לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים צריך להתמודד עם החיים בצורה אחרת..


הבלוג שלי שמספר עליי XD

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 354760198 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

סתם עידכון P:


סתם עידכון כי אני פשוט חייבת להתחיל לעדכן עוד ^^

 

אמ.. לא מזמן חילקו לנו תעודות והתעודה שלי הייתה כ"כ גרועה כמו שחשבתי!

יש לי רק 2 נכשלים זה שיא! [מתמטיקה ומקרא ^^] שנה שעברה היה לי אולי 5 XD

אבל החלטתי שהמחצית הזאת אני אלמד ואכין שיעורים [כן רק אני ~.~"]

בכל מקרה אני אנסה לפחות להתחיל להקשיב בשיעורים ^^

 

הודעה חשובה: בקרוב עיצוב חדש! D:

קודם כל אני אסיים עם העיצוב של שנוספי ואז אני אכין לעצמי :]

 

אמ.. אין כ"כ חדש חוץ מזה שמורן הזונה בעטה בי! זה כאב! XD

עדיין כואב לי.. אני אחזיר לך על זה! אל תדאגי אני רק אנסה להכאיב לך טיפטיפונת *מבט שטני*

 

נ.ב אני מתקרבת ל-1,000 כניסות! תודה רבה לכולכם

זהו בערך.. אין לי כ"כ על מה לעדכן אבל בכל זאת.. ניחא! D:

טוב אמ.. אני אנסה לעשות עריכה מחר,

עד אז לילה טוב ו.. ביי 333>

ביטוני :)

נכתב על ידי , 31/1/2008 23:53  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביטוני :) ב-24/4/2008 02:12
 



לדף הבא
דפים:  

1,397
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביטוני :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביטוני :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)