לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נאמר כבר הכל...


כי חיוך שווה אלף מילים..לפחות בשביל עומר הקטנה.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009


למרות שאין כלכך הרבה וכלכך ממה,

מנסה להנות ממה שיש.

כי כרגע הכל נטול בכפות ידי ..

אז כן אני לא יכולה לעשות שינויים גדולים,

אבל גם הקטנים שווים משהו,

גם אם זה לשנייה או לרגע-

זה שווה את זה.

גם אם זה יהיה יום כזה ויום כזה-

זה שווה את זה..

כי כרגע אין ממש ברירה, צריך להסתדר עם מה שיש.

הזמן לא יחזור לאחור והעבר לא תלוי בי, הוא כבר היה. ואי אפשר לחזור לאחור...

מה שאני לומדת השנה זה להעריך את מה שיש לך- משפט נדוש אבל נכון.

לחיות את ההווה מבלי לדאוג ליום שאחריו. כי ככה לא יהיה לנו עבר.

ולא לקחת הכל מובן מאליו. כי יום אחרי זה כל מה שחשבת שיש לך ,יכול כבר לא להיות.

ואני לומדת להסתדר  עם זה  מיום ליום בניגוד לכל מה שחשבתי.. אפילו דיי טוב אפשר לומר.

בדיוק שחשבתי שהכל בלתי אפשרי ולא הגיוני,הבנתי שיש לי את עצמי ואני לא צריכה אף אחד שירים אותי למעלה חוץ מאת עצמי.

אולי זה דווקא טוב שזה קרה.....

 אבל מה שלמדתי הכי טוב?

זה שצריך להפיק ממה שיש את ההנאה בחיים- גם אם זה נראה שאין ממה.

 

 

"בוא נחייה כאילו אין מחר מה שלא יהיה לא מתחרטים על שום דבר ומה שיהיה יהיה.. ומה שיהיה יהיה..

בוא נחיה כאילו אין מחר.."

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

 

עדכון:

הלוואי וכל שנה יהיה שבוע שלם של מבווול ורעמים וברקים !

אבל שבוע אחד,

מספיק.

 

 

נכתב על ידי , 1/11/2009 22:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,929
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא!פ*ר* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א!פ*ר* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)