לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- הבלוג של שירי -



Avatarכינוי:  שירי _ שלמות [ :

בת: 37

ICQ: 677777 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

ברוכים הבאים 3 :


היוש [ :

הגעתם ל"בלוג של שירי" ..אני זאת שירי[משום מה!!] חח......

הבלוג המושי הזה נפתח בתאריך-15.9.07,בשעה-18:32.

מקווה שתאהבו כי אני משקיע![ :

את העיצוב ה-מדהים הזה אני הכנתי[כן כן!!] לפי דעתי יצא מושלם 33=

אני מעצבת בפיינטשופ ><

כבר שנה וחצי בערך...בואו אני אספר לכם קצת על עצמי.

@~@~@~@~

קוראים לי שירי.

שם המשפחה שלי הוא-הואנס.[אבא שלי בא מאמריקה]

אני בת 14,כיתה ט',מנתניה,נולדתי בתל אביב,ואז עברנו לנתניה...

יש לי שניי אחים. רועי ומתן. רועי בן 18 וחצי.

ומתן בן 12.יש לי שיער שטני בהיר[כמעט ובלונדיני],

ארוך ארוך עד הטוסיק,גלי,עם גוונים חומים בקצוות.

יש לי עיניים בצבע חום~אדום,[דודבדבן כזה..]

עור בהיר עם מלא מלא נמשים.אני נורא רזה,הלכתי לפיסכולוג פעם בגלל זה.

אני שוקלת-39 קג'.למרות שאני אוכלת המון,

ואני אף עם בחיים שלי לא עשיתי דיאטה.אני בכל זאת כ"כ רזה.

אני יחסית גבוהה,מטר 64.

הרבה אומרים לי שאני פאקצה..כי אני אוהבת וורוד,

סקיני,טוניקות,וכאלה.אבל זה בכלל לא נכון.

אני לא פאקצה,ואני גם לא אהיה!!!

השיעורים האהובים עליי הם-חשבון,ספורט,הבעה,

היסטוריה,וביאולגיה.השיעורים השנואים עליי הם-

אנגלית[אני נורא גרוע..],תנ"ך,מדעים,וזיהו..[=

הצבעים האהובים עליי הם-וורוד,בגול,אדום,ואפור.

השנואים-כחול כהה,ירוק,כתום,צהוב,ושחור.

החיות האהובות עליי הן-חתול,כלב,דולפין,ותוכי.3:

יש לי אובססיה לתוכים.[=

יש לי תוכי בשם-ג'וג'י,ותוכיה בשם-לולה.xdd

וזיהו..בקרוב עוד מידע..תגיבו...האם האם,מבצע!![=

 -וורוד  -ירוק  -כתום .

רווצים להרשם?!תגיבו בפוסט הכי עדכני,ותרשמו בתגובה-

שם + שם בלוג + מספר בלוג + כתובת בלוג + צבע הלו קיטי.

@~@~@~@~

בבלוג אני גם אספר על עצמי,

וגם אשים כל מיני עזרים ומבצעים.תהינו3>

שירושית שמתה עליכם[=

 

 

 


 

נכתב על ידי שירי _ שלמות [ : , 15/9/2007 18:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





54
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירי _ שלמות [ : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירי _ שלמות [ : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)