לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

FuckingLife


Just ablog..Just my life..Just Me.. Wana-Get in and read You wont-So Fuck OFF

Avatarכינוי: 

בן: 30

ICQ: 946828 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


למטה
.....................
.....................
.....................
.....................
נכתב על ידי , 11/11/2007 18:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של yana1 ב-25/11/2007 13:09
 




אממ...

טוב היום לא עשיתי משהוא מיוחד לא היה לי בצפר אז הייתי במחשב ראיתי טלויזיה.

בערך ב 13:15 הכתי ל דוד חזרתי בערך לפני 45 דקות שטפתי כלים והלכתי להתקלח עכשיו אני אחרי מקלחת.

עכשיו אני היה בערך שעה שעתים במחשב ואז אני מסתקל טלויזיה ואני הלך לישון בערך ב10 11 כי מחר יש לי בצפר ואני לא רוצה להבריז >.< כי כבר תפסו אותי וזה לא היה ממש כיף =_="

טוב אז זהו אני חושב  ^.^
נכתב על ידי , 11/11/2007 18:35  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוות Crazy Design ב-9/12/2007 13:24
 




טוב אז ככה אין לי היום בצפר אז חשבתי לעדכן >.<

מה אני יכול לספר??
אתמול טיילתי אם וובה דניס ועוד כמה...
 
עכשיו אני מוריד מלא שירים באימיול.
חבר שלי ההומו הזה לא רוצה להחזיר לי את הסיסמא לאיסי כי יש לי 6 ספרות אז שמתי סיסמא קשה ושכחתי אותה -.-

אני ינסה לשכנה שידבר אם חבר שלו 5 דקות ויחזירו לי ת'איסי!!!!

אין לי מה לעשות =.="אז כמה תמונות:









מצאתי רק שתיי תמונות יפות היה עוד עידכון היום אני חושב
נכתב על ידי , 11/11/2007 08:23  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MyFuckingLife ב-11/11/2007 12:50
 



לדף הבא
דפים:  

321
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMyFuckingLife אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MyFuckingLife ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)