לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"לאחוז ברגעים היפים..לעלות בעזרתם גבוה ולא להרפות.."

Avatarכינוי:  אוריק'ה (:

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

פוסט סיום:]




טובב..

אז כעיקרון..זה לא ממש סיום כי רק ביום שני אני חוזרת..ועד אז אני עושה שבת בבני דרום..ובראשון באשדוד..בסרט:]

אבבלל..באלי לי פוסט סיום:]

אזז...

כמה הספקתי החופשש...המוןן..

עשיתי כל מה שרציתי..לא נחתי שניהה..וזה היה כייפפ..אני אוהבת שזה עמוסס..

בקיצור היה חופש אחד הטובייםם:]

עברתי על התיכנוניםם..אזז..הספקתי הכלל חוץ מזה שלא נגעתי במשו שקשור ללימודים איכשהואא..לא נורא..

ובסופפ לא נסעתי עם שירת {המחנכת שלי} לירושלים..כמו שתיכננו..אבל לא נוראא..תמיד יש את סוכותת..

אממ..וזהוו...השקעתי החופש בציור..המוןן..ובהתנדביות..בסניפ..ובחברות:]

 

והמחנהה??!!

 

היה מדהיםם..כיפכייפפ!!...

יש לי קצת תמונותת:]מהחופש..

האמת שהתקלקלה לי המצלמהה..אבל לא נוראאזה עדיפ מכלום:]

 

בבית של ראש העיר:]

 

במלווה:]

 



 



 



 

בסיירים תשסח..ואוואאוו:]

 

 

הינו נקיות ,כןן,רגע היסטורי בכל המחנה הזה:]

 

להסתכל במשקפיים ורודות:]

 

חח..המחנה הזה אפילו הספקתי להתחתן:] אור-רז לנצחח!!


 

 

באוטובוסס..עדה 1 כבוד:]


עוצרות טרמפים בחברון:] מוות לערבים:]


בזרהה..אתמול חרשנו את רחובותת:S..ואגבב!! תנו לחיות לחיותת!!

 

 

זהירות שמנמנות באיזור האוכלל:]

 

בבית של סבתא..נוסטלגיה:S

 

טלטביזז..אומרים שלאוםם!!..תודו שזה חמודי:]

 

ישןן..אבל אהבתי..בסופהדרךך..חמשושית לנצח:]

 


לסיום עם ברבי..כי היה לה יומהולדתת:]


 אריאלושש..

הקדשה רק בשבילךך:]

 

 

אממ..וזהוו..שירוש  צריכה לשלוח לי עוד תמונות שוות אזז בקרובב:]

 

אוהבת ולילטופ:]

אוריקה:]

 

נכתב על ידי אוריק'ה (: , 28/8/2008 20:55  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומהולדתת:]


 

"יום הולדת חגיגה נחמדדתת..מה נעים ומה נחמדד..

שכל בן וכל בת לא נולדו ביום אחדד..רק ביום הולדת:] "

 



 

אזז..עידכוןן..

קצת באיחורר...אבל הבטחתי:S

אזז יומהולדתת..גדלתי בשנהה..

הבגרתי..הבנתי הרבה דבריםם..רכשתי חברות חדשותת..

קיבלתי החלטות מכריעות במהלך השנה הזאתת..הפכתי למי שאני עכשיוו..

אממ..

והשנה החלטתי גם לחגוג שונהה..

אזז..בערב שירוש באה אליי..ודיברנו פולל..כי התגעגנו אחת לשנייהה:]..

ואאממ..נסעתי לכותלל...וכתבתי לעצמי מכתבב...

שבטח אני אפתח בעוד כמה שניםם..ואצחקק:]

ואדעע אם באמתת הגשמתי את משאלות ליביי..

וזהוו...

החופש בעיצומו.ואני מממשת את כל מה שתיכננתיי:]..

כייפכיפפ...:]

 

אזז..בעז"הה..שיהיה שלוםם בארץ..

(ואל תשאלו אותי איך המשפט הזה קשורר..)

 

אוהבתת

אוריקה:]

נכתב על ידי אוריק'ה (: , 11/8/2008 15:45  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריק'ה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריק'ה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)