לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

= החיים שלי ^^ =



כינוי:  עיננבררקקיי D ; ^^

בת: 30

ICQ: 280058463 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

ה - תעודה @ :] ,


ייאאאאאו אני כ"כ פפחחדתי בקשר לתעודה @

אבל כנראה שהכל היה בסדר # :] ,

בבוקר , איך שהגעתי לביצפפר

כ"כ פחדתי @ , חיחיחיחחי P=

אחר כך בתחילת שיעור מדעים

נשברה לי בטעות המראה של אליאור \:

ואז אממרו לי יאאאו עינבר עכשיו יש לך 7 שנים רעות | :

בכככלל חשבתי שזה בטח יהיה קשור לתעודה

ואז היה איזה טקס מעצבן

והבנות הפקאצות של ז' רקדו ריקוד . . .

ואחר כך היה תעודות , וואאאאאאאז

הגיעה תעודה שלי כ"כ הרגשתי שאני מתעלפפת עוד שניה D:

ובססססווווווווווווווווווווווףף

רק 2 נכשלים @ ,

ואני יכולה להתקבל לבגין # :]

יאו כ"כ הייתי מאוושרת  ,

אבל צריך לשפפר פה ושם אבל בקטננה ממש בקטנה : ] ,

 

ואז הללכתי עם שני לשוק ,

וקניתי קפוצ'ון של אדידס בננה D:

משהו יפפפה D:

הינה תמונה % : ]

 

ועכשיו ממש עכשיו חזרתי מהקניון #,

לא קניתי כלום X : אכללתי במקדולנס :]

וזהו D: ככה נגמר היום שלי # :]

נכתב על ידי עיננבררקקיי D ; ^^ , 26/1/2008 21:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אליאוורי שלי D+


אליאור D+

יום שישי , היה כ"כ כיייף #

אין אין את פשוט חברה כ"כ טוובה @

אני אווהבתותך % (:

ואל תשכחי אפעם #

אני !

תמיייד אבל תמיד פה בשבילך # (:

להכככככככללללל :O

 

אווקי , אנשים הפווסט הזה מוקדש

ל - אליאורי @

היללדה הכי ה - כי מדהימה בעולללם %

+ _ +

אליאוווורי

- 555 -

עליינו D+

אוווהבתותך כ"כ : ]

היה ממש כייייייףףףףףף

והינה כמה תמונות מאותו יום שישי הסטללללה ^ ( :

 

זה יום שישי ה - 18.1.07

שישי הסטטטללללה D+

נכתב על ידי עיננבררקקיי D ; ^^ , 20/1/2008 23:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי ^ : ]


אחחרי המוווווווון זמן # ,

חזרתי D+ ,

אליאור הייתה אצלי אתמול ^ : ]

עשינו מלללא תמונות #

פוסט הבא מבטיחה המווון תמונות % : ] ,

בנתתתיייים :

אוחצ'וווות תריימו ^ : ]


 

אאחחחחחחח כממה שכ"כ כייף

שיש חברוות טובות #@

אליאור , הילה , רעות

אווהבתותכככןן מללללא ^^

נכתב על ידי עיננבררקקיי D ; ^^ , 19/1/2008 14:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





337
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעיננבררקקיי D ; ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עיננבררקקיי D ; ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)