לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קריר פה. מה אפשר לעשות.



Avatarכינוי:  קרירה.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

שאלון XD


1. שם: מיקי.

2. כינוי: קרירה.

3. מזל: שור.

4. ארץ לידה: רוסיה.

5. מוצא: רוסיה.

6. צבע אהוב: ירוק לימון.

7. צבע עיניים: ירוק.

8. צבע שיער: שטני.

9. גובה: מטר 50 נראלי.

10. שיר אהוב: UNDERNEATH YOUR CLOTHES - SHAKIRA

11. שיר שנוא: HOW TO SAVE A LIFE

12:השעה עכשיו: 18:33

13. עונה מועדפת: חורף.

14. חיה אהובה: זאבים.

15. סגנון לבוש אהוב: חולצות רחבות עם גוזיה מכנסי תריקו אולסטאר.

16. חיבוק או נשיקה? צרפתית, חיבוק.

17. סקס או אהבה? סקס בארור.

18. מאמינה באלוקים? לא.

19. שומרת כשרות? לא.

20. שומרת שבת?לא.

21. צמה בכיפור?בערך :)

22. זכר/נקבה?נקבה

23. מתאפרת? עפרון שחור

24. ניחוחות אהובים?לבנדר.

25. קיץ או חורף?אמרתי חורף

26. אביב או סתיו? סתיו.

27. אש או מים?אש.

28. ים או יבשה? ים.

29. שמש או ירח? ירח

30. חמוץ או מתוק?חמוץ-מתוק =]

31. תלתלים או חלק? חלק.

32. שחור או בלונדיני?שחורדיני :)

33. כסף או זהב? גם וגם.

34. פריקים או ערסים? פריקים

35. פרחות או פקאצות? שומדבר בע.

36. דיכאון או רוק? רוק

37. לועזי או ישראלי? לועזי.

38. מסנג'ר או אייסי?אייסי.

39. האם עישנת פעם?לא.

40. האם שתית אלכוהול? כן.

41. האם השתמשת בסמים? לא.

42. האם לקחת כדורי שינה?: לא.

43. האם נישקת בת? כן.

44. האם נישקת בן? גם כן :)

45. האם שכבת עם בת? כן.

46. האם שכבת עם בן?כן חח

47. האם חתכת את עצמך בכוונה? ככןן!!

48. האם שברת משו מעצבים? חהחהחה *חיוך נבוך*

49. איך את מוציאה את העצבים שלך? בארור. יש לי קורבנות >:]

50. האם היית בים המלח? כן. יאק.

51. האם היית בחרמון? לא. יאק.

52. האם גנבת משהו?ברור . מי לא ?

53. האם בגדת בחבר/ה שלך? לא היה לי אף פעם חבר בעיקרון אבל כן שכבתי והתנשקתי והכל..

54. האם היית בהודו? לא חחח

55. האם היית באישפוז? לא נראלי.

56. האם עשית סיאנס? לא.

57. האם פתחו לך בקלפים מתישהו? כן :)

58. האם היית על אנונימי בפורום? המון

59. בקרת במשחטה?לא.

60. ראית שוחט? לא ולא רוצה, מזעזע.

61. איך תקראי לילדים שלך? וואו, סידרתם ת'שאלות בסדר מפתיע! ראית שוחט? ולילדים שלך איך תקרא? הגיון מוחץ.

62. את שומעת מוזיקה ?עכשיו לא.

63. אם כן איזה שיר? :|

64. מזלות שאת מסתדרת איתם: וואלה אני לא שואלת ת'מורות מה המזל שלהם.

65. מזלות שאת לא מסתדרת איתם: WTF.

66. את מאמינה שיש חיים אחרי המוות? כן, גילגול נשמות. מניסיון אישי. עזבו סיפור ארוך.

67. האם את מפחדת למות?.. ממ.. אין דעה.

68. את מקנאה במערכות יחסים? לא בדיוק.

69. מה המוטו שלך? תחייה את הרגע.

70. מה השעה עכשיו? נו מה נסגר איתכם?<

71. איזה יום היום? באמת איזה?.. אהה חמישי.

72. מאכל אהוב: כרובית.

73. שתייה אהובה: ממ.. מים, קולה, רדבול, אשכוליות..יאללה יש המון.

74. שתייה שנואה: מיץ עגבנית בע.

75. ארץ אהובה: מאיפה לי? הייתי רק ברוסיה ופה.

76. עיר אהובה: פחפחפח אילת.

77. תוכנית טלוויזיה אהובה: דרייק וג'וש, מדריך ההישרדות של נד.

78. חג אהוב: חג מולד!

79. חג שנוא: ט"ו בשבט.

80. אוהבת פלוריסיינטה? חרא.

81. והש"ש? שמיניה? גם לא.

82. והמורדים? לא.

83. וכולבוטק? ממ, לא.

84. והכרישים? לאאא!!!

85. והתוכנית של עדי אשכנזי? לא.

86. וארץ נהדרת? כשהיה כן..

87. ופספוסים? כנ"ל

88. אוהבת את ערוץ הילדים? בכלל לא :S

89. אוהבת את ניקולודיאון?יאפ.

90. אוהבת סדרות מצויירות? חחח כן.

91. אלי יצפאן או יאיר לפיד? לא.

92. פספוסים או ארץ נהדרת?ארץ נהדרת.

93. פורום או צ'אט? נואו מושג.

94. חו"ל או ישראל? ברור שחול.

95. מטוס או מסוק? מטוס.

96. =] או =)? =].

97. מה אתם לובשים עכשיו? גוזיה סקסית כזאת, מעל פיג'מה חמודה כזאת סגולה, תחתוני חוטיני (היום אני נפגשת עם ידיד שלי בערב, נו אתם מבינים) ומעל מכנס פיג'מה, גרביים וזהו..

98. לובשת גרביים? כן :)

99. יש לך נעלי בית? בחורף כן.

100. את עייפה? אה ביט.

101. באיזה שעה קמת היום? שמונה.

102. את ישנה צהריים? ממש לא.

103. באיזה שעה את קמה בשבתות וחגים? סביבות 9

104. יום אהוב בשבוע? שישי.

105. את אוהבת תים? יאפ.

106. את מי היית לוקחת לחודש לאי בודד?בחור עם זין ענקי ומליוני קונדומים :) לא יודעת נו..

107. באיזה פורומים את נמצאת עכשיו? כרגע בשום פורום.

108. פעם טעמת קרח? יאפ, כל פעם שחם אז אני מוצצת קרח.

109. איך היה? מחרמן אש!!!

110. פעם אכלת את הקליפה של הגרעינים? מוצצת.

111. מה הדבר שבחיים לא תעשי? סמים.

112. את בתנועת נוער כלשהי?לא, תנועת נוער זה לחסרי חיים

113. את רוצה שיגמר כבר השאלון? לא כ"כ.

