לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

less is more


Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN:  i

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011


נישברתי.

אבא בבית חולים, אני עוד שנייה נכנסת להשתלת מח עצם, החברות מאכזבות, חיי האהבה מבלבלים.

רק צריכה שמישו יחבק אותי חזק חזק ולא ירפה. אני רק צריכה שמישו ילטף אותי ויגיד לי שאלה סתם שעות קשות ועוד שעתיים אני יהיה בסדר.

אני כל כך רוצה מ' כדיי לברוח מהכל! כל כך כל כך!

לא רוצה להרגיש, לא רוצה לדעת, לא רוצה שיהיה לי אכפת.
הכדוריי הרגעה ממש ליידי , אני ממש מתפתה אם לקחת, אני ממש רוצה אבל אני גם רוצה לבכות ולהוציא ולשחרר.

כבד לי בחזה, חנוק לי. אני מרגישה שמישהו שם עליי מגבת וחוסם לי את הנשימה ואני מתנגדת ורוצה רק עוד טיפת אוויר.

אני חלשה, אני תלויה, אני נסחפת, אני תמימה, אני מפגרת ושמנה.

וכל מה שאני צריכה זה רק חיבוק. ובשעות האמיתיות אין מי שיביא לי אותו.

 





ואם כבר חיבוק, אז שלא יהיה מזוייף.

נכתב על ידי , 30/4/2011 00:24  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ... ב-22/5/2011 15:57
 



מי שמע?


מי שמע על אמן  שלא יודע לצייר? מרוב שהוא לא יודע לצייר הוא אומר לכולם שהוא יודע לצייר כל דבר, כל מה שתגידו כל מה שהוא רוצה.
מי שמע על רקדנית שלא יודעת לרקוד?
וזמר שלא יודע לשיר? שעושה מעצמו צחוק וחושב שהוא שר ממש יפה, כי החברים וההורים מעודדים אבל הוא שר איום ונורא.

ועל אדם מבוגר שלא באמת מבוגר? ולא תואם את גילו?

אולי אני בכלל לא כל מה שחשבתי שאני , אחרי הכל אולי אני לא מכירה את עצמי כפי שניראה לי.
זה הזמן לצאת לחפש? ואולי יש דברים שאני אגלה בחיפוש ואני לא רוצה לדעת?

נכתב על ידי , 19/4/2011 04:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של It's like the same thing ב-29/4/2011 23:40
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGali ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Gali ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)