לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מאיר


בעיקרון זה בלוג על אהבה.

כינוי: 

בן: 61



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

נועה ונוגה עושות חיים חלק שני


בעקבות שיחתה עם נועה ניגשה נוגה ליסמין הקב"נית. היא דפקה על דלתה לאחר שיצאה משם חיילת ושאלה אותה אם יש לה זמן לדבר איתה. "זה דחוף?" שאלה יסמין. "כן די דחוף" אמרה נוגה "נועה הטירונית שלנו גילתה לי את הסוד שלה ואני מצטרפת לבקשתה שהיא תוכל להישאר שבת בבסיס במקום לצאת לביתה." "זה נשמע רציני" אמרה יסמין "כדאי שתיכנסי ותסגרי אחרייך את הדלת ותנעלי אותה". "אין לך מושג עד כמה" אמרה נוגה וסיפרה ליסמין את סודה של נועה.


 


"מממ חשבתי, שזה משהו כזה" אמרה יסמין. "טוב נוגה אין לנו ברירה" היא אמרה "עלינו ללכת לדבר עם המב"סית". יסמין קמה והיא ונוגה יצאו והלכו ללשכת המב"סית ואמרו שהן רוצות להיפגש איתה בעניין דחוף. בעקבות הפגישה הוחלט לאפשר לנועה להישאר בבסיס בכל השבתות, שתרצה. "יש לך מושג מה היא תרצה לעשות בצבא?" שאלה המב"סית את נוגה. "כן" אמרה נוגה "היא אמרה לי שהיא רוצה להישאר איתנו בבסיס, ללכת לקורס מ"כיות ואח"כ לקורס קצינות בסיסי ופיקודי." "טוב מאד" אמרה המב"סית.


 


נוגה חזרה למחלקה. היא קראה לנועה ובישרה לה את הבשורות הטובות. נועה בכתה מהתרגשות ונוגה לקחה אותה למקום מבודד בצד ושם חיבקה אותה ונשקה לה. "תודה רבה לך סג"מ נוגה" אמרה נועה "אין בעד מה נועה המתוקה שלי" אמרה נוגה.


 


מצב הרוח הטוב חזר לנועה. אם קודם, היא השגיחה בתשומת לב על ביצוע מטלותיה, עתה השגיחה עוד יותר, כיון שלא רצתה לאכזב את נוגה שלה. היא הרגישה הכרת תודה ענקית לנוגה ושהיא יותר ויותר מתאהבת בה. נוגה מצידה מאד נמשכה לנועה וגם היא הרגישה, שהיא מתאהבת בטירונית המתוקה והיפה. במהרה הפכה נועה לחניכה המצטיינת של הטירונות.


 


הימים בטירונות נמשכו כרגיל עד ליום שישי. אז יצאו רוב הטירוניות הביתה ואח"כ יצא גם הצוות, ונוגה ונועה היו היחידות, שנשארו בבסיס מכל הפלוגה שלהן. "בואי נועה המתוקה אעשה לך סיור בבסיס" אמרה נוגה. "האמת היא שאני מעדיפה תחילה לגשת למקלחות ולעשות סיור בחדר שלך נוגה המתוקה שלי" אמרה נועה. "בכיף" אמרה נוגה הן ניגשו יד ביד למגורי הסגל הנטושים והלכו להתקלח ביחד במקלחות. שם התקלחו והתנשקו וליטפו זו את זו. 


 


לאחר מכן טיילו בבסיס, במחנה ואף נסעו ברכבה של נוגה לטייל בתל אביב. נועה הרגישה בגן עדן. היא כל כך אהבה את נוגה שלה וכל דבר שעשו אפילו הדברים הפשוטים ביותר מילאו אותה באושר, כי עשתה אותו עם נוגה שלה. נוגה הייתה מאד מאושרת. אחרי תקופת יובש ארוכה, שוב הייתה לה חברה, שאותה היא אהבה ולא סתם חברה, אלא בחורה יפה בטירוף, חשבה נוגה וחייכה לעצמה כשהיא מסתכלת על נועה שלה. "למה את מחייכת נוגה שלי?" שאלה נועה. "אני מחייכת כי אני כל כך מאושרת, שאת אוהבת אותי נועה היפה שלי" ענתה נוגה. נועה חייכה, חיבקה את נוגה ונשקה לשפתיה המתוקות. "אני כל כך אוהבת אותך נוגה שלי" היא אמרה.


 


"נוגה שלי אני רעבה" אמרה נועה "את מכירה מקום, שנוכל לאכול בו?" "אקח אותך למסעדה, שאני אוהבת נועה שלי, אהובתי המתוקה" אמרה נוגה ולקחה את נועה שלה למסעדת דגים ביפו, בה הכינו חומוס מצויין. הן אכלו ונהנו ולקחו איתן פיתות וחומוס וחמוצים ובקלאווה לדרך. אח"כ, כשהיו שוב בחדרה של נוגה, יכלו לעשות מה, שרצו מאד לעשות במסעדה: הן האכילו זו את זו בחתיכות של פיתה עם חומוס, בחמוצים ובבקלאווה התנשקו וניקו זו את זו בליקוקים תאוותניים ואוהבים.


 


"נוגה שלי, אני כל כך אוהבת אותך" אמרה נועה "איזה מזל יש לי, שהכרתי אותך". "נועה שלי, המזל הוא שלי אהובתי המתוקה" אמרה נוגה "אני כל כך אוהבת אותך יפה שלי". "אני לא כזו יפה"אמרה נועה. "נועה שלי את פשוט לא מבינה כמה את יפה" אמרה נוגה "את הרבה יותר יפה מרוב הדוגמניות שראיתי על שלטי חוצות, במגזינים, או בטלביזיה".