114. מה את עושה מחר? בעיקרון כלום.

115. מה תרצי להיות שתהיה גדולה? WTF???

116. תרצי להיות גננת? פאק.

117. ומנקה רחובות? פאק 2.

118. ומוכרת שטיחי קיר סינים? WTF????????

119. את רואה ארתור? לא...זה לילדי כיתה ב'

120. מה עדיף הוט או יס? יס יס יס!

121. ומה יש לך? יס יס יס! :)

122. כמה חדרים יש לך בבית? 2... :(

123. את בחדר לבד? לא :(((

124. את צמחונית? כן.

125. פרצו לך פעם לבית? לא.

126. מדגסקר או עידן הקרח? עידן הקרח. ומדגסקר. שניהם יפים :)

127. מה את מעדיפה- כוסות פלסטיק חד פעמיות, כוסות מצויריות, כוסות זכוכית? מצוירות??

128. את קונה מותגים? לא.

129. אוהבת את בית הספר שלך? בינתיים מאוד! (רציני!!)

130. מה את עושה כשמשעמם לך? בדרך כלל לא משעמם לי.

131. למה התחפשת בפורים? ג'ק ספרו.

132. כמה בקבוקי ספריי את משפריץ ביום העצמאות? אפס. אולי אחד כשאני משחקת עם חברה משחקי מין.

133. מניפה דגלים כמו כולם?למיטב ידיעתי אפ'חד לא מניף דגלים זה מנהג של זקנים.

134. הולכת להופעות ביום העצמאות? לא בדיוק.

135. את טיפוס של ספורט? כע D:

136. אוהבת לצייר? כן :)

137. מה הכישרון שלך? סקס.

138. את אוהבת לשיר? כן.

139. מה השעה עכשיו? 18:54

140. ולרקוד? יאפ...my life (בערך חח)

141. ימנית או שמאלית? שמאלית.

142. את אוהבת לצחוק? יאפ

143. ולבכות? כן.

144. ולהצחיק? כן. D:

145. את אדישה? כשצריך.

146. את אוהבת לאכול דגים? יאק!

147. את פותחת את המקרר הדבר הראשון שתוציאי כדי לאכול יהיה?שוקולד חח או משו שנראה כמו שוקולד ומתברר שזה מרכיבים גועליים לסושי

148. סיימת את ארוחת הצהריים, את אוכלת קינוח? תה, אם נחשב.

149. יש לך 'חבורה'? חרא.

150. צבעת את השיער שלך פעם? גוונים.

151. את שמה עדשות / משקפיים? לאא.

152. מה התחביב המועדף שלך? לרכב על סוסים.

153. מה השפות שאת דוברת? עברית\אנגלית\רוסית\ערבית צולעת\צרפתית נכה.

154. רצית לצחוק על משהו אבל לא היה לך נעים? בארור.

155. ירדת על חלשים ממך? לא.

156. עשית חרם?לא.

157. היית קורבן לחרם? לא.

158. הסדרה הקומית הטובה ביותר שראית: האומנת הנפלאה שלי.

159. הסדרה הכי משעממת שראית: לא יודעת

160. פעם נרדמת בסרט? לא.

161. פעם חברה נרדמה בסרט?לא.

162. היית פעם מאוהבת?יאפ המון פעמים

163. רצית לנשק משהו/מישהוא?כן, ועשיתי את זה.

164. מישהו שבר לך את הלב? לא.

165. שברת למשהו את הלב? לא שידוע לי.

166. זרקת מישהו?לא.

167. מישהו זרק אותך?לא.

168. הרגשת שאתה רוצה עכשיו ומיד לפגוש את מי שאת אוהבת? לא.

169. רצית להרוג מישהו בגלל קינאה? לא.

170. 4 או 5? מה??4..

171. "קצרים" או "משחק מכור"? לא זה ולא זה.

172. מחשב נייד או רגיל? רגיל.

173. אהבה או כסף? אהבה.

174. לישון אצל חברים או חברים אצלי? אצלם.

175. ספרדים או אשכנזים? כלום

176. גלגל"צ או רדיוס 100FM? רדיוס

177. אמרו לך פעם שאת מושפעת? אני יודעת את זה לבד.

178. מי אמר לך ומתי? חברה שלי אמרה לי שאני מושפעת מהארי פוטר לפני תחילת החופש הגדול.

179. ים או בריכה? בריכה.

180. ים המלח או ים תיכון? ים התיכון.

181. כינרת או ים סוף? סוף.

182. על מה את חושבת עכשיו? מתי השאלון המעפן יגמר.

183. מה השעה עכשיו? 19:01 אולי בראש שלך להפסיק לשאול את זה?

184. מה באלך עכשיו? סקס.

185. הדבר הכי מוזר שקרה לך? המון.

186. גיל 13 או 16? 16.

187. סיגריות- בעד או נגד? נייטרלי.

188. "חברים" או "סיינפלד"? סנייפלנד.

189. סרט אימה או סרט קומדיה? גם וגם.

190. DVD או וידיאו? DVD

191. עט או עיפרון? עט עיפרון

192. עיינים - ירוקות או כחולות? ירוקות

193. עור - כהה או בהיר? לא כהה מדי ולא בהיר מדי באמצע, כמו של ביונסה

194. חושבת עליך לפני אחרים? לפעמים.

195. להקה הכי אהובה עליך? בלאק עייד פיס

196. הכי אהוב/ה עליך בלהקה? פרג'י

197. הכי אהוב/ה עליך לא קשור ללהקה? לא יודעת.

198. הכי ריגש אותך? לא יודעת אוך

199. איזה שיר את שומעת עכשיו? שום שיר

200. מה הכי חפר לך בשאלון? מה השעה? ועכשיו? ועכשיו? ועכשיו!!?!?

201. כמה זמן עבר מאז שהתחלת תשאלון? לא סופרת

202. תעני על עוד 202 שאלות? תמורת כסף חחהה

נכתב על ידי קרירה. , 27/9/2007 18:28  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פאנפיק פרק 2.


לבקשת אהאהאההאאההאהאה [?!] המשך לפאנפיק. למען האמת, לא חשבתי שאמשיך אותו.. אבל הינה, אהבו אותו.

אה, ועוד דבר ל-אהאההאהאהאהאהאהאהההאא שיניתי קצת למטה.. לא יודעת.. זה לא נראה טוב בסוף בקשר להארי ורון. תהני :)

טוף עזבו חפירות, הינה.

 

"בסדר, אבל תסביר. למה היד שלך הייתה תקועה לי בתוך המכנס?"

רון שתק במבוכה.

הארי חדל מלפסוע בחדר המועדון והסתכל עליו. רון הרים את ראשו ואמר, חשב שהכנות תציל אותו הפעם.

"כי אני רוצה להיות איתך."

הארי מצמץ. רוצה?? איתי!?!!?!?

