לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בשתי בנות מאוהבות



Avatarכינוי:  The Love Life

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

לאלונוש


אלונוש בישבילך!!!!

ליפעמים אני יושבת וחושבת אם לא היה לי אותך מה האיתי עושה??

איך האיתי חייה מה האיתי נושמת

אני רואה אותך כל יום וחושבת לעצמי תודה לך אלוהים ששלחת לי מלאך!!

פשוט תביני מאמוש את חברה ממש טובה שלי ואין עלייך

גם אם ריבים גם בלי אני תמיד יואהב אותך!!

 

i <3 you

נכתב על ידי The Love Life , 17/9/2007 21:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just Me And nO More ב-17/9/2007 21:22




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Love Life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Love Life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)