לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כנסו יא קופים!!!


כולכם מוזמנים קופיפים קטנים (: ולהגיב!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

טיולל שנתי!!


היה מזה כייפפ!!

 

ישנוו בכזה כמוו צימרים.. היה מזה כיפפ בחדר..

ההינו אני גלי הילה נועה ואבישג שהיתנחלה אצלנו כל הזמןן.. חחח.. (:

והיה ארוחת ערב מזה טעימה.. (:

והכי כיףף היה באוטבוסס.. היה מזה צחוקיםם!! (:

והמורות כל הזמן היסתובבו בלילה בחוץץ.. כדי ליבדוק אם ילדים בחוץץ..

היה צחוקיםם.. (:

ובמסלול אכלנו צמחים רעילים.. לא ידענו.. חחח.. (:

היו מסלולים כל כךך ארוכיםם.. אבל מזה נהננו..

ואיזה בנים מצלמים את עצמם?!! המבין יביןן.. (:

 

היוםם.. (:

 

ההיתי בבר מיצווה..

היה שווה.. היו אוכל מ-ד-ה-י-ם!!

ונמרוד הראל הופיעה!!!

זה היה כל כךך מגניבב.. הוא עשה מופע כזהה..

ואפאחד לא האמין למה שהוא עשה!!

 

אני עכשיו מפרקת את הצמותת.. =||

בהתחלה שנאתי אותםם.. אבל אזז נקשרנוו!!

ההיתם כמו הילדים שמעולם לא היו לי!!

היה שלוםם צמותת קטנותת.. :(

ורק שתדעו שאני לעולם לא ישכח אותכם!!!

 

:( !!!

 

גיבווו!! קופיפים קטניםם.. :)

נכתב על ידי , 19/10/2007 17:04  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 27





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחרדון.. (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חרדון.. (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)