"הוווווממוווווו?????" נפלט להארי.

"אפשר להגדיר את זה ככה. כן. תראה, הזין שלך היה זקוף ורציתי לנצל את זה."

הארי הסתכל על רון במבט נוקב. עברה דקה ארוכה לפני שהארי קפץ על רון הפיל אותו על המיטה, בבת אחת הוריד את מכנסיו ותחתוני הבוקסר הירוקים שלו והחל למצוץ לו בחוזקה. רון הוציא גניחות שהרעידו את חדר המועדון. עבר זמן מה עד שרון גמר, איבר מינו פשוט לא רצה איכשהו להקיא. הם התנשפו בחוזקה, כשפתאום דלת המועדון נפתחה ופנימה רץ סנייפ. הוא עצר ברגע שהבחין את רון ללא כל לבוש תחתון ואת הארי עם שפיך על פניו. הזיין שלו נדלק.

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

אוי ממש כואב לי הראש, אני לא יכולה להמשיך מצטערת. אני חושבת שאקח אקמול ואלך לנשום קצת. אני גוססת פה :)

נכתב על ידי קרירה. , 27/9/2007 17:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון.


כן כן, הינה עוד שאלון.

 לעשות פירסינג באף או בלשון? באוזניים למעלה.

להיות רציני או מצחיק? תלוי מתי, נגיד בהלוויה אז רציני ברור, אבל נגיד בשיעור טיאתרון אז..

למות בשריפה או לטבוע? לא חשוב, העיקר למות כבר :|

פרחים או ממתקים? פרחים.

אפור או שחור? שחור

צבעוני או שחור לבן? שחור לבן, ירוק צהוב, כחול אפור.

תשוקה או אהבה? ביחד.

שקיעות או זריחות? שקיעות.

להישאר ער עד מאוחר או לקום מאוחר בבוקר? גם וגם.

ירח או שמש? ירח.

שמש או גשם? גשם.

וניל או שוקולד? שוקולד.

האם את חסידה של קורנפלקס בתור ארוחת בוקר?
לא, לפעמים אני אוכלת כשיש בבבית אבל כשאין אז אין.
האם את מעדיפה את הקורנפלקס הישן והטוב, או בעד החידושים מלאי השוקולד ושאר דברים?
הריבועים של הקינמון המקוריים מספקים אותי.
תלמה או קלוגס? (מסתבר שזה הבדל מהותי למדי)
ממ.. הבדל מהותי הא?..
יותר חלב או יותר קורנפלקס?
חבל ברור.
כף או כפית?(גם זה, מאוד מאוד מהותי. כל משתמש בכפית יעיד!)
כף!
האם תאכלי קורנפלקס גם בלי חלב (בשקית, למשל)?
כן.
לסיום: עכשיו את הולכת לאכול קורנפלקס, או שאת זורקת את כל הקופסאות מהבית?

זורקת זורקת :)

מתי חל יום הולדתך?

ממ חסוי

האם את חוגגת אותו כל שנה או מזניחה?

 עם חברות קרובות ומשפוחה.

מתי היה יום ההולדת הכי מהנה שלך?

לפני שנתיים.

 האם אי פעם עשו לך מסיבת הפתעה?

נופ.

מהי המתנה הכי יפה שקיבלת אי פעם? ממי קיבלת אותה?

אני אוהבת את כולם באותה מידה.

איזו מתנה הכי היית רוצה לקבל ביום הולדתך הבא?

 או-הו, הרבה.

שם: מיקי.

האם השם שלך על שם מישהו? עלשם מיקי מאוס?

מיקום: חסוי

האם תקראי לבת שלך על שמך? לא.

אם היית נולדת במין השני איך את חושבת שהיו קוראים לך? מייק

אם היית יכולה להחליף שמות עם חבר עם מי זה היה? לא ממש לא.

האם השם שלך משובש לעיתים קרובות? לא.

אם תהיה מפורסם האם תשנה את שם המשפחה שלך? לא נראה לי שאני אהיה מפורסמת, אבל מילא, לא.

מין: נקבה

סטרייט/גיי/ביי: לבריאות.

רווק: לא כפרה, אני נשואה.

תאריך לידה: חסוי עימו

גיל: 12 וחצי.

גיל שהיית רוצה להיות: יום לפני 13 ככה שיהיה לי יומולדת.

כיתה: א. יעני ז' :)

גובה: נואו מושג

צבע עיניים: או-אה, זכיתי לתואר העיניים הכי יפות בכיתה בשנה שעברה כי יש לי כ"כ הרבה גוונים. אני לבדי לא הצלחתי לספור. שלא לדבר על איך שזה נראה, כאילו אני מתנשקת עם מראה. אל תשאלו.

אוהב אותו? :) כע.

צבע אהוב: ירוק אתרוג חח לימון, לימון.

ימני/שמאלי/אמבידקסטרוס: שמאלית. מוזר, הא?..

חיות מחמד: חתולה יפה ומדהימה - מאסי.

מה העבודה שלך? לדחוף ילדים קרצי במיוחד לשיחים ליד בצפר.

פרסינג: רק  אחד בכל צד של האוזניים. רוצה עוד.

קעקועים: אין אבל רוצה. או זה או פירס.

התמכרויות: הארי פוטר, שודדי הקארייבים, וממתק אחד - סנדויץ' קרקר. אהה וקוקואין.. אלקסטזי.. חח סתאאם

שפות: היברו אנגלית רוסית ויש שפות שאני יודעת כמה מילים אבל לא נחשיב, כמו צרפתית, איטלקית, גרמנית,ערבית ויפנית..החברה הכי טובה שלי לומדת בקבוצת דוברי יפנית חח סתם אבל היא חושבת שכולם מבינים אותה :)

ציטוט מועדף: תן חיוך, לי אין כזה.

האם אתה חי את הרגע? ממש לא.

יש לך סודות? בקטנה.

אתה שונא את עצמך? יאפ.

האם אתה אוהב את כתב היד שלך? אממ לפעמים.. כשהוא מקשיב לי [הא?חח.. עזבו..]

יש לך הרגלים רעים? לאכול את הלחיים מבפנים, ללעוס את השפתיים, קליקים.

איזה מחמאה אתה מקבל מרוב האנשים? חחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהח!! אני? מחמאות?? נואו וואי!

אם היו עושים סרט על החיים שלך איך היו קוראים לו? זוועות מלחמת העולם השניה או משו כזה.

מה הפחד הגדול ביותר שלך? נואו מושג.

אתה יודע לשיר? בעיקרון כן.

האם העמדת פנים שאתה מישהו אחר כדי להראות cool? כן אחי.

האם אתה מתבודד? יאפ.

מה נמצא בראש סדר העדיפויות שלך בחיים? חיים.

אם היית מישהו אחר האם היית מתחבר לעצמך? כן אחי.

