לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תל אביב, אני מגיע, באתי להזיע, כי את היחידה אני נשבע



Avatarכינוי: 

ICQ: 348725055 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

ההופעה של טוקיו הוטל מתבטלת + דץ ודצה חוזרים


חעחעחעעעעע!!!!

איזה מצחיקולי זהD:

שומדבר ממה שרשום בכותרת קורה

אז אפשר להירגע אחים שלי ;)

 

אמממ אז מה שלומכם?!

קודם כל רציתי להפיץ קישור לבלוג הכוסית הזה

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=287490

כן כן

הבלוג של הצ'יוואווה החמודה

 

קיצר רק רציתי לומר..ש..

זה פוסט פריצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אז לא זה עומר שמחליט להיות נחמד ולהביא לי כניסות

לא..

 

אז סתם איך היה החג אנשים?!?!?!?!?!?!?!

היה סבבה?!

אחלה!!

היה נוראי?! לא נורא יעבור..

 

קיצר

רק רציתי לומר שאני חול-ע-ל סימפל פלאן!!!

יאיייי להם

|אבל בחייאת, תוציאו שירים חדשים!|

 

אז יאלה נתראה בשמחות!!!!! ;)

חחחחח או שלא נתראה בכלל...

 

יאלה בעיי הייתי פה

CuteChihuahua


 

3>
 

נכתב על ידי , 5/10/2007 21:41  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BarBar[A?]0 ב-25/10/2007 15:21
 



פשוט, טינקרבל


תמונה:Tinker.jpg

אני מתנצל פני הפקאצות בנות ה12 שפיצו למשהו אחר.

 

"סטטיסטיקה" זה שיר מעולה,

אתמול גנבו לי 150 שקל,

אבל זובי :)

 

וזהו.

 

עומר

נכתב על ידי , 5/10/2007 20:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Patit ב-5/10/2007 21:57
 





3,029

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזה עם הבלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זה עם הבלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)