לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

music saves my soul



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

למה תמיד לי זה קורה....


איך תמיד לי זה קורה??? שעד שאני חושבת שמישו הוא חמוד הוא סתם קראש מטומטם אני מגלה שהוא כבר דלוק על מישי אחרת או שהוא בכלל לא מודע לקיומי . ואיך לאלה שיש להם חבר יש גם מישו שדלוק עליהם?? ורק לי לא היה אפעם חבר ובקצב הזה גמלא יהיה.

נכתב על ידי No Music- No Life , 15/9/2007 22:30  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בלווווגגג חדשש D:

 

בהצלחה לי :) ותגיבו!!!

נכתב על ידי No Music- No Life , 15/9/2007 17:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  No Music- No Life

בת: 31

תמונה




130
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNo Music- No Life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על No Music- No Life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)