לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תפוזית מתופזת- שטויות שנקראות- החיים


מעבר לים אין גלים יש עולם

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 314682549 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

החלטה סופית-אולי


 

אני סוגרת את הבלוג...

החלטתי...

אני אשאיר אותו עד מחר או היום בערב...

(אולי יכנסו תגובות)..

אם הבלוג יחסר לי כל כך, אני אפתח אחד חדש...

שאף אחד לא ידע עליו...

 

אז תודה לכל מי שכן הגיב לי לשם שינוי!

ולמי שממש אהב את הבלוג...מצטערת:/

 

בייי

נכתב על ידי , 13/3/2008 15:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תוספת חדשה..


 

החלטתי!

בסוף כל עידכון אני אוסיף חידה, והתשובה שלה תתקבל בעידכון שאחריו.

בינתיים אין לי רעיון לפרס לזוכה, (רעיונות יתקבלו בשימחה רבה מאוד מאוד מאוד), אבל מי שיענה ראשון ונכון- יקבל (רק לבינתיים) המלצה על הבלוג שלו אצלי...(מעפן אבל אין לי רעיון)

אז תענו לפחות בשביל הכיף!!

אני מקווה שיגיבו לי גם על העידכון ולא רק על החידה..

 

אין לי מה לעדכן כרגע אז אני רק אכתוב את החידה!

החידה:

אימא הכינה כמה ק"ג סופגניות
אך הן נעלמו מן המטבח וחדלו מלהיות.
אבא חשד בשלישיה המוצלחת
שעשו כזו מרקחת.
יאיר, אורי ומאיר, כולם דוברי אמת
הם ניסחו נוסחה מושלמת
והסבירו לאבא בעדינות מבוקשת
כי לא הם אלה שנפלו ברשת.
יאיר הסכים לומר לאבא, שם האשם
בשתי אותיות ספוג בשמי.
אורי הסכים לומר לאבא,
כי שתיים מאותיותיו אינן חוברות לאשם
ועל בדל שפתיו עמד השם.
מאיר האיר את עיניו של אבא יותר
אם על אחרית שמו יוותר,
כי אז שלוש מתוך ארבע אותיות יקבל.

 

מי האשם?

אמא, אבא, יאיר, אורי, מאיר

 

נכתב על ידי , 11/3/2008 19:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוקלת סגירה..:/


 

בזמן האחרון לא מגיבים לי, ואני בספק אם מישהו רואה את ההודעה הזאת בכלל..:/

זה לא שהתגובות הן הכי חשובות, פשוט הן נורא מעודדות אותי לכתוב יותר.

בגלל שאין לי הרבה תגובות אני עושה ניסיון אחרון!

אני רוצה תגובות שלכם ושתגידו לי מה אני צריכה לעשות כדי לשפר את הבלוג, להוסיף, להוריד ועוד..

אם לא יצליח לי, אני אשקול לסגור את הבלוג...:/

 

יום טוב לכולם..שיר

נכתב על ידי , 10/3/2008 19:38  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

841
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתפוזית מתופזת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תפוזית מתופזת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)