לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


You Never Know How Strong You Are, Until Being Strong Is The Only Choice You Have.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

סט צילומים חדש ותוכניות לעתיד...


MAKE UP&PHOTOGRAPHY&EDIT: Shelley Zadok

MODEL: Ariel Sharvit

 















סט חדש שצילמתי אי שם בתחילת חודש יולי, ורק עכשיו הועלתי בטובי לערוך את התמונות.

אני והמצלמה ברוגז בתקופה האחרונה. אני עדיין מנסה לברר למה...

 

 

השיחרור מתקרב... בצעדי ענק. אני כבר כל כך מרגישה את הסוף, אבל גם לא לגמרי מעכלת את גודל השינוי שהולך לקרות לחיים שלי.

יש לי הרבה תוכניות, כל מיני כיוונים. עוד לא לגמרי התפקסתי על הכיוון שבו אבחר, אבל מה שבטוח הוא שבקיבוץ - אני לא נשארת.

יש לי פחד עצום מלהיתקע פה, או להיתקע בכלל. הגדרתי לעצמי תקופה קצרה של 3 שבועות-חודש להתאפס על עצמי, ויאללה - לחיים האמיתיים.

אני מפנטזת על דירה משלי כבר שנים... ככל שהתבגרתי ככה הרצון והצורך שלי לפרטיות ולמרחב שהוא רק שלי התעצם. ועכשיו זה כבר נעשה ממש קשה. אני לא מוצאת את עצמי בבית יותר. גם אף פעם לא יכולתי באמת לקרוא למקום הזה 'בית' בלב שלם.

אני מרגישה מוכנה לקפוץ למים העמוקים, עם כל הפחד שבדבר - לאט לאט לומדים לשחות סבבי.

אז... שותפים לדירה בתל אביב?

מוציא לשון

 

I Remember Years Ago,

Someone Told Me I Should Take Caution When It Comes To Love.

I Did.

בברכת "אין לי מושג מה הקטע של סוכות אבל פאק איט! חופש!", מאחלת לכולם חג שמח.



נכתב על ידי , 19/9/2013 18:04  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fitflop??? ב-2/2/2015 20:17



258,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShells. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shells. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)