לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-life of a TEENAGE DIRTBAG-


החיים בזבל והפח סגור...שיט!!!!!! אין לי מה לספר על הבלוג...אז רק תקראו ומקווה שתהנווו ;)

Avatarכינוי:  ELINOR :]

גיל: 32

ICQ: 265891576 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

היי לכם :]


טוב אז קוראים לי אלינור..אני גרה בפ"ת (לומדת באחד העם)..נולדתי במקסיקו ובאתי לארץ בגיל 7.
כל כך טוב לי פה בארץ..אבל סך הכל אני teenage dirtbag  אחושרמוטהה (השיר האהוב עליי!! נכון שיר חמודדד?!?!) אז החיים מתוסבכים לי כל כךךךךך!!! =\
וואי אז מה הסיפור שלי?!..אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל...
אני לא אתחיל לכתוב פה את כל הקורות חיים שלי, אז אני אספר רק דברים שקשורים למה שקורה לאחרונה .. (פליזז תקראו!!! זה לא עד כדי כך משעמם!!! מבטיחה =])
בכיתה ז' הכרתי את רן. מישו בכיתה שלי, נורא חמוד. הוא בעיקרון אהב אותי והתקרב אליי בגלל זה אבל אני התייחסתי אליו רק בתור ידיד, והיינו הידידים הכייייי טובים עד החופש הגדול של כיתה ח'..בחופש התנשקנו (סתם הייתי אצלו וזה פשוט קרה..זה היה לי כל כך מוזר כל אותו יום! וגם היה לי חבר באותה תקופה!) ואז היינו ביחד..הוא נפרד ממני אחרי חודשיים שהיינו ביחד (ועוד אחרי שהוא ניסה להשיג אותי שנה וחצי!!!) כי הוא נדלק על חברה שלי..
אני המשכתי והכרתי מישו ממש חמוד-גיא..הייתי איתו בערך חודש, ובזמן הזה רן שם לב שהוא אוהב אותי, ושהוא עשה טעות ובלה בלה בלהה...
וגמני תאמת שמתי לב שרן עדיין בלב שלי, אז חתכתי את מה שהיה לי עם גיא ואז הייתי עם רן במשך חצי שנה.
אני נסעתי בחופש הגדול לבקר את המשפחה שלי במקסיקו אז לא ראיתי אותו חודש וחצי (וזה היה אחד הדברים הקשיםםם!!) ואז כשחזרתי אז פשוט הרגשתי שאני כבר לא אוהבת אותו..והוא אמר לי שגם הוא מרגיש ככה..אז חתכנו..
ואך זה קשור למה שקורה עכשיווווווו?
טוב, אז לפני יומיים התנשקנו...
ואני גם לא יודעת למה!! הייתי איתו במקום ממש יפה עם השקיעה..והשפתיים שלנו נפגשו כזה, ופשוט התנשקנוו במשך שעות...הרגשתי שאני כל כך רוצה אותו עוד פעם..
אבל זה מוזר, כי עד עכשיו הייתי בטוחה שאני לא רוצה לחזור אליו, ואני אפילו נדלקתי על מישו אחד מעמל א'!!! =\
אז בינתיים זה הדבר היחיד שאני חושבת עליו כל היום..כי לא יצא לנו לדבר מאז..
ואני כל כך לא יודעת אם אני רוצה לחזור או לא לחזור?!?!?! מה אתם אומרים?!?!...
נכתב על ידי ELINOR :] , 15/9/2007 18:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





42
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לELINOR :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ELINOR :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)