לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

מזמן לא עידכנתיי...


אמ.. בוא ניראה מזמן לא עידכנתי כי לא היה לי כח ...

בזמן האחרון אני ממש ממש עייפה בטח בגלל המזג אוויר עושה חשק לישון..חחח לא יודעת

הקיצר אתמול היה יומולדת לאוהד כעיקרון זה היה ביום שבת אבל הוא עשה אתמול כזה משהוא קטן נחמד כזה..

היה כייףףף..אנשים הציקו לי..חח וללינדה לא היה אכפתתת אני בוכה בגללה חח סתאם...

קראתי לה כמה פעמים כדי שתבוא ותעזור לי אהמ אהמ.. אבל היא לא באה עצוב מאוד..חחח

אמ.. הקיצר שיחקנו טאקי וניצחתי חח ואז במשחק השני לא היה לי כח אז ישבתי בצד והיו כמה שהיסתכלו כדורסל אז היה מאוד משעמם ואז אחרי שאחד שם ניצח הוא בא והתיישב לידי ודיברנו כי היה עדיף לראות כדורגל אבל לא היה משחק אז אלא ראו כדורסל הקיצר חח דיברנו איזה חצי שעה לפי מה שלינדה אומרת..חח ואז עוד אחד התיישב לידי זה שהציק לי מקודם והתחיל שוב פעם להציק לי....

 

הקיצר היה נחמד כזה..חחח

 

ומחר ללין חיימשלי שלי יש יומולדתתת.. אני לא יגיד מזל טוב כי אסורר לפני...

 

וגם יום שישי שיחקנו כדורסל עם הסוסים היה קטלני ביותר אבל גם מפחיד ומי שראה את זה פעם יבין כי אתה צריך להתקופף להרים כדור מהרצפה כשאתה על הסוס... הקיצר זה מפחיד אבל כיייףףףףף

 

וניראה לי שזהווא להיום..

 

אז צ''אוווו!!!!!!

נכתב על ידי , 19/11/2007 21:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבוואאססתתתתתתת!!!!!!!!!


אין מצב רוח לאף אחד אני מרגישה הכי חרא שבעולם ורק בגלל שרבתי איתוו...

למה אני כזאת מפגרתתת הוא עודניסה איך שהוא להשלים איתי התיישב לידי ואני התרחקתי כי אני מפגגרררתתת!!!!

 

דיי אין ליי ככחחח כואב לי הראש ברמות ואין לי מצב רוח בגרוש ואני רק רוצה להחזיר את הגלגל אחורה ולשנות את זהה...

 

אני כזאת מפגרת שעשיתי את זהה...

 

הייתי צריכה להישאר שם ולא לזוז וזהוא ובמקום זה עשיתי את ההפפך... אווףףףף

 

שונאת את עצמייי על זהה....

 

טוב אני סיימתי אין לי כח לכתוב יותר אין לי גם מצב רוח אז בייי

 

נכתב על ידי , 8/11/2007 20:28  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה כייף מקום ראשון!!!!!!


איזהה כייף לי זכיתי מקום ראשון בתחרות הרכיבה הראשונה שליי:) כזה כייףף..חחח

 

אמ..היום היה כרגיל ומשעמם ובשיעור ספורט לא עשינו כלום כי אנחנו באילו ב"שביתה" רבנו אם המורה והיא שלחה מכתבים לכלום הקיצר היא בקשה להייחס למכתב אז אבא שלי התייחס למכתב וענה לה כזה דבר..חח הוא לא נותן לי לראות אבל מעניין מה היא תגיד על זה..חחחחחחח

 

הקיצר מחר יש מבחן בספרות והיום היה בוחן קצר בלשון שדווקא ניראה לי הלך בו טוב אבל ניראה לי אני מפשלת מחר בספרות כי צריך לזכור מלא חומר.. אווףף...

