לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא חשוב הגובה, העיקר המחשבה.


אומרים את זה ככה?..

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

היה טיול "סבבה"!


 

הייי כולם...אחרי הרבה זמן שלא כתבתי יש לי מה לכתוב!!!

היה לנו טיול של כל העמק לדרום..היה קצת קר וקצת מעצבן בקיצור היה סבבה!

אז ככהההה:

ביום שיש בצהריים נסענו לדרום!פגשנו שם את כל הילדים מהאחוזה והכרנו מלא ילדים חדשיםםםם!

זה היה בלילה ..עשינו מדורה ופונדו שוקולד עם וופלים ובמבה היה מזה טעים..יאמייי!

ארוחת ערב אכלנו משו דיי מדעיל נקניקיות לחברה שלי כאבה הבטן בגלל זה,מסכנה..מזל שאני שתיתי רק מרק...

אח"כ החלטתי בא לי לישון אז אני וחברות שלי הלכנו לישון..כאילו שנרדמנו..בקיצור כולם דרכו עלינו וזרקו עלינו כדורי צבע..אופפפ

ואח"כ מישו זרק אקססס למדורה וזה עשה פיצוצים!איזה מטומטמים!!!מזה נבהלנו!אחרי כל זה לא הצלחנו ממש לישון אז סתאממ היסתכלנו על כוכבים..ואז אני נרדמתי לאיזה שעה ככה....אני חושבת ואז חברה שלי העירה אותי כי היא לא הרגישה טוב..ומאז כבר לא ישנתי!!!

נאבד לי הפנס אבל המדריכה שלי נתנה לי יותר טוב..חחח

בבוקר היינו מזה עייפים ורק אנחנו מכל הכיתות ז' עשינו 10 קילומטרים!אוףףף היינו גמורים..אבל תתפלאו או לא הצלחנו!!!יאפ יאפ!

אכלנו מלא חטיפים ושטויות!וכמעט לא עשינו מורל!

הלכנו על מצוק וחשבנו שאנחנו עומדות למות!..:(

ואז הגענו לאוטובוס איזה אושררררר כולם מיד נרדמו לאיזה חמש דקות ואז היינו צריכות לעבור לאוטובוס אחר אז כולם התעוררו!!והיה רעש חבל"ז...כל מיני ילדים הפליצו!וזה היה מגעיל ברמותתתתתתת

ואז ממש קרוב לבית אני ושתי חברות שלי החלטנו שאנחנו רוצות לשיר קצת..אז העצבנו את הישוב שהיה איתנו וכל הזמן שרנו:
שמשית יהיה סבבה, מה יהיה:יהיה סבבה!חח...

ואז אחרי שהערנו אותם ראינו תאונה עם פצועים...:(((((((((

ואז הגענו הביתה הלכתי להתקלח ולישון!!!

קמתי היום ואני כתבתי לכם!אז הנה תקראו כי השקעתי בזה!!!ה..וגם תגיבו אוקייי?.!!!

 

נכתב על ידי , 11/11/2007 11:59  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון לפני..


 

בעצם אין לי כל כך מה לעדכן אבל אני יגיד לכם שאחרי הטיול תקבלו עידכון ארוך ביותר!!!

החיים שלי ממשיכים כרגיל ואין חדש אני חושבת!

היום בצהריים אנחנו נוסעים למחנה כזה בערבה עם מלא ילדים מכל העמק!

יהיה אחלה אני חושבת!

טוב בעצם אני לא יגיג לכם מה יהיה שם אתם תגלו אח"כ..יותר נכון ביום שבת בלילה אם יהיה לי כוח ואם לא אז ביום ראשון בבוקר...

טובב?

 

נכתב על ידי , 9/11/2007 12:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פריצהה~~3>!!


פריצהה;) ~~>

פריצה לדושי הכפרעע שליי^^

רק שתדעו שהיא ילדהה פשוט מדהימהה:$

ויש להה בלוגיי עוד יותרר יפעע;))

בקיצררר ילדהה ובלוגיי מושלמתת 3> 3>

בהה בעייי &%#@!!

 

יובלו'ששUP

 

 

 

נכתב על ידי , 3/11/2007 20:55  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

462
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדושי לאב מושו[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דושי לאב מושו[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)