לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Money or Banana?!



Avatarכינוי:  Katerina13

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

פתיחת הבלוג+ ברכות לשנה החדשה!


טוב, אין כלכך מה לכתוב על הבלוג כי אין בו.. כלום.. O.O

אזז.. נתחיל עם הברכות:

 

לאליסה - המעצבת הכי טובה בעולם שאין דבר שקשה לה לעצב או להכין, וגם החברה הכי טובה שלי מכיתה ג'!!! אני מאחלת לך שנה טובה, שתמצאי חבר ותהני השנה הכי שבעולם!!! 33>

לנועה - לחברה הכי (הכי) פסיכית שאני מכירה ואי פעם הכרתי XD. אבל למרות הכל אני אוהבת אותה מאוד! שנה טובה D:

שרון - הילדה הכי מתוקה בעולם שעדיין לא מבינה את זה! שנה טובה ומתוקה, תיהני היום בערב ותנסי לא להשמין כי מחר את באה אליי! D:

טליה - החברה הכי ציירת שלי וגם החברה הכי טובה שלי מכיתה ג' והכי מצחיקה שאני מכירה!!!!! שנה טובה, מתוקה, ותצליחי בכל מה שתעשי!!! 33>

סוניה - לסוניה החמודה, שנה טובה ומתוקה, שתצליחי השנה ואני כבר מחכה לבוא למסיבת היומולדת שלך!!! D:

 

 

וגם לנעמה, חן ר. , חן ק. , אושרית, קורל, ספיר לוי, ספיר ה. , מוריה, ראיסה, בילנוש החמודה ולכל מי ששחכתי!!

אני אוהבת את כולכם מאוד!!!!

33333>

ואם לא אכפת לכם אז תגיבו גם על העיצוב בדרך. טוב?! XD

 

שנה טובה לכולם וחג שמח.

נכתב על ידי Katerina13 , 12/9/2007 14:43  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKaterina13 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Katerina13 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)