לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חייה של נערה מתבגרת שמתאהבת .

Avatarכינוי: 

בת: 16

ICQ: 316934456 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

פוסט למסטיק .


לקרן : אני לא מצליחה לשלוח לך את זה במייל אז העלתי לפה ..
* מפריד , בפוסט אצלך , שימי את המפריד שלך *
היי, אני מיכל (:
והכנתי לכם פוסט על מנת להיות שותפה במסטיק .
בהצלחה לכל שאר המתמודדות D:
* מפריד , בפוסט אצלך , שימי את המפריד שלך *
מדריך פיקסלארט ( סמיילי ) -
קודם כל , זוהי טבלת הצבעים במדריך הזה:
1   2  3   4   5
1. קודם כל פתחו דף שקוף וציירו את הבסיס .
2.  צבעו בעזרת צבע מספר 5 את ההתחלה.
3.  קחו את צבע מספר 4 והמשיכו לצבוע .
 
 4. אותו הדבר עם צבע מספר 3
 5. המשיכו עם צבע 2.
 6.  סיימו את הבסיס הצבעוני עם צבע מספר 1
 סיימנו את הבסיס , עכשיו נותר רק לעשות פנים .
ציירו כרצונכם פנים (:
הנה דוגמאות שלי :
         
* מפריד , בפוסט אצלך , שימי את המפריד שלך *
מדריך לצל יפה -
1. ראשית פתחו דף\תמונה וכתבו עליה משהו.
 2. לחצו על -F הקטנה בסרגל הליירים .
 3. ולחצו על מה שאני לחצתי .
 
 4. נפתח חלון , עשו כמוני:
*לחצו להגדלה .
 
 והתוצאה :
 
הוספתי מספר אפקטים .
* מפריד , בפוסט אצלך , שימי את המפריד שלך *
מדריך כתב עקום -
1. פחתו דף\תמונה וכתבו עליה משהו.
 2. לחצו מקש ימני על התמונה(בשכבת הטקסט) ובחרו במה שאני בחרתי .
3. נפתח חלון , תבחרו באחת מהאפשרויות ,אני בחרתי ב- Arc (דוגמא). 4
. שחקו עם ההגדרות (:
 5. תוצאה :
* מפריד , בפוסט אצלך , שימי את המפריד שלך *
כותרת להורדה -
לחצו להגדלה .
 צבעים מתאימים :
 
* מפריד , בפוסט אצלך , שימי את המפריד שלך *
רקעים מפוקסלים -
      
      
      
* מפריד , בפוסט אצלך , שימי את המפריד שלך *
פיקסלים -

                           

                           

           

                       

             

                             

               

                                                  

                                         

בונוס - מזון לחתולים :

                     

* מפריד , בפוסט אצלך , שימי את המפריד שלך *
מיקס כפתורים קטנטן -

מיותר לציין שאני הכנתי ,נכון ? שימוש אישי (:

הוא ממש קטן , תסתפקו :

        

אני אהייה שם , ואתם ?
 
נכתב על ידי , 14/2/2008 06:58  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש .


עיצוב חדש .

העיצוב הוכן ע"י לירוני .

הוא פשוט אבל אני אוהבת אותו D :

תגיבו בפוסט למטה (:

נכתב על ידי , 8/2/2008 18:42  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכל x3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכל x3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)