האם אתה פועל בפזיזות? לא פועל, אני לא בנאדם אסרטיבי..

האם יש משהו שמפחיד אותך או שאתה שונא בעצמך? כן.. בעצם הכל...ממ..ממ.

האם אתה פסיבי או פעיל? פסיבי.

יש לך יומן? כן. אני כותבת שירים על החיים.

מה החולשה הכי גדולה שלך? בטן, כואב מאוד.

אם היית יכול לשנות משהו אחד בעצמך מה זה היה? להיות אסרטיבית יותר, שמחה יותר, מתוככמת יותר, מצחיקה יותר יפה יותר, פחות מגעילה אל כולם.

אתה חושב שאתה חזק מבחינה רגשית? כה.

יש משהו שאתה מתחרט שעשית/לא עשית? לא בדיוק.

אתה חושב שהחיים היו טובים עד עכשיו? ככה.

מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים? זה נחמד להרביץ לשחר הנמוכצ'יק.

מה אתה הכי אוהב בקשר לגוף שלך? כאלום.

הכי פחות אוהב? כלום.

אתה חושב שאתה ניראה טוב? לא.

יש לך בטחון עצמי? יאפ.

לאיזה דמות בדיונית אתה הכי דומה? בלטריקס לסטריינג'.

מעשן? לא.

על סמים? לא.

קורא עיתון? לא.

מתפלל? לא.

הולך לבית הכנסת? לא.

מדבר עם זרים? כן הרבה.

ישן עם בובות פרווה? חיית מחמד נחשב?

יוצא לטיול בגשם? כן.

מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם? כשאין לי ברירה.

נוהג? עוד לא.

אוהב לנסוע מהר? יאפ.

אוהב את הקול שלך? לא.

האם אי פעם פגעת בעצמך? הרבה.

יצאת מהמדינה? לא.

אכלת משהו שגרם לאחרים להקיא? חומוס ושוקולד :) נחמד!

היית מאוהב? המון!

היית על סמים? לא.

שחית בעירום? באמבטיה.

היה לך מקרה חרום רפואי? פעם נפתח לי הראש והלכתי ישר הבייתה ועד שאמא שלי התקשרה לרופא כבר הפראתי וקפצתי על הספה חח.

עברת ניתוח? סגירת ראש (אם קוראים לזה ככה) ושיניים.. טיפול שורש. לא כואב בכלל.

ברחת מהבית? כן. פעמיים.

היית על במה? כן אני שחקנית.

ישנת מחוץ לבית? כה.

חשבת על התאבדות? כן.

נשארת ערה כל הלילה? כן.

לא אכלת יום שלם? כן.

דיברת בטלפון כל הלילה? לא.

ישנת כל היום? לא.

הרגת מישהו? לא.

חשבת שאתה משתגע? לא.

בגדו בך? המון. ה - מ - ו - ן. ירושלים זה חת'כת חרא חור. חח"ח.

היה לך חלום שהתגשם? לא. :(

עברת על החוק? כן, המון.

פגשת מישהו מפורסם? לא. המון ג'וני דפ או אלן ריקמן.

הרגת חיה בטעות? אולי, לא יודעת.

הרגת חיה בכוונה? חיה-חיה? לא.

סיפרת סוד שנשבעת לא לגלות? לא.

גנבת משהו? כן חח לילדה אחת נאבד עט עיפרון וראיתי ילד אחד שגנב לה אותו אז גנבתי לו את העט ונתתי לה אותו וקיבלתי קינדר דליס אמרתי שמצאתי בחדר :)

היית ברדיו/טלויזיה? לא.

היתה לך התמוטטות עצבים?! המון.

קפצת בנג'י? הלוואי.

היה לך חלום שחזר כמה פעמים? לא.

באסטרולוגיה? לא.

קסם? לא.

באלוהים? לא.

בשטן? לא.

בסנטה קלאוס? לא,למרות שהוא מביא לי מתנות :) פרנטס פרנטס.

ברוחות? כן.

בפיות? לא.

במזל? כן.

באהבה ממבט ראשון? לא.

 בייִן ויאנג (טוב לא יכול להתקיים בלי הרע)? לא.

במכשפות? לא.

האם אתה מבקש משאלות כשכוכב נופל? כן.

באמונה המסורתית בגן עדן וגיהנום? כן.

בדת מאורגנת? לא.

אתה חושב שלאלוהים יש מין? אם כן אז לנקבה, לפי סרט אחד. אבל לא מאמינה בו. בה :)

לאן אתה חושב שאנחנו הולכים כשאנחנו מתים? גנעדן או גהנום.

מי החבר הכי טוב שלך? שירי, יובל. אהה ושחר.

מי הבן אדם שיודע הכי הרבה עליך? דריה אחותי.

מה העצה הכי טובה שמישהו נתן לך?! לכי לעזאזל. ניסיתי. לא עבד. עימו.

מה הבדיחה הפנימית האהובה עליך? מלא מפגרות שקורות לי עם חברות.

שאתה מכיר הכי הרבה זמן? מאיה רוט.

הכי מעט זמן? שירי.

הכי מצחיק? שירי.

הכי קרוב? יובל.

הכי מוזר? נוי.

הכי חכם? יובל.

שאתה מתגעגע להיות קרוב אליו? שרון.

הכי נחמד? נועה.

הזמר הכי טוב? מיכל.

הכי רועש? מיכל השניה.

עם מי אתה מדבר הכי הרבה אונליין? שומחבר.

עם מי אתה מדבר הכי הרבה זמן בטלפון? לא מדברת בטלפון.

על מי אתה סומך הכי הרבה? נוי.

מי מקשיב לבעיות שלך?! דריה.

עם מי אתה רב הכי הרבה? מיכל הראשונה חח

האם אתה תמיד מרגיש שמבינים אותך? לא.

האם אתה סומך על אחרים בקלות? לא.

בבית של מי היית אחרון? יובלילי.

האם החברים שלך מכירים אותך? לא תמיד.

האם אתה מתייחס לאהבה כאל טעות? לא.

האם אתה רוצה שזה יהיה יותר מקובל מבחינה חברתית שבחורה תזמין בחור לצאת? לא.. שהבנים יציעו.

האם אתהה חושב שהמין השני חושב שאתה ניראה טוב? לא.

הבנאדם האחרון..

שרצית להרוג: שרון.

שצחקת עליו: רועי.

שהלכת איתו לקניות: דריה.

ששבר את הלב שלך: גבע.

שאכזב אותך: עידו.

שגרם לך לבכות: לא היה.

ששמח אותך: שירוש.

שראית איתו סרט: מיכל ודריה ויובלילי.

שדיברת איתו בטלפון? יעלקה.

מה אתה לובש? חולצה רחבה מכנס קצר וגרביים.

באיזה חלק בגוף אתה נוגע? בתחת סתם בברך.

איזה ספר אתה קורא? הארי פוטר.

