לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שמנים זה עם שמייח!




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

מממממ


שנה טובה אנשים!

 

אז ככה.. לכבוד השנה החדשה פתחתי בלוג חח עלק..

אני לא בדיוק יודעת מה זה אבל קצת משעמם לי כרגע אז הנה אני פה..

 

קיצר שנה טובה לכולם!! שנעבור את השנה הזאת כבר!

 

יאללה ביי [?]

 

 

תרגעו זו התחלה אני לא יודעת מה לכתוב פה מה יש???..

 

 

למה????.. ככהההההה פש"צ עוצמה!!!

נכתב על ידי , 13/9/2007 08:03  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 35

ICQ: 221147825 




הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושה! =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושה! =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)