לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Would you dance, if I asked you to dance


?Would you cry, if you saw me crying


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

שניה להתחיל~


פעם ראשונה בישראבלוג.

וויש מי לאק!

אז לפני שאני אתחיל לדבר, והרבה. תנו לי כמה שניות יקרות מזמנכם לספר לכם עלי - ניקול.

אני ניקול, או ניקי בשבילכם. (גם טאיו / טאי זה בסדר)

תלמידת כיתה ח' עם הרבה תסבוכות, אפילו אם זה לא ממש נראה ככה.

אוהבת אנימה, מנגה ואני מנגנת קצת בגיטרה, או יותר נכון לומדת P;

כאן, בבלוג שלי אני אספר לכם עלי ועל חיי המוזרים.

יתכן שבבלוג יהיה גם הרבה על אחת האובססיות שלי - אנימה ~

 

ועכשיו~! (טם טם טם)

הדברים שאתם (ממש לא) חייבים לדעת עלי~

שם- ניקול

כינוים - ניקי, טאיו, טאי ושמש XD

למה 'שמש'?! - טאיו זה שמש ביפנית, ולמה טאיו? לודעת

מעצבת? - כן, ואוהבת את זה! רק חבל שהפוטו שלי מת..~

אנימה אהובה - קודוצ'ה!!

מנגה אהובה - אתם בטח תופתעו.... - קודוצ'ה!! (אני מכורה XD)

תפוח או בננה? - מנגו

תכלת או ורוד? תכלת

זמרת? - אבריל לאבין ואשלי טייסדיל

שחקן? - ג'וני דפ~

דמות מצויירת אהובה - האיאמה אקיטו 33>

 

זהו לפוסט הזה~

הוא קצר ומקווה שקולע XD

ושוב, אני חדשה בישראבלוג~ אז סלחו לי אם הבלוג מתעוות מידי פעם P:

ממני,

ניקי שלכם x 3 x

 

-הבלוג בבניה, תחזרו בקרוב~  sEe Ya SoOn

XD

נכתב על ידי ניקול שלכם , 11/9/2007 23:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ניקול שלכם

בת: 30




47
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניקול שלכם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניקול שלכם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)