לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Heart Is Gone




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אוהב לחיות - פרק 1


הכל התחיל באותו יום שצלצלו לאמא.

אמרו לה משהו בטלפון והיא נראתה נורא לחוצה.

היא רצה לחדר שלה והתחילה לאסוף דברים למזוודה.

ואני בן 16 עומד ומסכל עליה. "אמא קרה משהו?"

והיא עונה עם דמעות "לא בן הכל בסדר"

"אני רק צריכה לטוס לסבתא שלך היא לא מרגישה טוב"

לא הבנתי מה קורה באותו רגע.

היו לי רגשות מעורבים עמוק בפנים.

ראיתי שהיא ממש לא בזמן הנכון ונמנעתי מלשאול שאלות.

הלכתי לחדרי ושכבתי על המיטה והבטתי בתקרה.

"מה עכשיו אני נשאר לבד אהה?"

אימי ואבי לא חיו ביחד וכעט כשאמא טסה אני נשאר פה לבד.

שמעתי רעשים של גרירת מזוודה, וזה גרם לצמרמורות בראשי.

"גרי בוא לפה בבקשה" קראה אמא בקול בוכה

הגעתי אלייה והיא עמדה עם שתי מזוודות לידה.

"גרי, אני לא יכולה להשאיר אותך פה לבדך. אתה נוסע לאבא שלך"

"הזמנתי לך מונית לך תאסוף את החפצים שאתה צריך"

עמדתי במקום והייתי בהלם

עברה כחצי דקה ואז אמא צעקה

"נו תזוז כבר חתיכת אדיוט המונית מחכה"

רצתי מהר לחדר רוקנתי את התיק מהספרים

התחלתי למלא בו כמה בגדים ואת הנייד שלי.

דחפתי את האמפי מהר לכיס ורצתי.

"אני מוכן" אמרתי לאמא

"יופי רד המונית מחכה לך" אמרה ושמה בידי 300 שקלים

"אמא? תתקשרי אלי כשתגיעי" ביקשתי וירדתי מהר

ראיתי לפניי 2 מוניות הבנתי שאחת שלי ואחת של אמא

ניסתי את הראשונה

"לאן אתה מגיע?" שאלתי

"נתב"ג."

"אה אוקיי , התבלבלתי" החזרתי

נכנסתי למונית השנייה וליתר ביטחון שאלתי

"כפר סבא נכון?"

"בהחלט" ענה לי הנהג בחיוך

"יאלה יצאנו" אמר והתחיל ליסוע

אנחנו גרנו באילת ונסיעה לכפר סבא לוקחת כ5 שעות

הוצאתי את הנגן מהכיס והכנסתי את האוזניות לאוזניים.

הנגן שלי ליווה אותי לכל מקום ובכל זמן.

ממש כמו אח קטן.

התחילו לרוץ בי מחשבות

"אם סבתא בסך הכל חולה למה אמא כל כך לחוצה?!"

אבל מה שיותר הטריד אותי זה,

שעכשיו שבוע לפני הבית ספר.

ואני צריך להרשם ולהסתגל למקום חדש ואני לא יודע לכמה זמן.

אני בחור דיי ביישן ולכן יהיה לי קשה מאוד להסתגל מחדש.

הסתכלתי על השעון ועברו רק שעתיים

נשענתי אחורה ועצמתי את עיניי.

לפתע מישהו החל לגעת בי, פתחתי את עיני במהירות

ראיתי שהנג  דוחף אותי בקלילות

הורדתי תאוזניות.

"הגענו חמודי..." אמר בחיוך

"אההה נרדמתי" אמרתי והבנתי בו זמנית

"כנראה.." השיב בחיוך

"אוקיי תודה רבה לך..." אמרתי ויצאתי.

התחלתי ללכת לכיוון שאני לא יודע

ואז שמעתי צפצופים.

הסתכלתי אחורה והנהג קרא לי מהחלון.

"חמודי, אתה לא חושב ששחכת משהו?"

נכתב על ידי My Heart Is Gone , 6/10/2007 00:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של G.M.B.A ב-21/5/2009 19:42



Avatarכינוי:  My Heart Is Gone

מין: זכר




425

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy Heart Is Gone אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My Heart Is Gone ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)