מה יש על הפד לעכבר שלך? אין פד.

תאר איך אתה מרגיש כעת ב-5 מילים: השוקולד הזה נורא טעים נכון?

האם אתה מדבר עם מישהו אונליין כרגע? לא.

האם אתה מדבר עם מישהו בטלפון כרגע? כן אחי.

האם אתה מקשיב למוסיקה כרגע? וואלה תודה שהזכרתם.

מה המאכל הכי אהוב עלייך?

כרובית. אני לא שפויה כמו שנראה.

 מה המאכל הכי שנוא עלייך?

כרוב.

איזה ממתק את הכי אוהבת?

סנדויץ' קרקר. אגב... אני תכף חוזרת :)

 מה המאכל האחרון שאכלת?

שוקולד.

מה את אוהבת יותר - אוכל של אימא או אוכל ממסעדה?

 מסעדה.

 במשפחה שלך נהוג לאכול ביחד או שכל אחד אוכל מתי שבא לו?

ארוחת שבת ביחד, ובאירועים.

האם את אוכלת בשר, טבעונית או צמחונית?

חסה על החי וחיה על החסה.

יש מאכל מסויים שמזכיר לך דברים מהעבר?

 יוגורט ושוקו, כשעוד הייתי חברה של לאה.

את מרבה לאכול אוכל בריא או ג’אנק פוד?

חיחי :) חיוך נבוך.

 איזה מעמד יש לאוכל בסדר העדיפויות שלך?

 אם מתחשק לאכול - אוכלים, כי אחרי שניה אני מתה מרעב - וההזדמנות עברה! חהחה באסה.

כמה פעמים את מוצאת את עצמך שונאת דברים?

הרבה.

 האם איחלת למישהו דברים נוראים בהתקף של שנאה? אם כן - מה איחלת לו? האם התחרטת אחר כך?

כן, איחלתי לילדה אחת שתיהיה חולה המון זמן ותרצה לחזור לבצפר, וזה קרה וזה הגיע לה ולא, לא התחרטתי על זה.

הסכויים שמישהו שונא אותך כרגע גבוהים מאוד, האם זה מפריע לך?

 תרשו לי לאמר: "כאילו דעעע" אני יודעת שאלוהים שונא אותי מאז שהבנתי מה זה אלוהים חח לא מפריע לי, עובדה אני שורדת איך שהו..

האם את מחשיבה עצמך כאדם מלא שנאה?

כן.

האם את מרגישה אשמה כשאת שונאת?

לא.

האם יפריע לך אם מישהו ייגש ברחוב ויאמר לך כי הוא שונא אותך?

אחרי 6 שנים של דברים כאלה אפשר להגיד שהתרגלתי. פעם חבר שלי ואני רבנו והוא אמר לי אני שונא אותך ואז התנשקנו והתפוצצנו מצחוק.

האם את קוראת קומיקסים? איזה?
זבנג. זיפ זאפ זבנג!

מי דמות הקומיקס האהובה עליך? למה?
שונאת את כולם חח

אם היית סופר גיבור, מה היו כוחותייך ומה היה שמך?
היו לי כוחות ערמומיים כמו להיות בלתי נראית, לשלוף מהכיס הקטן בתחת איזה תותח כמו בסרטים במצוירים חחח והיו קוראים לי מייקי או משו חח לא יודעת.

היית משתמשת בכוחותייך לטוב או לרע?
לרע.

מי היה אוייבך הגדול ביותר?
אנשים שמגנים על העולם, מנג'ים.

את מי היית בוחרת כעוזר (סייד-קיק)?
שועל מדבר או משו חח

כיצד את מדמיינת את הקומיקס של חייך - מצחיק, דרמטי, מלא באקשן, חינוכי או טיפשי?
מצחיק ומלא באקשן.

היכן, לדעתך, עדיף לחיות? במציאות או בעולם הקומיקס? למה?
לא ולא.

 

האם את אוהבת לקבל מחמאות?
לא, מביך. חוצמזה שאין לי מה לעשות בעיניין, ככה שבתכלס לא עוזר :)

מהי המחמאה האחרונה שקיבלת?
אני רוקדת יפה.


ממי קיבלת אותה ומתי?
מהמורה לג'אז, שבוע שעבר.

על מה לרוב מחמיאים לך? (מראה, עבודה מוצלחת, ציונים וכו’)?
כלום.

האם הדעה או שביעות הרצון של אחרים ממך חשובה לך?
לא. ממש לא. שיגידו שאני אמא של היטלר, ביתו של גאידמק, איי דונט כאר אקזקטלי.

מה המחמאה היפה או המרגשת ביותר שקיבלת אי פעם?
שאני רוקדת יפה.

האם את מרבה להחמיא לאחרים?
לא, אין לי "אחרים" להחמיא להם.

 

האם את מאמינה שלחלומות יש חשיבות פסיכו-תת-מודע- משהו?
כן.


האם את מאמינה שלחלומות יש חשיבות מיסטית-נבואית?
כן. קרה המון פעמים.

האם כבר קרו לך דברים שנדמה היה לך שחלמת עליהם לפני כן?
כן נו..

קורה שקשה לך להזכר אם משהו קרה לך בחלום או במציאות?
כן. קרה שפעם אמא שלי אמרה לי שכל המצח שלי אכול בגלל כינים ונבהלתי ואז התברר שזה היה חלום.

האם חלמת אי פעם חלום ששינה את חייך?
לא.


מה סוג החלומות האהוב עלייך?
מצחיקים.

האם יש לך זכרון טוב לחלומות?
כן, די.

מה החלום הכי מוקדם שאת זוכרת שחלמת?
כן אחי. אה-הא.

האם קרה אי פעם שהחלטת החלטה בהשפעת חלום?
כן. להתחיל עם ילד אחד, לקלל ת'מורה לתושב"ע.

 

מילה בת 4 אותיות: שינה.

ממתק: קרקר סנדויץ'.

סרט מצויר: קסם של הורים.

קורנפלקס: קינמונים.

 מסטיק: חמוץ-לימון.

צבע: ירוק לימון.

יום בשבוע: שישי.

היום הכי לא מועדף:  שני. שעתיים תושב"ע!! שעתיים ערבית! ועוד תנך! ועוד אלגברה!!! אמאאא!!

 תכשיט: עגילים. פירס.

 חורף\קיץ: שלג, חורף.

 בחדר: מחשב נייד חדש ומחודש,טלוזיהשטוחה גדולה,מיטת קומותיים אני למעלה,ארון יפה מעץ חום כהה,אחות מדהימה, חתולה חמודיזה ויפה,ג'וני דפ, אלן ריקמן.

האם אי פעם.

אמרת "אני אוהבת אותך" והתכוונת? כן.

הופעת בציבור בפיג'מה? לא.

 בכית בסרט? כן. בגלל זה אני שונאת סרטים הודים.

