לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

השביתה + תמונות [:


לא עשיתי פוסט...הרבה זמן...וגם אין לי כלכך תמונות S:

אז....השביתה..

ה שאני זוכר [:

הייתי בת"א עם אוראל...כמו בפוסט לפני הפוסט פריצה...

א...אירגנתי מפגש בגנוסר שלא הלך משו...ו..היו עוד מפגשים בשביתה הזאת?

נרי היה חולה ועכשיו החלייים!!!!!   [:        D:       (:      !!!

היתי אצל דר איזה 9 פעמיים....והוא לא היה אצלי P: אבל טומאס ורובין היו אצלי וזה היה ממש כיף!

ואני צריך ליסוע מתישו לפוריה לרובין פשוט לא היה לי כלכך זמן S: אולי מחר ..או מתישאני לא עובד...

היתי בקיסריה אצל נויה ופגשתי חברים שלה..

הייתי בטבריה פעמיים עם חברים..ופגשתי חברים הרוב ערסים...לא חמודים ):

היתי אצל טומאס..אתמול ודר ישן אצל אוראל...

ועכשיו אני רעב אז אני יחפש כמה תמונות ויעלה....אם יש חדשות.

אהה מגניב יורד גשם!!

 

תמונות!!!

 

אני  ^^


טומאס !

חתול (דוויל (Devil)) <<זה השם שלו (duuuh) ^^

שוב טומאס [:

 

חתוולל דוויל מותק 3>

 

אמרתי שאין לי הרבה תמונות S:

תגיבו בקשה

אה ו...יאי!!! 3000 כניסות!!! (:

בייי ^^

נכתב על ידי , 11/11/2007 13:57  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אביב יא פרוצה אחת


טוב נו... אז שיקרתי...

אביב אפילו הבלוג שלך פרוצה...

יא בלונדינית ^^

 

אוקי... על מה לחפור...

איפה להתחיל... XD

 

אביבושקמומושקולישקה

אני:"במבה?"

אביב:"~*חופר לי בשכל*~"

אני "במבה?"

והוא עדיין חופר בשכל

אני:"במבה?!"

אביב [שהתיאש מהטמטום הלא מובן שלי] :" כןכן! כמבה כמבה!"

 

עכשיו אני חושב על עוד משהו מפגר לאמר לו.......

 

 

אני:"מה אתה מעדיף, לשבת על עוגה ולאכול זין או לשבת על זין ולאכול עוגה?"

אביב:"לא יודע..." [אנחנו יודעים שאתה רוצה את שתיהם אביב, אבל אתה חייב לבחור אחת! XD]

אני:"אתה חייב לבחור! חיי כל האנשים בעולם תלויים בך!"

אביב:"לשבת על עוגה ולאכול זין... לאלא לשבת על סין ולאכול עוגה!

מזה השאלות האלה?!"

וכאן הוא הלך..... אז שנייה אני אעשה משהו תראו עוד מעט

XP

 

 

גיליתי את האמת!

אביב!!!!!!!

 

מה זה?!

לתמונה הזאת אין ממש הסבר...

 

 

 

והנה אביב עם כמה חברים

 

 

אוקי.... זה כבר יותר מידי! הרבה יותר מידי!

 

וזהו.....

חוצמזה אני אוהב אותך אביבי!!!!!

אבל לא בדרך שאתה אוהב בנים אחרים XDDD

 

 

מהסטלן הקטן ששכח לסגור הדלת,

ואז אמא שלו תפסה אותו מאונן

 

 

 

 

אבל אין מה לדאוג בנות...

הוא סטרייט 100% ^______^

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 2/11/2007 16:04  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,359
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Aviv- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Aviv- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)