לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הקשים שלי..

ברוכים הבאים לבלוג שלי... פה אני יספר על החיים שלי .. תאמת שזה בשילי כי זה סתם כיף אבלאתםמוזמנים לקרוא

כינוי:  החיים הקשים שלי

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

החיים הקשים שלי...


קוראים לי ***אני מ**** חחח אני לא רוצה שאנשיםשאני מכירה ידעו שזאת אני...

אז אני בת 16 ואני מדריכה בתנועת נצופים כיתה ז...

כיתה ממש קשה...

החיים שלי סובבים סביב הצופים

אין לי חברים ואנשים שמעריכים אותי חוץ מהמשפחה שלי...

אז מצאתי לעצמי משהו כדאי שלא יהיה לי משעמם וזה הצופים.

טוב אז מה אני יכתוב????

היום ראש השנה ואני רוצה לאחל לכולם שנה טובה ומתוקה...

אני מאחלת לעצמי שסוף סוף אני ימצא את החברים שלי ושיהיה לי טוב כי ברגע זה ולפני זה לא היה לי טוב....

שתהנו מהחג הזה המון..

אז אני חייבת לסיים כי אני צריכה ללכת לארוחה המשפחתית שלי....

אוהבת מלא.

***

נכתב על ידי החיים הקשים שלי , 12/9/2007 17:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחיים הקשים שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החיים הקשים שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)