לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ספרינט, בלוג הכפתורים והעיצובים הגדול שנועד במיוחד בשבילכם! תהנו (:

Avatarכינוי:  צוות ספרינט

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

עיצוב ריק לשימוש חופשי! + הסבר לאפקט עננים בפוטושופ + סיפור חדש שאני כתבתי ועוד!


 

שלום לכולם.

מה שלומכם? שיהיה לכם חודש נהדר!

הולך להיות משהו ממש מגניב בבלוג בו תוכלו להיות שותפים מלאים D:

אני רק צריכה לחזור על כמה דברים ובפוסטים הבאים אני מבטיחה שזה יהיה מוכן.

בכל מקרה, מעוניינים לדעת מה יהיה היום בפוסט? יש המון דברים.

מקוה שתהנו מהפוסט ותשמרו על זכויות, כי הפוסט הזה מושקע בטירוף (;

הכל אני הכנתי לבד.

 

[1] עיצוב ריק שהכנתי מזמן. שימוש חופשי לגמרי!

[2] הסבר לאפקט עננים בפוטושופ.

[3] סיפור חדש שכתבתי, פרק ראשון. הוא נקרא כמעט מלאכים. ללא קשר לסדרה אגב.

[4] כפתורים של הארי פוטר. לשימוש אישי בלבד! הכנתי בעצמי.

 

 

1 אתם בטח יודעים מה זה מה.

קרדיט לטינקרבל על הרקעים לעיצוב.

תבחרו אחד משלושתם.

אם אתם לא רוצים שקוף תפנו אליי או תשאירו לבן.

 

 

 

  

 

 

 

 

2 הסבר איך לעשות אפקט עננים בפוטושופ, הכנתי מזמן.

לא שמתי פאטרן עם קרדיט, אבל תשמרו על הזכויות בבקשה.

הצבעים של התוצאה לא תואמים למדריך כי התוצאה הקודמת היא של האתר הישן שלי.

 

פתחו דף חדש.

 

 

עכשיו בחרו שני צבעים שיהיו צבעם של העננים.

 

 

עכשיו עשו כך.

 

 

עצבו כרצונכם  זוהי התוצאה שלי.

 

 

 

3 סיפור ראשון שלי שכתבתי, 'כמעט מלאכים'.

אז נכון - השם הוא כמו של הסדרה, אבל הוא מתאים לסיפור ואתם תבינו למה.

אל תתייחסו לדברים הקטנים [מחשב, גשם וכ'ו] העולם שם הוא כמעט ורגיל ואתם תבינו בהמשך הסיפור.

בפרקים הראשונים הסיפור יהיה סיפור רקע שבו הכל בערך טוב,

והבעיות מתחילות יותר מאוחר. הגיבו לי על זה בעבר אז אני מקווה שתבליגו ותהנו

עשיתי כבר מעל 10 פרקים ואת כולם העליתי אז בכל פוסט יהיה פרק סביר להניח.

מי שרוצה לקבל עידכונים על התפתחות הסיפור שיעשה מנוי לבלוג או ירשם באפליקציה החדשה שתבוא בהמשך.

אני אסביר עליה בקרוב.

אם פלאנט נענע לא עובד - מהקורה לעתים קרובות - חכו קצת זמן ותרעננו.

אם זה לא עוזר תגידו לי.

 

http://www.planetnana.co.il/shirmarom1995/almostangles1.htm

 

 

4 כפתורי הארי פוטר, חלקם יצאו ממש מכוערים.

מצטערת שיש קצת פשוט עבדתי על הפוסט שלוש שעות והייתי צריכה למהר

 

 

 

כפיצוי, מצאתי כמה כפתורים אחרים של הארי והבאתי לכם.

מבטיחה שפעם הבאה יהיו יותר.

 

  

  

  

  

  

 

פוֹבּי 3>

נכתב על ידי צוות ספרינט , 10/5/2008 14:36  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות ספרינט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות ספרינט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)