לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My stupid life



Avatarכינוי:  Liza...whatever....

בת: 30

ICQ: 439458877 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

פוסט פתיחה =]]


 
העיי =]]
אז זה קורה, סופסוף אני פותחת בלוג!
כן...  בהתחלה הוא היה דיי נכה אני חושבת ^^
אבל הוא ישתפר ^___^
כאן אני אספר לכם מה עובר עלי ביומיום ואולי לפעמים דברים אחרים..
אהה!!
וגם מבצעים מידי פעם :PP
אם אתך רוצים להכיר אותי אישית אולי אני אתן לכם ת'אייסי שלי..
וכדאי אבל ממש כדאי שתבינו למה אני ממש ממש ממש אוהבת כדי שתבינו כמה דברים בבלוג:
מלפפון-ידוע גם כמלפלפון XDD
מחשב-אאני איתו מגיל 6 0.0
פיצה-אין סיבה מיוחדת.. מעדן מגן עדן נכון!?
קוקה קולה-לא פפסי קולה ולא ארסי קולה קוקה קולה.. הגי טעים הכי שווה! אבא שלי עובד שם ^^

נ.ב תודה ענקנקית לנויה שעזרה לי =]]

נכתב על ידי Liza...whatever.... , 13/9/2007 18:03  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



106
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLiza...whatever.... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Liza...whatever.... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)