היית על במה? כן, המון.

חשבת שאת\ה הולך למות? המון.

נכשלת במקצוע? לא.

הורידו אותך כיתה? לא.

 הקפיצו אותך כיתה? לא.

 רצית להיות המין השני? כן.

20 אנשים אקראים שאני מכירה.

 1. שחר

 2. יובל

 3. יובל2

 4. מיכל

5. מיכל2

 6. שירי

7. שחר 2

 8. תמר

 9. דריה

 10. שרון

11. רועי

12. נתן

13. מאיה

14. מאיהח

15. נוי

 16. אינה

17. לירון

 18. מרינה

19. ויולה

 20. יעל

 

ועכשיו..

האם 9 בת או בן: בת

האם 1 ו2 יהיו זוג חמוד: לא שחר חבר שלי ><"

מה לגבי 18 ו4: ממש לא

באיזה כיתה נמצאת 17 : ז'

מתי הייתה הפעם האחרונה שדיברת עם 12: לפני יומיים

 מהי הלהקה האהובה על 6: באקסטירט הומואוז

 האם ל1 יש אחים ו\או אחיות: אין לי מושג

האם אי-פעם תצאי עם 3: יש מצב

 האם אי-פעם תצאי עם 7: גם יש מצב, חולה עליה.

 האם 16 רווק: אין לי מושג

מהו שם משפחתו של 15: מויסה חח

מהו שמה האמצעי של 10: אסתר חחח

מהו הדבר ש5 הכי אוהב\ת לעשות: לקרוא

האם 13 כוסית: ממש לו! היא דומה לקופה

האם 14 ו19 יהיו זוג טוב: כן!! שתי לסביות קוקסינליות יצורות ומגעילות!!

לאיזה ביצפר 20 הולכ\ת: לאותו אחד שאני.

ספרי לי עובדה אקראית על 11: הוא אוהב להגיד אנה בננה חחח

 על 1: חמוד!

 ועל 9: האחות הכי טובה שיכולה להיות!

האם אי פעם היית דלוקה על 15: לא חח

 איפה 3 גר/ה: וואי אין לי מושג חח נראלי בת בכרם למרות שאני לא בטוחה

מהו הצבע האהוב על 4: אדום-שחור חח

 האם תתמזמזי עם 14: חס ושלום הקופה?? אני לא מתנשקת עם קופיקו!

האם 5 ו6 החברות הכי טובות: לא טובות-טובות אלה.. חברות ככה..

האם 7 אוהב\ת את 20: לא נראלי חחח

 האם 8 אוהב\ת את 19: לא מכירות חח

איך פגשת את 2: בכיתה אלף היינו החברות הכי הכי ועדיין!

איך פגשת את 18: גם בצפר :)

האם ל10 יש חיות-מחמד: כן, איזה שרקן מכוער ודפוק.

האם 12 מבוגר\ת ממך: נואו איידיאה!

 האם 17 היא האדם הכי סקסי שקיים:  היא יפה, אבל לא כ"כ..

1. שמך: מיקי

2. אוהבת את שמך: כן.

 3. גילך: 12 וחצי

4. היית רוצה להיות יותר מבוגר או יותר קטן: נופ.

 5. מה את עושה עכשיו: שומעת מוזיקה.

 6. אתה משועמם עכשיו: כן.

 7. את חושבת שמי שכתב את זה היה בזמן שעמום: לא.

8. אוהבת לשיר: כן.

 9. רוצה שיהיו לך ילדים: לא יודעת.

 10. אם כן , כמה: :|

 11. איזה שיר את הכי אוהבת: אהמאהמ.

12. איזה שיר את שונאת: כל המזרחית ומאיה בומבילה.

13. את כותבת שירים למגירה שלך: כן.

 14. חשבת לפרסם אותם: חרא. כמו שאומרים הערסקים: זיייייןןן!!!!

15. את חושבת שהשירים שלך יפים: עע..עע.

 16. אם אין לך שירים שאת כותבת,נראה לך שבעתיד תכתבי: :|

 17. כמה זמן יש לך את הבלוג: שבוע.

18. את מתכוונת להמשיך לכתוב בבלוג: יאפ.

19. כמה אחרים יש לך: לא.

20. רוצה עוד: אולי.

 21. מה את הכי אוהבת: לחיות.

 22. מה את הכי רוצה: המון המון, בעיקרון אני לא חומרנית אבל מתאים לי מליארד דולר, בכסף אפשר לקנות את מה שאני רוצה פלוס מינוס.

 23. מה המצב רוח שלך עכשיו: חפיפי כזה.

24. מה את שומעת עכשיו: LOVE STONED של ג'סטים טמבל-מהשמו

 25. מה את חושבת עכשיו: STONE STONE STONE... מחחח

26. מי הבן אדם האחרון שראית: אבא.

27. עם מי את מדברת במסנג'ר\אייסיקיו: אין.

28. מי האדם האחרון שדיברת איתו בטלפון: יעלקה.

29. מה את חושבת כשלא מגיבים לך בבלוג:חח במילא לא מגיבים

30. מה תעשה כשתהיה חסרה לך כניסה אחת ותגיע ל10,000 כניסות:אצלם והשויץ חח רק שZה בחיים לא יקרה.

 31. שמאלית או ימנית: שמאלית.

32. בלונדינית\שחורדינית\שחור\חום\ג'ינג'ית: שטנית >+}

33. מה עדיף פריק,פאקצה או ערס: אימו. אני. אבל אני חייבת להודות יש טבעת בלוגים שהשם שלה הכי הכי מקורי ששמעתי!!!! -פירסום- אז השם שלה הוא: אימו? כוסעימו! חהחהחה אדיר הא????

34. איזה תוכנית את הכי אוהבת: דרייק וג'וש הטמבל, המדריך של נד,  קסם של הורים..

35. גם לך מגרד כשאת יושבת עם מכנסיים קצרים על הדשא: לא לובשת קצר.

36. את מכירה את בני גורן: אישית? חס וכרפס.

 37. שונאת אותו: באאארור! בן דפוק חכם שכזה!!!אה?

38. מוטרדת מ: ינית חחחחחחחחסתם כתבתי סתם מאאגניב.. כלום כלום.

39. מחכה ל...: מוות וליומולדת ול1 בינואר.

40. עוד כמה זמן היומולדת שלך: מחץ' חמץ' חסויסויסויסוי!

41. למי את הכי מתגעגעת: לשחר המדהימולה שטסה ללונדון עצוב

 42. איזה משחק כדור את הכי אוהבת: חיי פרה וכדורשת וכדורסל.

43. יש לך חיות בבית: חתולה מדהימולה!

 44. איזה מאכל את הכי אוהבת: כרובית

 45. מה את רוצה לעשות לפני המוות: לפגוש את ג'וני ד'פ ואלן ריקמן.

