לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מאיר


בעיקרון זה בלוג על אהבה.

כינוי: 

בן: 61



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2015

הזיוף


ג'וזף היה פקיד בנק בן 40. הייתה לו אשה בשם קייטי ושלושה ילדים שלמדו בבית ספר בכיתות א', ה' וי'. המשפחה גרה בעיר קרדיף באנגליה. כל בוקר היה ג'וזף מכין סנדוויצ'ים לילדים בודק שהתיקים שלהם ארוזים כהלכה ושהכינו את שיעורי הבית שלהם. כל המשפחה הייתה אוכלת ביחד ארוחת בוקר ואז היו נוסעים ברכב המשפחתי מקפיצים את הילדים לבתי הספר שלהם, קייטי הייתה מקפיצה את ג'וזף למקום העבודה שלו ולוקחת את הרכב למקום העבודה שלה. 


 


ג'וזף היה עובד שעות רבות כל יום והיה חוזר הבייתה כשילדיו כבר ישנו חוץ מהילדה הגדולה. הוא היה משוחח בנעימים עם קייטי ועם אן ביתם הבכורה ולאחר מספר שעות היו הולכים לישון. כל בני המשפחה וכל מכריו והקולגות של ג'וזף אהבו וחיבבו אותו, כיון שהיה מנומס, עדין ונעים הליכות כלפי כולם.


 


כולם לא ידעו את הסוד הגדול של ג'וזף, שחי כל יום בתחושה שחייו הם זיוף גדול ושהיא לא יכולה לגלות לעולם את זהותה האמיתית. ג'וזף הלך לטיפול אצל פסיכולוג וכשגילה לו את בעייתו אמר לו הפסיכולוג, שהוא כנראה טרנס והמליץ לו ללכת למועדון של גאים.


 


ג'וזף הלך למועדון של גאים, אך התאכזב מאד. הוא גילה שהטרנסים הם בני אדם, שטענו שהם נשים שנולדו בגוף של גברים, או להיפך. הם בכלל לא היו דומים לג'וזף. זה לא פתר לו כלום.


 


לבסוף החליט ג'וזף שעליו להתוודות בפני קייטי שלו ולהשאיר בידיה את ההחלטה מה כדאי שיעשה בחייו, כך אולי בבית יוכל להיות הוא עצמו ולא הזיוף, שהיה כל חייו, כג'וזף.


 


יום אחד לאחר שאן הלכה לישון, אמר ג'וזף לקייטי, שהוא רוצה לדבר איתה על משהו, שמאד חשוב לו, שעלול לשנות את כל חייהם. פחד אחז בקייטי, שחששה שאת ג'וזף תקף משבר גיל המעבר. חששה של קייטי הלך וגבר כשג'וזף הסביר לה, שהוא בעצם היא ואז היא אמרה: "אתה רוצה לומר לי, שאתה בעצם טרנס ושעכשיו אתה רוצה ללבוש בגדי נשים?" והסתכלה על ג'וזף בפלצות.


 


"לא" אמר ג'וזף "זאת הטעות, שגם הפסיכולוג שהלכתי אליו עשה, אני לא טרנס." "אז הלכת לפסיכולוג ג'וזף שלי?" שאלה קייטי "כן" ענה ג'וזף "אני מאד אוהב אותך ואת הילדים שלנו קייטי שלי, אבל כל החיים שלי, כג'וזף הם זיוף אחד גדול. את מבינה אשה יפה ואהובה שלי, אני בכלל לא בן אדם אני פיה."


 


"אתה מתכוון, שאתה הומו?" שאלה קייטי "לא" ענה ג'וזף "הנה אראה לך קייטי שלי" והחל להתפשט ואז, כשהיה ערום הוריד משהו, שנראה כגלימה מפוארת ואז קייטי ראתה מולה אשה מדהימה יפה מאד עם כתר זהב קטן על הראש ועם שתי כנפי פרפר ענקיות וססגוניות, שבולטות מגבה. "מה את ואיפה ג'וזף שלי?" שאלה קייטי בבהלה "אני ג'וזף שלך ואני פיה" ענתה הפיה בקול מלודי מקסים. "שמי האמיתי בכלל אינו ג'וזף,, אבל אני מאד אוהבת אותך קייטי שלי. האם תהיה מוכנה לקבל אותי כך?"


 


"אצטרך לנסות לעכל זאת ולראות" ענתה קייטי לאט "אז מהו שמך האמיתי?" "אני נימיו גבירת האגם" ענתה הפיה בקול מקסים. "את מתכוונת, שאת נימיו מהסיפורים על המלך ארתור ואבירי השולחן העגול?" "כן" ענתה הפיה והסתכלה על קייטי בעצב.


