לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ME


XD

Avatarכינוי:  -Love U-

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

שאלון


לא היה לי כוח לרשום שאלון רשמי...

אז רשמתי בעצמי!! מי שרוצה שיעתיק לא איכפת לי...!

שאלון בנושא חיות:

 

1. האם את\ה אוהב\ת מאוד חיות (כל חיה)?

כן... מאוד חולה עליהם.... XD

 

2. כמספרים לך על התעללות בבעל חיים כלשהו, איך את\ה מגיב\ה?

אני ממש כועסת, בא לי ללכת לשם לקחת את החיה לא משנה איזה היא

וללטף אותה ולהאכיל אותה ולדאוג לה!!

 

3. יש לך חיות? אם כן, איזה?

יש לי ארבע חיות בבית, בעצם שלוש אם אח שלי לא נחשב:

שתי כלבות, מאמי!!!! בקי- העכברים שלי, ודולי- האריה המתוק שלי!

ויש לי עוד חתולה, אתם תחשבו שזה לא מקורי שקראתי לה מיצי,

אבל זה על שם רחוק משפחה מיימי הביניים מהמהפכה הצרפתית... אל תשאלו איך אני יודעת...

וכן, כולן מסתדרות מצויין! דרך אגב אני לא מאמינה באמונות תפלות, יש לי חתולה שחורה לגמרי.... גרב לבנה אחת...

אני שונאת כאלה שמאמינים באמונה הזאת... מיליון כלבים מתים מהרדמה בשנה כי לא לוקחים אותם בגלל שהם שחורים...

עצוב מאוד... שונאת מי שמאמין בזה! אני מאמינה שמגיעות 1000 שנים של מזל רע מדור לדור למי שמאמין באמונות תפלות

אצל חיות... הוא בעצמו חיה רעה....

 

4. האם יש לך קשר קרוב לחיות שלך או של חברים?

כן... אני נקשרת לכל חיה שאני מכירה יום מדקה...XD

 

5. את\ה מטפל אישית בחיית מחמד שלך (אם יש לך) או שההורים?

אני יוצאת ארבע פעמים ביום לטיול עם הכלבות שלי,

פעם בבוקר עם שתיהן יחד, בצהריים לכל אחת יחס אישי, אני יות\צאת עם כל אחת בנפרד,

ובערב לסיום היום עם שתיהן יחד.

אמא שלי מאכילה אותן בבוקר (כי אני יוצאת כבר ב-5 לבצפר אל תשאלו למה בכלל), ואני מאכילה אותן בערב.

כשיש יומולדת לאחת מהן (בתאריך שאני קבעתי) אני מכינה לה עוגת ממתקים (לכלבים כמובן) ועשיתי להן באותו תאריך

שלא יקנאו אחת בשנייה...

לחתולה שלי אני מחליפה תחול בארגז כל חמש שעות (חוץ מבלילה ובבצפר), ושתי הכלבות שלי יש להן לכל אחת מיטה וסמיכה לחורף,

והחתולה שלי ישנה איתי (בחורף מתחת לסמיכה).

הקיצר טיפול צמוד.

 

6. אם יש לך יותר מחיה אחת, מה הקשר ביניהן?

קשר צמוד, הכלבה היותר גדולה שלי (בת 7) הגיעה אחרי שהכלב הראשון שלי מת מזקנה.

אחרי שלוש שנים הבאנו עוד כלבה, והכלבה הגדולה חשבה שזאת הגורה שלה, והן כמו אמא ובת.

החתולה קצת מקנאה מאז שהכלבה הקטנה הגיעה, כי לפני זה הכלבה הייתה מטפלת בה,

והיום כולן מסתדרות מצויין!!

 

7. מה הגילאים של חיותך?

הכלבה הגדולה- 7

הקטנה (עכברית שלי בקי!!)- 3-4

ומיצי זקנה בת 10.

נכתב על ידי -Love U- , 19/9/2007 21:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


1. האם את נוהגת לקרוא בבלוג של עצמך? האם את עושה זאת לעתים קרובות?
לפעמים.. שמשעמם לי...

2. האם את קוראת מדי פעם את כל הפוסטים שכתבת במשך תקופה ארוכה, בזה אחר זה? אם כן, האם את קוראת אותם מההתחלה לסוף (לפי הסדר שהדברים קרו), או מהסוף להתחלה? אילו מחשבות ותחושות העלתה הקריאה? האם היא גרמה לך להבין טוב יותר את עצמך, או שינויים ותהליכים בחייך?
אני לא קוראת מתווך ארוך, חוץ מזה רק פתחתי בלוג מה יש לי כבר לקרוא? XD

3. האם קורה לך הרבה שאת מציצה בפוסט מקרי שכתבת בעבר, בלי לחפש משהו מסוים? איך זה מרגיש?
לא יודעת..

