... מה אני צריכה לעשות??

 

:(

נכתב על ידי , 11/9/2007 16:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום לכולם...


 

שלום לכולם אני חדשה פה..חחח

 

אוקיי אז ככה קוראים לי דנית ארר אני גרה במושב דור אני לומדת בבית הספר מעגן מיכאל...

 

התחבביבים שלי הם:

לשמוע מוזיקת ראפ ורוק,לעשות שופינג,לצאת,וים..!!

 

צבעים אהובים: שחור,ורוד,לבן,אדום,וכחול..!!

 

זמר אהוב: דנידין

 

 

זמרת אהובה: נינט טייב [:

 

וזהו בעיקר.. הם אתם רוצים לדעת אליי עוד אז תשאלו חח

 

 

 

 

 

 

 

 

 

וזהו בינתיים..!!

 

נכתב על ידי , 10/9/2007 21:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , ספורט , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**דניתוש** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **דניתוש** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)