 46. מה את חושבת שאף פעם לא תעשי: קעקוע של אישה ערומה או משו חח

 47. למה פתחת את הבלוג: כי אני משועממת וזה כייפ לענות על שאלונים (:

48. את מופיעה עם השם האמיתי שלך בבלוג: עעע.. אם קוראים ת'פוסטים כן.. חחח

 49. את אוהבת מישהו: אוי נו שאלה תסומה. אני חולה אוהבת את כל החברות היפות שלי המדהימולות אבל אהבה אז את שחר, יובל, דימה, ליאב... לאיודת..

 50. יש לך חבר: יאפ! שחר.

51. את רוצה להתחתן: כן אחי.

52. חם לך עכשיו: לא.

 53. מה אתה אוהב יותר,אייסיקיו או מסנג'ר: כאלום.

54. מי יותר , סקעת או מויאל: ממ.. מי יותר ערס, מויאל או סקעת? קשה לבחור.

 55. מה את אוהבת יותר,"השיר שלנו" או "האלופה": השיר שלנו, אבל זה גם לא כ"כ. וכן, הדמות האהובה עלי זה קארין קורן! חכמה זאתי.

56. רואה טלנובלות: לא יאאאככעעע

 57. איזה סגנון מוזיקה את שומעת: או-הו!!

 58. אמרו עלייך שאת...: רוקדת יפה.

59. המקצוע הראשון שנכשלת בו:לא בדיוק נכשלתי

 60. אתה נוהג לאכול דברים מוזרים: את הלחיים שלי מבפנים.

 61. עברת פעם דירה: כן, עברתי מרוסיה לפה, מפה לקומה מתחת כי היה שיפוצים, וחזרה, ואז עברתי למעבר לכביש כי הבנזונה מונסונייגו החרא נצלן הזה מכר ת'דירה ואחרי שנה נזכר להגיד לנו.

62. הפעם האחרונה שבכית: היום.

63. פעם אחרונה שצחקת: לפני איזה שבוע.

 64. איזה סוג של מכונית את רוצה בעתיד: לימוזינה לבנה עם סלון זברה.

65. אכפת לך מאיכות הסביבה: עע..?...??...ככה..

66. אוהבת לטייל: ככה.

 67. מה את יותר אוהבת כפכפים , נעלים סגורות או סנדלים: סאגור.

 68. שמש או גשם: גשם.

 69. ילדותי: הרבה פעמים..חח.. אבל רק בשביל הצחוק :P

70. מחשב או טלוויזיה:אם אין מה לראות בטיבי אז מחשבע וההפך

71.איזה יום היום? שני (שעתיים תושב"""עעעע!!! הייתם מאמינים!!?!?!

 72. והשעה: 18:47

תאריך: 24.9.07

 74. איזה מזל את: אריה.

. עיסוק בחיים: הפשרת פיתות. איזה שאלה מוזרה :S

 76. צבע אהוב: ירוק לימון

 77. אובססיה: איינשטיין :)))) מיכל זוכרת? חחח

78. דברים שאת מאמינה בהם: אוף למעלה יש שאלון מאמינים.

 79. דברים שאת לא מאמינה בהם: כנ"ל

80.מה תיקחי לאי בודד: ג'וני דפ

 81. מי לוקח בכוכב נולד הנוכחי: כן אחי.

82. איזה סוג של סרטים את אוהבת: קומדיה ואימה.

 83. מים או קולה:קולה.

84. מקלחת או אמבטיה: אמבטיה.

85. נינט טייב או שירי מימון: אלן ריקמן.

 86. ברדיו-100FM או 99Esc: ברור ש100FM

 87. מה עדיף , ים או בריכה: בריכה.

88. יש לך אתר: בלוג?

 89. את רשומה באיזה פורום: לא.

 90. אם כן , איזה: חשבת פעם על האפשרות "לא"?

 91. אם לא,תרצי להיות רשומה: הארי פוטר או משו.

 92. מקדונלדס או בורגראנץ': מקדונלנדס

93. מוזיקה עברית או לועזית: לועזית.. שונאת עברית.. חוץ מכמה שירים בודדים :]

94. יודעת מה זה כדוריד: יס יסס [:

95. אם כן , את מי מעדיפה: את היד, לא את הכדור. :| מה השאלה הדפוקה הזאת?

 96. שומעת עכשיו מוזיקה: כן.

97. מה השעה עכשיו: 18:51

98. איזה שיר היית מקדישה לזה שאת אוהבת: מתי שעזבת של אבריל לאבין, טס הבנחמוד הזה :)

 99. מה מזכירה לך המילה ים: לישון

 100. כמה זמן לקח לך לענות על השאלון הזה: הרבה.

מה השם האמיתי שלך? מה הכינוי שלך?
שם אמיתי - מיקי
כינוי- קרירה.

האם את מרוצה מן השם הפרטי שלך?
לפעמים... כי לא הרבה קולטים אותו.. איך כותבים או איך אומרים ||:

מדוע בחרו לקרוא לך בשם זה?האם יש לשם שלך משמעות מיוחדת?
לא יודעת אבל אני חולה על השם הזה.

ומדוע את בחרת בכינוי הזה בבלוג או במקומות אחרים? מה הוא מסמל עבורך?
אני אוהבת כשקריר לי.

אם היית יכולה להחליף את שמך, למה היית משנה אותו?
כלום, אוהבת מיקי.

האם לדעתך שמו של אדם משפיע גם על אופיו?
לא יודעת, אבל יש משהו שקשה להסביר אבל אני אתן דוגמא. פעם חשבתי שנטלי זה שם ממש חמוד, כן? ויפה, כאילו נטליה אוריאו חח יש לה שם משפחה חמוד לא חשוב. קיצור יום אחד באה לבצפר שלנו ילדה יצרה מגעילה סותה דוחה שקרנית גנבת דודה שלה נינט טייב, סבא שלה הראל סקעת ואמא שלה מנהלת אוסם, וקוראים לה נטלי, ואני בחיים לא אקרא לילדים שלי נטלי כי זה שם דוחה וסותה ובלה-בלה-בלה..

מהו השם הפרטי המוזר ביותר שנתקלת בו?מהו הכינוי המוזר ביותר שנתקלת בו בבלוגוספירה?
שם פרטי - יאהו, כן כן!
כינוי: טונימוניקה להסמירלה. מה זה???

האם את אוהבת את העיצוב של הבלוג שלך? כן למען האמת

האם את עיצבת את הבלוג שלך? ואם לא, אז מי? לא......אין עיצוב.

כמה עיצובים החלפת עד היום בבלוג שלך? זהו הראשון..ולא נראה לי שאני אשנה ><

האם לדעתך העיצוב הנוכחי של הבלוג תואם לאישיות שלך ולמצב הרוח שלך? כן.

