לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד בלוג חופר בישרא =]


Avatarכינוי:  K_a_T_y_A

בת: 28

ICQ: 358419404 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

אני פוגעת בהם למרות שהם אומרים שלא


אוקי כול הערב היתה לי הרגשה שפגעתי במישהו...עכשיו הבנתי בדיוק מי, למה דווקא האנשים שאני הכי אוהבת? הכי אכפת לי מהם? דווקא בהם אני פגעתי ככה?? זה ממש לא מגיע להם..

 

שאלתי הרבה אנשים אם פגעתי בהם היום [סתם כדי לראות..] כלום היתחילו בזה ש"לא מה פתאום?" "את?? את לא יכולה לפגוע בי" וכ"ו אבל היו כמה שסתם אמרו בצחוק...

 

אבל האנשים שפגעתי בהם ומתוכם האלה שאני הכי אוהבת לא העזו להגיד לי שפגעתי בהם ואפילו ניסו לשפר לי ת'הרגשה ות'אמת ביגלל זה אולי אני אוהבת אותם יותר? כי אולי הם אלה שבחיים לא ינסו לפגוע בי חזרה כשאני יהרוג אותם כימעט??

 

אבל מה שבאמת...אני באמת מבקשה סליחה מכולם אם פגעתי וגם אם לא...[ודליוש תהיה לנו שיחה ארוכה עוד מעט..]

 

 

 

נכתב על ידי K_a_T_y_A , 13/4/2008 22:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של m_E_i_T_a_V ב-15/4/2008 21:46
 



תשובות לשאלון


יותר משמח: לגלות שאחד מאלה שלדעתך הכי יפים או שסלב עם יופי ממוצע היה רוצה לצאת איתך?  עם אחד שחושב שאני יפה =] ומכיר אותי...

 

יותר עצוב: שחבר שלך שאת דלוקה עליו נפרד ממך או להכשל במשהו מאוד חשוב כמו בגרות למשל? אממ...יש עוד בנים! ובגרות אני רק בכיתה ז!!!!

 

יותר מצחיק: ההערות של סיימון באמריקן איידול או לראות שלומיאל נדפק בקיר בבהלה עם פה פעור ומתגלגל אחורה עם תחתונים מוגבהים?  ההערות של סיימון אבל יותר הפדיחות שלי ושל חברות שלי XD

 

יותר כואב: לדפוק את האצבע הקטנה ברגל ברגל השולחן או עצירות וכאבי בטן של שבוע?  ברור שכאבי בטן!!! זה כמו לפני מחזור!...

 

יותר מביך: לפלוט בציבור משהו בכוונה ברורה לחלוטין להצחיק ואף אחד לא צוחק או שמשהו מעיר לך על חננה דבוקה על האף? כשאני מנסה להצחיק ולא הולך..=[

 

יותר מרגיז: שמישהי מעירה לך על פריט בחיצוניות שלך שאצלה מושלם או שטיפוס שכולם דורכים עליו יורד עלייך בלי בושה? שום דבר , שידברו כמה שבא להם אני יודעת מי אני ומה אני

 

יותר טיפשי: לכתוב משהו ארוך במחשב ובסוף לגלות שעד עכשיו לא כתבת כלום או שאת מסיימת לכתוב פוסט לסגור את החלון בלי ללחוץ "שמור"? לכתוב פוסט...זה קרה לי פעם!! =[

 

יותר מזעזע: לראות כלב מרוסק בכביש או לראות איש חסר כף יד אחת? כלב, מה אין לאנשים לב???

 

יותר מפחיד: להתעוור או לאבד רגליים? ואו זה כמו לשאול אותי לא לרקוד יותר,או לא לראות בנים חמודים XD יותר מפחיד לאבד את הרגליים [אני יסתדר בלי בנים ...איך שהו..]

 

יותר אמיץ: לקפוץ באנג’י או לבקש סליחה מחברה שרבת איתה משך שנה שלמה? לקפוץ באנג'י כי לבקש סליחה עשיתי את זה..

 

זהו...

 

אממ.. יום חמישי היה לליאור יום הולדת , בצוהריים עישנו לה הפתעה באנו אליה עם בלונים ומלאה חטיפים [יאמי] והפתעה!!!

והיום לא יכול להיות טוב יותר יצאנו לחופש!! [כמה שיעורים...כמה!!!!!].

והספקתי לאימון של גלית!!!! ניראה לי היא ניסתה לעשות לנו משהו דומה להישרדות....חח בקושי חזרתי הביתה ...

והיום ניקנו הרבה..כמה ליכלוך...

 

טוב זזתי ייאלה ביי וחופש נעים =]

נכתב על ידי K_a_T_y_A , 11/4/2008 23:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לK_a_T_y_A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על K_a_T_y_A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)