לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

• סוואט •


• ביקורות • שאלונים • בלוג אישי • מבצעים • הכל בבלוג אחד •

כינוי: 

בת: 26

ICQ: 359373560 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

סליחות


רציתי לבקש סליחה מאחותי שחר על כל הפעמים שפגעתי בה

מאמי ואבי על כל הפעמים שעצבנתי אותם

מכל החברות והחברים שלי

מעדי אהובי, על זה שהאמנתי לחברותיי ובגלל זה הוא זרק אותי

לכל האנשים בהם פגעתי במהלך חיי [:

וממני, על כל הפעמים שעשיתי רק רע לעצמי P=

 

מאיה הראשית 3 ~ >>

נכתב על ידי , 18/9/2007 15:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכוון !


סואו...סוואט לדעתי ? די מצליח.הוא פתוח רק 3 ימים, ואנחנו ממש לא מפרסמות ! [טוב..אולי קצת XD]

אני [מאיה הראשית] מעדכנת את הבלוג האישי שלי עכשיו כי יש לי בעיה גדולה..אני יודעת שיש פינת ייעוץ והכל..אני יכולה לייעץ לעצמי על זה..אך אני לא רוצה, כי אני רוצה עזרה מכם, גלושי סוואט מתוקים שלי !

אזז..אני מאוהבת כבר שנה וכמעט חודש..ומי שאוהב אותי אמר לחברה שלי שהוא מחבב אותי

וכמה ימים אחרי הוא ? הציע לה חברות...:'(

היא סיפרה לי את זה דרך הטלפון וממש לא יכלתי לנשום לרגע מרוב בהלה..אבל אז אמרתי לה "אם את אוהבת אותו תסכימי" אבל יש לי הרגשה שהיא מאוהבת בו ושלא הייתי צריכה לומר את זה כי זה הרס לי !

מה דעתכם על זה ?

 

מאיה הראשית 3 ~ >>

נכתב על ידי , 17/9/2007 07:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פינת ייעוץ P=


פייננתת יעווץ !

אוקיי..אנחנו מאיה ומאיה ממש טובות בייעוץ

אז החלטנו לעשות פינת ייעוץ

הפרטים:

שם [אפשר חסוי] -

מס' בלוג [לא חובה] -

הבעיה -

זה לא משנה לך מי תייעץ לך?-

אם לא באלך שכולם יראו אתה יכול

לפנות או אליי-494425445

או אל מאיה השנייה-359373560

מאיה ומאיה. :]

נכתב על ידי , 15/9/2007 21:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

70
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל• צוות סוואט • אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על • צוות סוואט • ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)