 

טוב אמ.. משעמם לי ואני מדברת אם סניז'אנה..חח והיא אומרת שגם לה משעמם ושנשתעמם ביחד..חחחחXD

 

הקיצר אני רוצה כבר שיהיה מחר.. שאני יעבור ת'מבחן הזה וזהוואאאאאא!!!!! שיגמר כבר..חחחחחח

 

וואיי מיכאל המורה שלי למתמטיקה חבל על הזמן הוא אמר לי שניראתי היום כמו גזר...חח כי באתי כולי בכתום.. הוא אמר שזה צבע יפה ושאני ניראת כמו גזר.. קרוע המיכאל הזה...חחחחחח

 

סניג'אנה אנחנו פוסטמות פסטרמות...חח XD

 

טוב בא לי לחפור לכככםםם..חח כי משעמם לייי....

 

אז ככה.. מה נישמע???

 

וואאייי אתמול בת דודה שלי השמיעה לי שיר חבל על הזמן כמעט בכיתי כששמעתי אותו...

 

זה שיר על ילדה שהייתה בפנימייה והתאבדה היא תלתה את עצמה בחדר היא חייה שנה שלממההה בשקר היא תחננה את ההתאבדות הזאת שנה שלמה ואף אחד לא שם לב שמשהוא לא בסדר איתהה... ובאותו בוקר היא התנהגה רגיל הלכה לכיתה ולארוחת בוקר והכל... ואז חזרה לחדר ותלתה את עצמה...

 

זה שיר שחובה לשמוועע!!!!!!!!

 

 

איך לא ספרת

החברים שלה

מילים: החברים שלה
לחן: החברים שלה


איך לא סיפרת על הכאב
שיתרוצץ אצלך בלב
ילדה יפה איך נדע
אם לא אמרת שום מילה

איך עברו ימים והגעגועים
לא מפסיקים לשניה אותה בשורה המרה
נפצה לי את הנשמה
ספרי לי את הכל
מי פגע? מי עשה?
אבל מה לעשות
אי אפשר כבר לחזור

אם רק, אם רק היית מחכה
זורקת מילה חושבת דקה יותר
יודעת עד כמה לי זה כואב
יודעת שזה כבר מאוחר
עם רק היית מעירה כזאת צעירה
חשבה על הכאב שלה
יודעת מה קורה למשפחתה
יודעת שזה כבר מאוחר

איך עברה שנה
בלי הילדה שזרחה תמיד מאהבה
הלכה לנו ולא חזרה
הכאב בנו תמיד נשאר
ספרי לי את הכל
מי פגע? מי עשה?
אבל מה לעשות
אי אפשר כבר לחזור

אם רק, אם רק היית מחכה
זורקת מילה חושבת דקה יותר
לא יודעת עד כמה לי כואב
יודעת שזה כבר מאוחר
עם רק היית מעירה כזאת צעירה
חשבה על הכאב שלה
יודעת מה קורה למשפחתה
יודעת שזה כבר מאוחר

לי בחלום מחכה לבואה
אתי, בואי ספרי לי מה קרה
ספרי לי מה קרה
על החלטה כזאת
לא הייתי מצפה
לא מאמינה
איך היא נעלמה

רק אם היית מחכה......

אם רק היית מחכה
זורקת מילה חושבת דקה יותר
לא יודעת עד כמה לי זה כואב
יודעת שזה כבר מאוחר
עם רק היית מעירה
כזאת צעירה חושבה על הכאב שלה
יודעת מה קורה למשפחתה
יודעת שזה כבר מאוחר
יודעת שזה כבר מאוחר
ילדה יפה אהובה


השיר הזה מוקדש:

לאתי סואגן ז"ל

שהלכה בתרם עת
מתגעגעים אוהבים
ונואב תמיד

 

אתם חייבים לשמוע ת'שיר הזה...

 

הקיצר ניראה לי זה מספיק אז אני סיימתי צ'אאווו

 

ולא לשכוח להגיב XD....

 

C.K

 

 

 

 

נכתב על ידי , 6/11/2007 19:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 333859654 

תמונה




434
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Living~The~Life~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Living~The~Life~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)