 


"למה את עצובה?" שאלה קייטי. "כי זה די ברור לאן זה הולך" אמרה נימיו "אחרי כל האושר שלנו ביחד, הייתי חייבת להרוס הכל, ועכשיו אאבד אותך קייטי המתוקה והאהובה שלי וגם את הילדים המתוקים שלנו, שאני כל כך אוהבת."


 


"את יודעת, היו לי תמיד פנטזיות לסביות" אמרה קייטי בהרהור "ובעצם אני מאד אוהבת אותך נימיו, כג'וזף שלי. אז מה דעתך שננסה זאת לזמן מה? אם לא אהיה מרוצה האם תוכלי לשוב ולהיות ג'וזף?" "תמיד" אמרה נימיו וחיוך גדול התפשט על שפתיה ובעיניה ובאושר גדול היא חיבקה את קייטי ונשקה לשפתיה.


 


"נימיו שלי" אמרה קייטי "איך גילית שאת לא טרנס?" "טוב, אז ככה" אמרה נימיו "בעצת הפסיכולוג הלכתי למועדון של גאים וגאות שם היו הופעות של טרנסיות. נכנסתי לשם כג'וזף והייתי מאד חריג שם בצורת הלבוש וההופעה שלי." "אני בטוחה" אמרה קייטי וחיוך על שפתיה. "כן, ניגשתי אל המוזג בבר ושאלתי אותו על טרנס והוא אמר היי שילה הגבר הזה שואל על טרנס. גבר מחופש לאשה ולבוש בבגדי נשים הגיע לבר הסתכל עלי והציג את עצמו בשם שילה. היא שאלה למה אני רוצה לדעת על טרנס ואני עניתי שהפסיכולוג שלי חושב שאני טרנס, כיון שאמרתי לו שכל החיים שלי הם זיוף ושבעצם אני מרגישה כל הזמן, שאני בעצם אשה. אבל אני לא בטוחה, שהוא צודק ושאני באמת טרנס. מותק הייתי בדיוק במקום שאת נמצאת אמרה לי שילה וקראה לננסי, שאף היא הייתה גבר בבגדי אשה. מהר מאד התקבצו מסביבינו חבורה של טרנסיות וכולן הסכימו שגם אני טרנסית והחליפו איתי חוויות. כולן הסכימו שיש קורבנות גדולים, אבל שאי אפשר לחיות עם הזיוף כל החיים. לבסוף הן האיצו בי ללכת ולשיר שיר על הבמה של המועדון, כשאני מופיעה כמי שאני באמת הן אמרו שבחדרי ההלבשה יש איפור ובגדי נשים וכל מה שדרוש לי כדי לא להרגיש כמו זיוף."


 


מאד שמחתי הלכתי לחדרי ההלבשה והתפשטתי מג'וזף והייתי עצמי ואז הכרוז הודיע על ג'וזף ואני עליתי לבמה. לאט לאט השתרר שקט במועדון, כשכולם בהו בי בפליאה. אחת הטרנסיות אמרה ברשעות, שלא ידעה שעכשיו חג פורים. אבל חברתה השתיקה אותה ואז שילה שאלה אותי: "מי את, ואיפה ג'וזף?" ואני עניתי לה: "אני ג'וזף זו המהות האמיתית שלי" ואז התחלתי לשיר ולרקוד את השיר הכי מגרה, שאנחנו מכירות קייטי שלי. "את מתכוונת?" אמרה קייטי והסמיקה "כן" ענתה נימיו שרתי להם את השיר "touch me" מתוך הסרט "rockey horror picture show"." "בבקשה תשירי אותו לי כפי ששרת אותו שם נימיו שלי." ביקשה קייטי "את בטוחה?" שאלה נימיו, "כי שם היו לזה תוצאות הרות אסון." "מה קרה?" שאלה קייטי.


 


"אחרי זמן קצר כולם במועדון הסתערו על הבמה הגאים והגאות וניסו לתפוש אותי. אני נבהלתי והפכתי את כולם לחתולים. אח"כ התלבשתי כג'וזף ולפני שעזבתי את המקום מחקתי להם את הזיכרון ושיניתי אותם חזרה." אמרה נימיו.


 


"כן אני בטוחה נימיו שלי" אמרה קייטי וצחקה. נימיו החלה לשיר בקול מקסים מלודי רך ומלטף ולרקוד כשכל הגוף שלה רוקד ומתפתל מתחת לבגדים וקייטי הפסיקה לצחוק והרגישה איך היא מתמלאת בתשוקה עצומה אל נימיו שלה היא ניגשה אליה חיבקה אותה ונישקה אותה ונימיו נישקה אותה חזרה.

נכתב על ידי , 19/11/2015 21:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlightdragon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lightdragon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)