לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המלאכיות בשטח כולם במתח


שלום הגעתם לבלוג של המלאכיות המפוצצות!! פה נוכל להפתיע אותכם באיקונים, בתמונות, בשירים, ודברים חמודים! אז תיכנסו ותהנו! מחכות לכם: ירין אגמי ונועה וייס מנהלות הבלוג

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 310145091 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

תמונות מצחיקות!


שמתם לב לחתול??

סוד כמוס לפרה ולסוס

גם לחתולים יש כפרות

 

חבר'ה מקוות שנהנתם!

אנחנו לא סימנו להכניס תמונות מצחיקות לאתר,

זה רק כרגע.

רגע למי אתם מחכים?

יאאללה לתגובות.

נכתב על ידי , 15/9/2007 00:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על עצמנו!...


קוראים יקרים!!!!!

הרשו לנו להסביר לכם איך הולך הבלוג,

שאנחנו עושות את הצבע שבו אנחנו כותבות כרגע,

זה הצבע ששתינו כותבות!

שאנו כותבות בצבע הזה,

זאת אומרת שירין כותבת!

שאנו כותבות בצבע הזה,

זאת אומרת שנועה כותבת!

אז בואו נספר לכם קצת על נועה:

אני נועה בת 12 גרה באילת החברה הכי טובה שלי ירין שגם עושה איתי את הבלוג!! אוהבת לרקוד לומדת בכיתה ו'2... בבית הספר היובל!!! יש לי כלבה וחתולה... אני מקווה שתהנו מהבלוג למה אם לא חסר לכם(חח סתם) טוב אז בואו ירין תספר לכם קצת על עצמה:

טוב אז ככה....

שמי ירין אגמי ואני בת 11 ואני גרה באילת בכיתה ה'3

בבית הספר היובל.

אני אוהבת לרקוד ולשיר.

וחסר על מי שלא יואהב את הבלוג שלנו למה אני יפתח לו תתחת ok?

חחחחחח.... סבבי

טוב סיימנו לכתוב על עצמנו מקוות שלא השתעממתם חחחחחחחחחחחח טוב תכתבו לנו תגובות מחכות לכם נועה וירין!!!!!!....

נכתב על ידי , 15/9/2007 00:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





49
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלאכיות מפוצצות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלאכיות מפוצצות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)