לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היי



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

טוקיו הוטל.. וזאנסה..



אוף..... אני שונאת את טוקיו הוטל!!.. זאת הלהקה הכי מפגרת בעולם!! כל הזמן בראש 1 יש כתבות עליהם.. למי איכפץ מהם?!??
אני הולכת לראות היי סקול מיוזיקל.. בפעם העשיריית.. זה עדיף אל טוקיו הוטל!!.. 

נ.ב.
וונסה.. מה עובר עליך?!?!?! את ממש קולולוללולוו.. [עזבו.. מילה שאני וחברה שלי המצאנו.. זה אומר מפגרת..) מה את מצטלמת בעירום?!??!
טוב.. אני מקווה שזה  שלא עשית את זה לזאק.. אלא לדרייק בל המכוער.. בעעע תמות!!  טוב..  זאק אפרון חו לה עליך!!.. (ולמי שלא הבין אני מתכונת לוונסה
אןן הג'דנס.. )

נכתב על ידי , 29/9/2007 20:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 27

ICQ: 441526803 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדסדסית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דסדסית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)