לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

CASTRO help and desings


CASTRO help and desings

Avatarכינוי:  CASTRO לשירותך(:

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

ספיישל החזרה עננננק של CASTRO כבר פה !


הכל הכל למטה .

תגייבו .

נכתב על ידי CASTRO לשירותך(: , 23/12/2008 16:40  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספיישל החזרה ענק של CASTRO .


שאלום . D=

כאן מאיה .

אני מאוד שמחה להתחיל את הספיישל .

ואני מאחלת המון בהצלחה לדליה המנהלת החדשה שהצטרפה אלינו .

וגם למאיה, וגם לבלוג שהצלחנו לשקם אותו .

 

ויש לי משהו בכללי להגיד גם לחלק של מאיו ושל דליה -

לשימוש אישי בלבד + קרדיט חובה !

לקח לנו המון זמן להעלות את הכל ולהכין .

תודה .

 

החלק של.

 

כפתורים .

 

שונים -

     

 

כמעט מלאכים -

 

  

 

 

ברנדה אסניקר -

 

   

   

 

 

תמונות לעיצוב -

לשימוש אישי בלבד .

 

 

                             

 

 

 

 

 

 

 

 

פיקסלים -

שימוש אישי בלבד .

 

 

:iconcougars::iconSakuraAi::iconzombii::iconyohaneko::iconsakuranek0:by daniel - rojer.tipo.co.il:iconbuniifunii:

:iconSyndicDesigns::iconpaper-roni::iconthursdaymorning: hamodmezamer  hi 

 

 

 

Image Hosted by ImageShack.us  Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

 

לשמירה לחצו  כאןimg513/9940/14402246ty1.png

 

 

וזה סתם כל מיני מברשות שניסתי והעלתי אותם .

שימוש אישי בלבד .

 

  

 

 

 

ולסוף מבצע .

 

 

1.

2.

3. 588706

4.

 

 

  אהלן [ =

כאן  המנהלת החדשה .

אני שמחה להצטרף לבלוג המדהים הזה ,

אז בהצלחה לי D:

 

והנה החלק שלי , :

 

הנה כמה שטויות לרשימות [ נדירים - לשימוש אישי בלבד ] -

 

לרשימות / לשימוש אישי

 

שטויות לרשימות/פוסטים [ לשימוש אישי ] -

 

 

 

 

 

 

Candy, Chocolate, Gifts and More! - Dylan's Candy BarFruits Aplenty Cupcakes at Cupcake FunCoke image by qazwsxedcrfvs on PhotobucketSummer's Coolest Gin Cocktails

 

Summer's Coolest Gin CocktailsSummer's Coolest Gin Cocktailsapple 7Luxist

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mcdonalds-790350.jpg (JPEG Image, 528x480 pixels)diet-mcdonald.jpg (JPEG Image, 350x255 pixels)

 

Mint Mocha Chip Frappuccino® blended coffee with Chocolate Whipped CreamHot ChocolateCaffè MochaMocha Frappuccino® Light Blended Coffee

 

Espresso Frappuccino® Blended CoffeeTazo® Black Shaken Iced TeaCinnamon Dolce Latte with Sugar-Free SyrupIced Caramel Macchiato

 

Tazo® Green Tea LatteSkinny Cinnamon Dolce LatteOrange MochaSyrup Flavored Latte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 כמובן שזה לא הכל ..

פתחתי בנוסף לבלוג הזה עוד בלוג שהוא מן סניף לבלוג הזה .

הוא יהיה מן "עיתון" . [:

הכנתי בו כבר כמה כתבות מעניינות ,

כנסו לראות .

 

 

 

 

ואחרונה חביבה (:

החלק של D:

אממ, נתחיל בזה שאני רוצה לאחל לדליה הרבה הרבה בהצלחה D:

ושאני  מאחלת בהצלחה גם למאיה , ובכלל לשיקום הבלוג [:

אז אממ, אני לא יחפור לכם יותר מדיי ואני יתחיל .

אממ, נתחיל מכפתוורים (:

נינט טייב [32]

                          

   

ג'מה וורד [48]

                                       
אני ממש מצטערת , אבל היו לי הרבה תקלות לכן לא יכולתי להעלות
את כל מה שהיה מתוכנן .
לכןן, אני יעלה בפוסטים הבאים .
אבלל, הכנתי את העיצוב החדש . איך הוא ?
 
 
עד לפה .
אזז, באמת סליחה על הפוסט הדליל .
נכתב על ידי CASTRO לשירותך(: , 23/12/2008 11:55  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCASTRO לשירותך(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CASTRO לשירותך(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)