לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סוף לסיפור 3>


ושוב הדמעות על האיפור..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

יעל


סליחה שבכית לא התכוונתי לרגום לך לבכות

את הרגשות שלי אני לא מסתירה....

ולמרות הכל אני אוהבת אותך מאוד

 

 

עד הפעם הבאה להתראות

נכתב על ידי , 20/1/2008 18:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלחמה אבודה / יומהולדת שמח?


היומולדת שלי היתה נחמדה

אבל יום שישי (אמתמול)והיום הרס ה-כ-ל

גיליתי ששוב נלחמתי מלחמה אבודה

 

אבל הפעם אני שמה לזה סוף (אני מקווה)

 

הפעם אני יפסיק

אחרי שגיליתי שפיני אהובי התנשק אם יעל...

זה הרס אותי

הסליחות שלך לא יעזרו.. אני לא כועסת.. רק מאוכזת ממך

תודה על הכנות.. לפחות זה משהו

 

רוצה להודות לשלוש אנשים מדהימים

טל

מוריה

ומידן

תודה על הכל אוהבת אותכם כל כך 3333>

נכתב על ידי , 19/1/2008 19:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אדום

1. את אוהבת עגבניות?- כן 

2. וגמבה? - לא

3. ותותים? ברור

4. את נגעלת מדם?- בערך

5. לפני כמה זמו ירד לך דם? לא יודעת

6. יש לך בגדים אדומים בארון?- כן..

7. מה הדבר האדום הקרוב אלייך?- התיק ריצ' רצ' מדרום אמריקה

8. מה לדעתך מסמל הצבע האדום? אהבה,רומטיניקה

9. אוהבת את הצבע (1- שונאת, 5- אוהבת)?- 4

 

צהוב

1. מה דעתך על לימון? טעים וריח נהדר

2. אוהב חרדל? -טלוי במה

3. וגבינ"צ?- כן רק אני רגישה ללקטוז =(

4. באיזה צבע הדפי זהב שלך?-אתם מצפים שאני אלך לבדוק?

5. גם אתה מסתנוור כשאתה מסתכל על השמש?-כן

6. מה הדבר הצהוב הכי קרוב אלייך?- הטבעת שלי..=]

7. מה לדעתך צהוב מסמל? אור ושמש

8. אוהבת את הצבע(1-שונאת, 5-אוהבת)? -3.5

 

ירוק

1. היה לך קשר עם אבוקדו שהסתיים ברע?- OO

2. אתה אלרגי לדשא? - כן אבל לא רק

3. אתה אוהב לשכב על הדשא עם הפנים למעלה, באוויר הפתוח, ולחשוב על העולם?- לשכב על הדשא כן אבל לכתוב שירים  ולא לחשוב על העולם

4. מתי פעם אחרונה לבשת בגד ירוק?- לא זוכרת

5. מה עדיף? עלה או גיבעול? -עלה

6. תן דוגמא לפרי / ירק ירוק -מלפפון,אבוקדו

7. מה הדבר הירוק הכי קרוב אלייך? - הכרית היפופוטם שלי

8. מה לדעתך הצבע ירוק מסמל?- טבע, חופש, חיים  

9. את אוהבת את הצבע הזה(" ")? - 5

כחול

1. מה דעתך על הדרדסים? - לילדים קטנים

2) ועל הסרטים האלה נו... בצבע כחול?- דוחה

3. אוהב ללכת לים?-מאוד

4. מה עדיף - בריכה או ים? - ים

5. כשאוכלים ארטיק וכל הפה נהיה כחול- זה מפחיד?- לא זה סתם מוזר

6. מה הדבר הכחול הכי קרוב אלייך? - כרית הלב שלי

7. מה לדעתך הצבע הזה מסמל? - שמים ,מים, ניקיון ,טוהר 

8. אוהבת את הצבע הזה(" ")?- 5 

 

ורוד

1. מה הדבר הראשון שעולה לך בראש כשאתה חושב על הצבע הזה? -סורכיה על מקל

2. פאקצות- סטיגמה או אמת? - סטיגמהה...

3. יש לך בגדים וורודים בארון? -נראה לי

4. וורוד זה רק לבנות? - לא

5. אם בן הולך עם וורוד...תחשוב שהוא הומו? - לא

6. מישהו שאתה מכיר אוהב וורוד?- לא זוכרת

7. החיים וורודים? - אם אני עיוורת צבעים אז כן

8. מה הדבר הוורוד הכי קרוב אלייך? - הפוף שלי

9. מה לדעתך הצבע הזה מסמל? - אמממ

10. אוהבת את הצבע(" ")? - 4

 

כתום

1. אוהבת תפוזים?-כן

2. וקלמנטינות? -כן

3. וגזר? - כן

4. היית בעד או נגד ההתנתקות? - לא מערבת דעות פוליטיות

5. הלכת עם כתום בזמן ההתנתקות? לא יודעת

6. אורנג' חברה טובה? - אני נגד פרסומות חסויות

7. ומה עם "תפוז אנשים" ? -שזה?

8. מה הדבר הכתום הכי קרוב אלייך? -נר בצורת ורד

9. מה לדעתך מסמל הצבע הזה ?  - שמחה

10. אוהבת את הצבע? - 4

 

 שחור

1. באמת מרזה?! באמת הולך עם כול דבר?- מרזה לא יודעת הולך עם כל דבר כן

 2. פריקים גותים קשוחים ואפלים...סטיגמה או אמת?- סטיגמה..

3. איך חושך משפיע עלייך?- לא משפיע

4. אתה הולך לישון עם חושך מוחלט או מידה כלשהי של אור?- עם אור במסדרון

5. למה לדעתך לצבע השחור יש את הדימוי ממנו הוא סובל [או נהנה] כיום?- לא יודעת

6. שוקולד מריר- מאז ולתמיד?- ברור!!!

7. אפרטהייד- נחלת העבר, נחלת הווה או אפילו כאן בשיראל?- ?

8. ראפ,פאנק,ג'אז או בלוז?- לא לא ולא

9. מה הצבע מסמל לדעתך?- חושך

10. אוהבת את הצבע? - 4

נכתב על ידי , 10/1/2008 16:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 342214849 

תמונה




401
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאננס ^^" אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אננס ^^" ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)