נכתב על ידי , 29/8/2015 22:50   בקטגוריות אהבה ויחסים, מיניות, אונס, משפחה מהגיהנום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נועה ונוגה עושות חיים


נועה הייתה מאושרת לראשונה מזה שנים. היא הייתה ביום השלישי של הטירונות וממש אהבה את חיי הצבא. היא הקדישה תשומת לב רבה לכל מטלותיה והשתדלה לעשותן על הצד הטוב ביותר וידעה' שהמפקדות שלה מאד מעריכות אותה. אך אז לאחר ארוחת הצהריים ותורנות המטבח, הודיעה המפקדת שלהן, שהן יוצאות לבתיהן בשבת ונועה נעשתה מאד עצובה. היא פנתה למפקדת שלה ושאלה האם היא יכולה להישאר בבסיס בשבת ולא לצאת הבייתה? המפקדת שאלה אותה למה ונועה אמרה בקול קטן ומפוחד "זה סוד". "אם לא תאמרי לי לא נוכל להשאיר אותך בבסיס בשבת, גם ככה זה חריג מאד" אמרה המפקדת שלה. לאחר מכן דיברו עם נועה' המ"מית האהובה עליה נוגה, שחיבבה את נועה, המ"פית, פקידת הת"ש והקב"נית, אבל  נועה לא הסכימה לומר להן מדוע היא לא רוצה לצאת הבייתה בשבת וכולן אמרו, שאם כך היא תצטרך לצאת הבייתה. ככל שעברו הימים הלכו האומללות והפחד של נועה וגברו. לבסוף פנתה לנוגה ואמרה לה "אני מוכנה לגלות לך את הסוד שלי, אם תבטיחי לשמור אותו בסוד ואם תקחי אותי למקום בו נהיה רק שתינו ביחד ואף אחת אחרת לא תשמע." "מדוע את מוכנה לגלות אותו לי נועה חמודה?" שאלה נוגה ברוך, "כי אותך אני אוהבת" ענתה נועה והשפילה את עיניה.

 

נוגה לקחה את נועה לחדר שלה בבסיס, אמרה לנועה לשבת על המיטה שלה (של נוגה), סגרה את הדלת וישבה בעצמה על כסא מול נועה ואמרה "טוב עכשיו אני מוכנה לשמוע את הסוד" וחייכה אל נועה. נועה הרגישה, שהאומללות מציפה אותה ומול עיניה המשתאות של נוגה פרצה בבכי סוחף, שזיעזע את כל גופה ברעידות ואמרה בין יללות של בכי: "אבא שלי ... אונס אותי ... מגיל תשע". נוגה חטפה הלם ועיניה הפכו קשות. נועה המשיכה לילל: "אני יודעת שאני ילדה ואשה רעה ומושחתת ... אמא שלי ... הסבירה לי... שאני אשמה שאבא שלי אונס אותי. שאני פיתיתי אותו ... שאני עדיין מפתה אותו ... אבל זה כל כך כואב ... בבקשה בבקשה בבקשה ... אל תשלחו אותי הבייתה." ונועה המשיכה לילל ולבכות ולרעוד בכל גופה מול עיניה הלא מאמינות של נוגה. פניה של נוגה לבשו ארשת של רכות ושל חום היא ניגשה לנועה, חיבקה אותה חזק וליטפה אותה ואמרה לה "די נועה מתוקה, די לבכות, אני לא יודעת איך אעשה זאת, אבל במקרה הכי גרוע תוכלי להישאר איתי בשבת בבסיס." יללותיה של נועה פחתו היא חיבקה חזרה את נוגה הביטה בה ולפתע נישקה את שפתיה של נוגה. נוגה הייתה בהלם, אולם, היא חשקה בנועה מאז, שראתה אותה לראשונה והיא נשקה לה חזרה ואז שאלה אותה: "נועה חמודה, את בטוחה שאת רוצה את זה? יש לך ניסיון עם נשים?" ונועה ענתה לה: "אין לי שום ניסיון עם נשים, אני רק יודעת שאני אוהבת אותך סג"מ נוגה ושאם תסכימי אני רוצה להיות שלך." "בסדר אבל רק אם תסכימי לקרוא לי נוגה ולא סג"מ נוגה" אמרה נוגה בחיוך. "אבל מה נעשה נועה חמודה שלי? האם תסכימי שנגלה בסודיות גמורה לקב"נית, עם התמיכה שלה אולי נוכל להשאיר אותך בבסיס בשבת ואני אקח אחריות עלייך" אמרה נוגה. לאחר מחשבה נועה הסכימה וזה מה שהן תכננו לעשות למחרת. ואז נועה כיסתה בנשיקות את פניה החמודים של נוגה ונוגה כיסתה בנשיקות את פניה של נועה. הן הפשיטו זו את זו ואז נוגה אמרה לנועה לשכב על המיטה שלה וביקשה שנועה תדריך אותה מה נעים לה ומה לא. 

 

 

נועה חיבקה את נוגה שחיבקה אותה חזרה ושאלה אותה: "נועה שלי את בטוחה שלא היית לפני כן עם אשה?" "כן" ענתה לה נועה "אני פשוט מאד אוהבת אותך נוגה שלי" בקול מאושר והרגישה איך אושר ממלא את ליבה והופך את גופה קל.

 

נכתב על ידי , 28/8/2015 10:03   בקטגוריות אהבה ויחסים, משפחה מהגיהנום, אונס  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlightdragon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lightdragon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)