4. האם יצא שנזכרת במשהו שקרה לך פעם, וחיפשת את הפוסט שמדבר על כך כדי להיזכר בפרטים, להיזכר ברגשות שלך, או להבין יותר טוב מה קרה ממרחק של זמן?
לא..

5. האם את אוהבת לשבת עם חברות ולקרוא יחד בבלוג שלך או בבלוג שלהן? האם אתן עושות את זה כחלק משיחת נפש, או סתם בשביל הכיף?
כן- בשביל הכיף...

6. איפה את כותבת את הבלוג: בחדר שלך? במקום אחר בבית שבו עוברים גם אנשים אחרים? יצא לך לכתוב פוסטים גם מחוץ לבית (למשל בבית ספר או אצל חברות)? מה קורה לרוב ומה יוצא דופן?
בבית ובחדר בלבד!

7. האם קורה שאנשים אחרים נמצאים בחדר כשאת כותבת בבלוג? האם קורה שהם מסתכלים על המסך בזמן שאת כותבת? האם כתבת פעם בבלוג כשמישהו אחר השתתף אתך בכתיבה? האם את מוכנה שיהיו אנשים אחרים בזמן שאת כותבת על כל נושא?
לא לא לא ולא!

8. האם כתבת פעם יומן נייר? אם כן, במה זה שונה מלכתוב בלוג?
כן, זה שונה כי כשזה על נייר ואצלי מוסתר אז אני מרגישה
בטוחה לגבי הסודות, פה בבלוג אנלא כותבת דברים יותר
מדי אישיים...

נכתב על ידי -Love U- , 16/9/2007 17:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...Life


החיים הם בעצם סתם מעגל שחוזר על עצמו.

סה"כ, בשביל מה אנחנו נולדים?

כדי ללמוד בשיעור הסטוריה משעמם ולא לדבר בכלל על שעות השינה בתנ"ך,

ובשביל מה כל זה? כדי למצוא עבודה טובה, להקים משפחה לפרנס אותה,

ללדת ילדים לקנות בית יפה, לשפץ , ואחרי שאתה מת הילדים שלך ממשיכים, מקימים משפחה מולידים ילדים,

וזה בעצם גלגל שלם של חיים בלי כל משמעות.

בדרך חשיבה כזאת הגעתי להבנה של, למה להתאמץ ולהשיג עבודה? למה כל העבודה הזאת להשיג שלום?

למה לעשות תואר במקצוע מסוים או אחר?

מזה יעזור?

הרי הגלגל ממשיך וממשיך, וברור שבסוף הוא ימשיך להתגלגל בלעדינו, אנחנו נעלם מהיקום,

אז למה לעבוד כל כך קשה על התכנולוגיה, על העבודה?!

כל מה שכתבתי כאן מטריד אותי כבר הרבה,

מחכה לתגובות..! XD לוביו!!


כשהכל קורא מעמדה אחת, תצפית טובה ששומרת לך מקום וכבוד, זה ניראה אחרת ממקום אחר.

כשאתה שובר למישהו את הלב, לא לך זה כואב.

אני שברתי למישהו את הלב, ורק כשלי שברו אותו, אני מבינה מה ההרגשה.

זה לא כאב ממשי, זה משהו שאתה מרגיש מבפנים.

אתם מצפים, שאני אגיד לכם להיות נועזים וללכת לדבר עם מי שאתם אוהבים.

אבל עדיף לשתוק ולשבת בצד, תאמינו לי, זה כואב יותר ממה שאתם חושבים.

בכלל כל ההשתלטות של החברה על החיים, הורס חיים לאחרים.

אם לא היה את כל העניין של "מקובלים ולא מקובלים", לכולם היו חיים טובים יותר.

לכל אחד הייתה חברה, ולא היו בכלל פוזות בעולם.

בואו אני אסביר את עצמי יותר טוב, הינה ההגדרה:

כדי להיות מקובל, כולך צריך להיות פוזות, מסכה.

אפילו החברה הכי טובה שלי עומדת בתחרות חרשית איתי, על מי יותר מקובלת.

בלי להגיד בקול רם, כשאנחנו נפגשות, תמיד יש את כל העניין של פוזות.

אי אפשר להיות אתה עצמך, אחרת לא תתקבל בחברה.

אפילו אם האישיות שלך מדהימה, אתה חייבת להיות מישהו אחר בשביל להתקבל בחברה של היום.

ואל תחשבו שאני עוד איזה חננה שמקווה שהעתיד החברתי יצליח, אני לא כזאת, אני לא ממש מקובלת,

אבל אני גם לא בצד השני.

אני בעצמי נלחמת על מקום בחברה, וזה המקום היחיד שאני יכולה להודות שכן גם אני עושה פוזות

כדי להתקבל בחברה.

מקווה שאהבתם XD ..

נכתב על ידי -Love U- , 16/9/2007 17:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Love U- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Love U- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)