 מה היית רוצה לשנות בעיצוב אבל התעצלת לעשות? כלום חח

האם את מתכוונת לשנות עיצוב לאחר השאלון הזה? לא נראלי.

אדום

1) את אוהבת עגבניות?-כן.

2)וגמבה?-בעעעע.

3)ותותים?- כן.

4) את נגעלת מדם? - לא.

5) מתי בפעם האחרונה ירד לך דם?-היום :)

6) יש לך בגדים באדום בארון?-כן.

7) מה הדבר האדום הקרוב אליך?- מדבקה.

8)מה לדעתך מסמל הצבע האדום?- דם.

.9)אוהבת את הצבע? כן.

 

צהוב

1)מה דעתך על לימון?- יאמ.

2)אוהבת חרדל? יאכ.

3) וגבינ"צ?- יאפ.

4)באיזה צבע הדפי זהב שלך?-אפור :) לא עבד חח

5)גם את מיסתנוורת כשאת מיסתכלת על השמש?לא כ"כ.

6) מה הדבר הצהוב הכי קרוב אליך? חולצה.

7) מה לדעתך צהוב מסמל? מוגלה ויאקה.

ירוק

1) היה לך קשר עם אבוקדו שהסתיים ברע? לא אייכס.

2)את אלרגית לדשא?-נופ

3) את אוהבת לשכב על הדשא עם הפנים למעלה, באוויר הפתוח, ולחשוב על העולם? כן.

4) מתי בפעם האחרונה לבשת בגד ירוק? –לא מזמן..

5)מה עדיף?עלה או גיבעול?- אין לי שיימץ.... נראה לי עלה..?

6) תני דוגמה לפרי/ירק שכשהוא לא בשל, הוא ירוק: ענביאדה.

7) מה הדבר הירוק הכי קרוב אלייך? שמיכה.

8) מה לדעתך ירוק מסמל? צמחיה.

9) אוהבת את הצבע הזה? הצבע האהוב עלי, ירוק לימון.

 

כחול

1)מה דעתך על הדרדסים?-מעפנים.

2) ועל הסרטים האלה נו... בצבע כחול? - תלוי מתי. יש לי פיצול אישיות, אם אני מחורמנת אז בארור.

3)אוהבת ללכת לים?- כן.

4) אוהב את הבריכה יותר או פחות מהים? סוימינג פול רולז!

5)כשאוכלים ארטיק כחול וכל הפה נייהיה כחול זה מפחיד?!- מסרטן.

6) מה הדבר הכחול הכי קרוב אלייך? קופסא מפלאפון.

7) מה לדעתך הצבע כחול מסמל?  עומק, עיניים של המחכנת המדהימולה שלי.

8)אוהבת את הצבע הזה? כן.. אבל לא יותר מידי.

ורוד

1) מה הדבר הראשון שעולה לך בראש כשאתה חושב על הצבע הזה?שרון, חננות, יצורים מגעילים וסתומים מתלהבים, חושבים שכולם אוהבים אותם בדיוק כמו שרון הבת זונה הזאת.

2) פקאצות - סטיגמה, או אמת? אמת.

3)יש לך בגדים ורודים בארון?- לא.

4)ורוד זה רק לבנות?-לא, גם להומואים.

5) אם בן הולך עם ורוד, את תחשובי שהוא הומו? כן.

6) מישהו שאת מכירה אוהב ממש ורוד? שרון המגעילה איייכס בחילה ממנה :S

7) החיים ורודים? ממש לא.

8) מה הדבר הורוד הכי קורב אליך? הפיג'מה של אחותי חח

 9)מה לדעתך הצבע הזה מסמל? פאקצות

 

כתום

1)את אוהבת תפוזים? -למה לא?

2)וקלמנטינות? -כן?

3) וגזר? -יאמ!

4) היית בעד או נגד ההתנתקות?-נייטרלי

5)הלכת עם כתום בזמן ההתנתקות?-כן למה לא? אסור?זה שהלכתי עם כתום לא אמר כלום, הלכתי כמו ביום רגיל (:

6)אורנג' חברה טובה?-יס יס! נותנים שירות נהדר..

7)ומה עם "תפוז אנשים"?- ומה עם אוגרי חומוס? מה הקשר תפוז ואנשים??

8) מה הדבר הכתום הכי קרוב אלייך?פוג כזה שמוצאים בצ'יפס

9)מה לדעתך מסמל הצבע הזה?-ילדות.

10)אוהבת את הצבע?-כן! אבל צהוב הרבה יותר יפה XD

5 דברים

5 הרגלים שלי:

 1. ללעוס ת'לחיים בפנים

2. לחכות עד שאני ממש ממש אהיה חייבת להשתין ואז לרוץ לשירותים

3. להיות אימו

4. להסתכל על הפרצוף של יובלילי ולהיזכר במשו.

5. לא לכבות את האור בשירותים ><

5 דברים שתמיד אפשר למצוא אצלי בתיק

 1. MP3

 2. כרטיסיה

3. מערכת שעות

4. יומן

5. USB

5 דברים שמגעילים אותי

 1. חרקים

 2. מאכלים מסריחים ומוזרים

3. מדוזות

 4. טושים בריח

5. אנשים שאשכרה אוכלים דבר :(

 5 דברים שלעולם לא אעשה

1. אהיה זונה

 2. לאכול מדוזה

 3. להרוג חתול

4. לאונן עם דבורה

 5. לבזבז המון כסף על זנות או משו

 

ב24 שעות האחרונות

הייתה לך שיחה רצינית: נופ

רבת עם חברה?גם לא..חח..

צחקת? באארור
גרמת למישהו לצחוק? יאאפ
קנית משהו? יסס -ברד
דיברת עם מישהו שאת אוהבת?כן
מישהו העציב אותך? כן.
אמרת למישהו שאת אוהבת אותו? כן.

האם..

מאחרת הרבה? לא.

אוהבת את המשפחה שלך? לא.
קיץ או חורף? חורף.

חתול או כלב? חתול,, באארור.

מבריזה הרבה מבצפר? כן :)
מדברת עם אנשים למרות שאת שונאת אותם? כן.
נוהגת? הלוואיי עליי!
אוהבת את הקול שלך? לפעמים..
סרט מצויר שגדלת עליו? כן, קסם של הורים.
עיר אהובה בארץ? אילת.
ולא בארץ? מיאס.
טלוויזיה או מחשב: שאלה קשה... שניהם אבל במיוחד טיבי :]
צמיד או שרשרת: צמיד.
ורוד או שחור: שחור
עט או עיפרון: תלוי בשביל מה..
לב או כוכב: לא זה ולא זה :(
מיקי מאוס או באגס באני? באגס באני!!!
טלפון או פאלפון: פאלאפון!!!
לנגן או לשיר: לשיר.
קולנוע או דיווידי: קולנוע.
ביי :)

נכתב על ידי קרירה. , 24/9/2007 17:09  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרירה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרירה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)