לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Blog about our friendship


חברים יש הרבה, אבל יש רק חבר אחד שהוא מיוחד :]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

יום מקולל שכזה..


בלאח .__.

יום כיפור הזה ממש קקה.

מאז ומתמיד שנאתי את היום המקולל הזה ...

 

במיוחד את יום הכיפור משנה שעברה ס_ס

[הודעה: אני לא צמה]

יצאתי החוצה, התקשרו עליי ומין הסתם עניתי,

מה?.. אז התקשרו, אז עניתי!

 

ואיזה פאקצה באה עליי ואומרת "אהה, ילדה! צמים היום מה את מדברת בפלאפון?.."

ואני חשבתי.. מה לאזעזל.. זה לא שאני אוכלת את הפלאפון!

אני רק מדברת בו ס.ס

זכות הדיבור שמעת פעם .. ?!

אוקי.. זה אל הכל.

 

אני הולכת לי ברחוב כמו אזרח טוב וממושע לחוק, כשיש מכונית, לזוז !

אבל לא!!

אני עולה לכביש גדוד של ילדים שחצי מהם לא יודעים איך להשתמש ברולר ומקללים את האמא של מי שהמציא אותם ולמה לאזעזל לא חיברו לזה הוראות הפעלה, נופלים ונמרחים על הכביש ואז צריך לגרד אותם!

חצי אחר שיודעים להשתמש ומנסים להשוויץ ולעשות איזה פעלול וכן, גם הם נופלים ונמרחים על הרצפה.. ליתר דיוק כביש.

-_-

תמיד יש את המכונית המעצבנת שחייבת להרוס לכולם ולנסוע על הכביש, תמיד!

מי צריך בכלל יום כיפור..

אהה

לא אני!

 

-אנה-

נכתב על ידי Friendship xD , 21/9/2007 12:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט חסר כותרת D:


Do you ever feel like breaking down
Do you ever feel out of place
Like somehow you just don’t belong
And no one understands you

Do you ever wanna run away
Do you lock yourself in your room
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming

 

אני מרגישה היום כ"כ קקה, ממש זבל.. לא דיכאון פשוט מצב רוח כזה.

לא יודעת. T-T..

יש לי טונה בעיות עכשיו בבית ספר, 4 ילדים שאני אשמח לרצוח ו-6 בנות שלא מספיקות לחפור לי.

לא יודעת מה קורה עם קטיה,

שבוע אני מנסה לבוא עלייה, אבל כל יום זה משהו אחר.

 

אבל משהו כן טוב קרה, קטיה עשתה לי ויברטור ברגל..

פרטים למטא...

-אנה-


שלום לכם אנשים חסרי תועלת D:

כאן קטיה כותבת עוד פוסט בעודי משועממת מאוד -_-

שוב ישבתי היום בבית כשכולם לומדים D:

והיה לי ממש משעמם -__-

סתם ישבתי ולא עשיתי כלום.

אז התקשרתי לאנקה בתקווה שתוכל לשעשע אותי P:

והיא הייתה באמצע שיעור ><

אנה סורי על הויברטור בברך XD

[הפלא' שלה היה על רטט.]

רציתי לעדכן בבוקר אבל המקלדת שלי לא עבדה -_-

איזה חוסר מזל .

ואז הלכתי לראות טלויזיה ><

נהייתי רעבה וגם לא היה אוכל T-T

בע .

ברק הוא הזונה ממין זכר שלי D:

אל תדאג אני עדיין אוהבת אותך בתור זונה D:

><"

XDDD סתם .

ברק 3> D:

ובזה נגמר הפוסט שלי ^_^

אנקה את יכולה לכתוב את שלך D;

-קטיה-

נכתב על ידי Friendship xD , 17/9/2007 21:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וירוס T-T ...


כמו כל יום אני יושבת בבית ומשתעממת .

עכשיו כולם בבצפא ורק אני בבית = [

אני חולה ><

כואב לי הגרון אני צרודה ומשתעלת T-T

למישו בא לבוא לטפל בי? T-T

[אהמ ברק D:]

רציתי לצלם תמונות שלי עכשיו אבל במחשבה שנייה

עדיף שלא ><"

אני נראית כאילו אני עומדת למות O:

כל הבוקר חפרו לי במסן >.<"

במיוחד ברק XD

[זה הדדי ><"]

 

טוב אני אחזור לכתוב פוסט בקרוב D:

אולי עוד שעה XD

או בערב ><

-קטיה-


קטיה, מסכנה קטנה שלי D=

כל הערב אכלה קרח ועכשיו היא מתלוננת :]

 

ניחאחאח ~ מגיעה לך חריושה שלי D;

אל תדאגי, דודה אנה תבוא לטפל בך P=

מה עכשיו ברק...

 

טוב נו, חבל שלא הגעת היום לבית ספר... החסרת לי ;[

אבל, אני באה לקטיה היום..

ואם ההורים שלה לא ירשו,

אני אבעט בהם עם מיכל גז T-T...

 

בקיצור יום חופר,

-אנה-

נכתב על ידי Friendship xD , 16/9/2007 10:43  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Friendship xD

בת: 30




116

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFriendship xD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Friendship xD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)