לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מאיר


בעיקרון זה בלוג על אהבה.

כינוי: 

בן: 61



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

לחיות ביחד עם המאסטרית


אולגה ומינג נעשו חברות קרובות. הן אהבו מאד זו את זו ואהבו לטייל ביחד ולבקר אחת בבית הספר לאומנויות לחימה של השנייה.

 

לאחר כחודשיים אמרה אולגה למינג "אהובתי מה דעתך לבוא לגור עימי בבית שלי, או שאני אעבור לגור איתך?" "אולגה שלי אני מאד אוהבת אותך, אבל אני צריכה את החלל שלי אהובתי היקרה. יחד עם זאת, אשמח לנסות לגור איתך אהובתי" אמרה מינג. "אז מי עוברת לגור אצל מי מצחיקה אחת?" שאלה אולגה בחיוך ונישקה את קצה אפה של מינג. "אני אצלך" אמרה מינג, נישקה את שפתיה של אולגה וחיבקה אותה ואמרה "תכירי לי את חייך אהובתי המתוקה".

 

הן העבירו בגדים של מינג, ציורים שאהבה ואת כלי התה שלה לביתה של אולגה, שהיה בית קטן מוקף בחלקת אדמה, בה זרם פלג קטן. "במה את עובדת אולגה שלי?" שאלה מינג. "כמוך אני מדריכה בבית ספר של אומנויות לחימה" ענתה אולגה "וחוץ מזה אני באה ממשפחה עשירה ואני לא ממש חייבת לעבוד לפרנסתי". "איזה כיף לך" נאנחה מינג. "אה כן, וחוץ מזה אני גם מעין מרפאת אלטרנטיבית" אמרה אולגה. "גם את?" שאלה מינג. "מה זאת אומרת גם אני?" שאלה אולגה "מה את עושה מינג שלי?" "אני מדקרת ומטפלת בעשבי מרפא" ענתה מינג "ואת אולגה שלי?" "אני מרפאת הילות" ענתה אולגה.

 

"מה זה מרפאת הילות?" שאלה מיינג. "טוב" אמרה אולגה וישבה בישיבת לוטוס מול מינג שלה "לכל אדם יש הילה של האנרגיה שלו. כשאדם חולה, או מצוברח הצבע של ההילה משתנה ולפעמים גם הצורה שלה. אני משתמשת באנרגיה הטבעית שלי כדי להחזיר את ההילה של אותו אדם למצבה הרגיל ואז הוא מרגיש טוב".

 

"אז בואי נסדר את הדברים שלך כדי שתרגישי כמו בבית מינג שלי" אמרה אולגה. הן תלו את ציוריה של מינג הכינו מקום לכלי התה שלה ואולגה פינתה ארון בגדים לשימושה של מינג בחדר השינה ואז הן הלכו להתרחץ יחד בג'קוזי הגדול של אולגה ואח"כ עברו לחדר השינה. "מינג שלי את רוצה לנסות לחיות לפי לוח הזמניo שלי אהובתי?" שאלה אולגה בחיוך. "כן" אמרה מינג ונשקה לה. "אבל, אני מתעוררת בזריחה" אמרה אולגה "ויוצאת לריצה קלה ואח"כ מתאמנת אימון של בוקר" אמרה אולגה. "זה נשמע נפלא" ענתה מינג בחיוך.

 

"מינג שלי אני כל כך אוהבת אותך" אמרה אולגה וליטפה באצבעותיה את פניה של אהובתה כאילו היא מציירת אותם. "גם אני אוהבת אותך אולגה שלי" אמרה מינג ונישקה את קצות אצבעותיה של אולגה. הן שכבו ערומות במיטה וליטפו ונישקו זו את זו בנחת, בתשוקה ובאהבה גדולה.

 

אחרי לילה של תשוקה ואהבה הרגישו אולגה ומינג אושר גדול והרמוניה מושלמת זו במחיצתה של זו. 

נכתב על ידי , 28/10/2015 22:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlightdragon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lightdragon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)