לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חהחה מתוחכמים ^^



Avatarכינוי:  נעמה (:

בת: 30

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

מהזמן האחרווון D:


אז כמו שאני תמיד מתחילה תפוסטים שלייי - הרבה זמן לא עידכנתי והגיע הזמן לעדכן P:

 

אז מה עבר עליי זמן האחרון?!

 

יומולדת (:

אחד הימים הכי טובים שהיו בחיים שלי ,

כ"כ נהנתי.

אז זה התחיל בבוקר כשהתעוררתי לארוחת בוקר מפנקת עם נעם, ענבל ויובל..

אחרי זה הלכנו לבצפר ושם חיכה לי זר בלונים ענקייייי (: תודה לכולם 3>

בבצפר עשינו יום צילומים מיוחד חחחח וסתם נתקעתי בשעתיים מתמטיקה ושעתיים תיאטרון עיוני ><"

אחרי זה הלכתי לביתה של מעיין , ואחרי כמה זמן שהיינו אצלה התחלנו במשחק - חפש את המטמון D:

עברנו בכל מיני תחנות בעיר, שבכל תחנה חיכתה לי מישהי עם פתק , בסוף הגענו לביתי הקט וחיכו לי שם כמה חברים במסיבת הפתעה D:

הלכנו לסלומון וישבנו בבית קפהה חח ..

אחרי זה הלכנו לקניון וילדים חיכו לי שםםםםםםם יואוו תודה 3333333>

למרות שזה קצת בדיליי , רציתי ממש להודות לכם על ה-כ-ל , אתם החברים הכי טובים שאני יכולה לבקש

 

 

בבצפר : 

 

 

בבית ספר (: 

 

בחפש את המטמון :

 


עם יובל 3>  עם פאני 3> 


עם ענבל 3>  עם נעם 3>

 

אצל מעייין D:  עם קארין 3>


אהא D:  בבית קפה P: 

 

בבית (:

 

ראש השנה (:

אם כבר מדברים על דיליי -  שתהיה שנה טובה לכוווווולם 3333>

הייתי בראש השנה בTLV , היה הכי כיף בעוווווווולם D:

חח יואוו אני זוכרת שפתחתי את הבלוג שלי בדיוק בראש השנה של שנה שעבר, יואו מוזר O:

אני מסתכלת אחורה על השנה ועברתי מלא חוויות מצחיקות, כיפיות ומדהימות (:

אז שבאמת תהיה שנה הכי טובה שיכולה להיות, תחייכו , תשמחו ותאהבו ..

 

 

יומולדת לקארין (:

ביום חמישי הייתה יומולדת לקארין, לקחנו אותה למקס ברנר והיה אחד הטואווווובים D:

חחח בדרך היה ממש מצחיק , כי היא לא ראתה כלום והצקנו לה כמו לא יודעת מה חחחחחחחח

אבל אני חושבת שבסך הכל היא די נהנתה D:

אז קאריני מלאא מזל טוב 3> אני אוהבת אותך הכי בעולם

 


      


חוצמזה בבצפר הכל כרגיל , שיעורים בחנים וכאלה..

בנתיים די קל, מתחילים להרגיש את הלחץ ><

גם נרשמתי להולמספלייס בתקווה שאני אתמיד ..

עוד מעט יום כיפור -

אז בהזדמנות זו אני רוצה לבקש סליחה בכל מי שפגעתי בו השנה ...

מצטערת אם יצא שפגעתי במישהו בכוונה או לא בכוונה,

                                                                    סליחה   (:

 




אז מה? יהיה טוב? (:

OPTIMISIN שליטטטעע

נכתב על ידי נעמה (: , 4/10/2008 15:25  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,097
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעמה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעמה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)