לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מאיר


בעיקרון זה בלוג על אהבה.

כינוי: 

בן: 61



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2015

נועה ונוגה עושות חיים


נועה הייתה מאושרת לראשונה מזה שנים. היא הייתה ביום השלישי של הטירונות וממש אהבה את חיי הצבא. היא הקדישה תשומת לב רבה לכל מטלותיה והשתדלה לעשותן על הצד הטוב ביותר וידעה' שהמפקדות שלה מאד מעריכות אותה. אך אז לאחר ארוחת הצהריים ותורנות המטבח, הודיעה המפקדת שלהן, שהן יוצאות לבתיהן בשבת ונועה נעשתה מאד עצובה. היא פנתה למפקדת שלה ושאלה האם היא יכולה להישאר בבסיס בשבת ולא לצאת הבייתה? המפקדת שאלה אותה למה ונועה אמרה בקול קטן ומפוחד "זה סוד". "אם לא תאמרי לי לא נוכל להשאיר אותך בבסיס בשבת, גם ככה זה חריג מאד" אמרה המפקדת שלה. לאחר מכן דיברו עם נועה' המ"מית האהובה עליה נוגה, שחיבבה את נועה, המ"פית, פקידת הת"ש והקב"נית, אבל  נועה לא הסכימה לומר להן מדוע היא לא רוצה לצאת הבייתה בשבת וכולן אמרו, שאם כך היא תצטרך לצאת הבייתה. ככל שעברו הימים הלכו האומללות והפחד של נועה וגברו. לבסוף פנתה לנוגה ואמרה לה "אני מוכנה לגלות לך את הסוד שלי, אם תבטיחי לשמור אותו בסוד ואם תקחי אותי למקום בו נהיה רק שתינו ביחד ואף אחת אחרת לא תשמע." "מדוע את מוכנה לגלות אותו לי נועה חמודה?" שאלה נוגה ברוך, "כי אותך אני אוהבת" ענתה נועה והשפילה את עיניה.

 

נוגה לקחה את נועה לחדר שלה בבסיס, אמרה לנועה לשבת על המיטה שלה (של נוגה), סגרה את הדלת וישבה בעצמה על כסא מול נועה ואמרה "טוב עכשיו אני מוכנה לשמוע את הסוד" וחייכה אל נועה. נועה הרגישה, שהאומללות מציפה אותה ומול עיניה המשתאות של נוגה פרצה בבכי סוחף, שזיעזע את כל גופה ברעידות ואמרה בין יללות של בכי: "אבא שלי ... אונס אותי ... מגיל תשע". נוגה חטפה הלם ועיניה הפכו קשות. נועה המשיכה לילל: "אני יודעת שאני ילדה ואשה רעה ומושחתת ... אמא שלי ... הסבירה לי... שאני אשמה שאבא שלי אונס אותי. שאני פיתיתי אותו ... שאני עדיין מפתה אותו ... אבל זה כל כך כואב ... בבקשה בבקשה בבקשה ... אל תשלחו אותי הבייתה." ונועה המשיכה לילל ולבכות ולרעוד בכל גופה מול עיניה הלא מאמינות של נוגה. פניה של נוגה לבשו ארשת של רכות ושל חום היא ניגשה לנועה, חיבקה אותה חזק וליטפה אותה ואמרה לה "די נועה מתוקה, די לבכות, אני לא יודעת איך אעשה זאת, אבל במקרה הכי גרוע תוכלי להישאר איתי בשבת בבסיס." יללותיה של נועה פחתו היא חיבקה חזרה את נוגה הביטה בה ולפתע נישקה את שפתיה של נוגה. נוגה הייתה בהלם, אולם, היא חשקה בנועה מאז, שראתה אותה לראשונה והיא נשקה לה חזרה ואז שאלה אותה: "נועה חמודה, את בטוחה שאת רוצה את זה? יש לך ניסיון עם נשים?" ונועה ענתה לה: "אין לי שום ניסיון עם נשים, אני רק יודעת שאני אוהבת אותך סג"מ נוגה ושאם תסכימי אני רוצה להיות שלך." "בסדר אבל רק אם תסכימי לקרוא לי נוגה ולא סג"מ נוגה" אמרה נוגה בחיוך. "אבל מה נעשה נועה חמודה שלי? האם תסכימי שנגלה בסודיות גמורה לקב"נית, עם התמיכה שלה אולי נוכל להשאיר אותך בבסיס בשבת ואני אקח אחריות עלייך" אמרה נוגה. לאחר מחשבה נועה הסכימה וזה מה שהן תכננו לעשות למחרת. ואז נועה כיסתה בנשיקות את פניה החמודים של נוגה ונוגה כיסתה בנשיקות את פניה של נועה. הן הפשיטו זו את זו ואז נוגה אמרה לנועה לשכב על המיטה שלה וביקשה שנועה תדריך אותה מה נעים לה ומה לא. 

 

 

נועה חיבקה את נוגה שחיבקה אותה חזרה ושאלה אותה: "נועה שלי את בטוחה שלא היית לפני כן עם אשה?" "כן" ענתה לה נועה "אני פשוט מאד אוהבת אותך נוגה שלי" בקול מאושר והרגישה איך אושר ממלא את ליבה והופך את גופה קל.

 

נכתב על ידי , 28/8/2015 10:03   בקטגוריות אהבה ויחסים, משפחה מהגיהנום, אונס  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlightdragon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lightdragon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)