לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הבלוג שלי יסופר אל החיים שלי,ועל החיים החדשים שלי,וכמובן בפוסט הראשון אציג את עצבי,וכמובן שלא שחכתי את החברה שלי...!

כינוי:  $אלונוש$

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

עדכונים


אז אני לא אעדכן כל כך הרבה

אבל אתם תגיבו הרבה חחח....=]

זהו...

אין לי כוח לכתוב חח....

דר''כ,אני עכשיו אצל בת-אלושששששששש

ביוש

נכתב על ידי $אלונוש$ , 15/10/2007 19:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב דנדשי=]


אז החברה הכי טובה בעולם שלי בת-אלי הכינה לי עיצוב מהממם!

מקווה שתואבו!

ביוש!

נכתב על ידי $אלונוש$ , 11/10/2007 21:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון מאז תקופה ארוכת שנים חח....


יאללה תזיזו את התחת מהמקום ותתחילו לגלוש ביוש

ניראה לכם חחח אני ממשיכה לעדכן חחח טוב אוף אין מה לכתוב חחח טוב לא משנה יאללה ביוש לבנתיים

נכתב על ידי $אלונוש$ , 11/10/2007 16:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל$אלונוש$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על $אלונוש$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)