לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על חייה של מריה


תמיד חשבתי שהחברות שלי מבינות אותי ויודעות עלי הכל אבל הן לא יודעות כלום.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009


וואי כמה זמן עבר מהפעם האחרונה שהייתי פה מלא זמן האא

אז ביום שישי היה תבריתה של שילת והיה מזה כיף רקדתי המון וכל שניה הצלם נדבק עלי לצלם אותי חח ונאדין היתה שם והיה ממש כיף הרבה זמן לא התפקתי ככה איך אוריאלי היפה שלי לא רוצה לעזוב אותי והודיה נשמתי כל שניה רקדה איתי ושניהם לא רצו לעזוב אותי ונשארו איתי איזה מצחיק היה שאוריאל לא רוצה ללכת לאמא שלו והראלוש שהיסתפר לא זיהיתי אותי היה מאד כיף אני כל כך נהינתי .

 

 

 

 

 

נכתב על ידי רחלוש! , 6/7/2009 21:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  רחלוש!

בת: 29

MSN:  343432



תמונה




690
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחלוש! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחלוש! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)