לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים צוחקת ככה סתם


I won't let you close enough to hurt me .

כינוי:  Little song

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

9/2013


יש לו חברה, שוב.

ואני מרגישה מצידי קצת הקלה. כבר לפני כמה ימים הרגשתי שנמאס לי להיות הבחורה השניה שלו, שנמאס לי מהפינגפונג הזה בנינו.

הוא כבר גורם לי להרגיש רע ואני לא רוצה את זה יותר.

ועכשיו כשהבנתי שיש לו חברה זה יעזור לי להמשיך הלאה ושהוא, אחרי שנתיים, יהיה סופית מאחורי.

 

 

וכמובן תחילת תקופת החגים גומרת לי אקסטרה לחשוב (כן, כאילו שאני לא אחת שהמוח שלה עובד שעות נוספות) חשבתי לעצמי איפה הייתי לפני שנה בדיוק.

אני לא יכולה להחזיק את עצמי מלחשוב על הבחור. על כל הכיף שעשינו ביחד ועל הצחוקים שהיו לנו, אני הוא והכלבה. חצי שנה של קשר כל כך מוזר. וכבר בערך חצי שנה שהוא יוצא עם מישהי שאני מכירה. הצלחתי כבר להתגבר על הלב השבור אבל עדיין לפעמים עובר לי בראש שהוא הגבר שאני תמיד ארצה.

 

 

 

כל הגברים האלה שחולפים בחיי רק גורמים לי להבין כמה בא לי כבר משהו אמיתי. אני מרגישה כבר כמו תקליט להגיד את זה.

אבל אני מרגישה שנמאס לי מהשטויות.

וההתחלה של השינוי שבי יהיה שאני סופית לא מתכוונת להיפגש איתו, אפילו אם הוא יפרד מחברה שלו מחר. נמאס לי.

מגיע לי מישהו שאני אהיה במקום הראשון עבורו.

נכתב על ידי Little song , 7/9/2013 21:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תפוח אדמה ב-7/9/2013 21:39
 





9,008

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle song אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little song ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)