לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כנסו...ותזמינו!

Avatarכינוי:  בלוג ביקורת!

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

5 ביקורות;], 5 המזמינים הראשונים מקבלים לינקוק בגודל 36(:


בגלל שיש ה-מ-ו-ן ממתינים, אני עושה יותר ביקורות בכל פוסט, אבל אני יעדכן כל 3 ימים, נראה לי((((:
ביקרות 1:
ביקורת ל 411362
מבט ראשוני:
עוד בלוג חשוב בישרא, אבל לא ממש מטופח.
עיצוב:
ממש לא מטופח ומושקע, אני יודעת שלפי הכותרת [המתוחכמתXP] לא צריך לעשות תמונה ענקים מעוצבת, אבל עדיין, צריך לבחור תמונה מתאימה עם האיכות הנכונה או משהו יותר טוב מהתמונה הקטנה שיש עכשיו.
חוץ מזה, הכל לפי צבעים מסודרים, אבל לא מתאימים לתמונה בכותרת.
המשפט שכתוב מתחת לכותרת, לדעתי צריך להיות קשור בסיפור, לספר את התקציר בתמצית.
רשימות:
מסודרות, אך לא לפי הסדר הנכון, קודם צריך להיות על הבלוג, ואחרון זה הקוראיםה קבועים.
הרשימות לא מעודכנות עם הפרטים, הפרק החמישי לא נמצא.
פוסטים ותוכן הבלוג:
סיפור, די מעניין [אני לא בלוג מבקר כתיבה של בלוגי סיפורים] אבל עדיין, את כותבת יפה.
כניסות ותגובות:
יש לך 1,044 כניסות ב7 חודשים! זה ממש לא טוב, במיוחד לא לבלוג סיפורים!
לכל פוסט יש לך בערך 7-18 תגובות, את יכולה הרבה הרבה הרבה יותר!
לסיכום:
עיצוב- 25\18
רשימות- 25\19
פוסטים ותוכן הבלוג- 25\25
כניסות ותגובות- 25\10

ציון כללי:
72 מתוך 100!
זה ציון לא הכי טוב.

טיפ:
[לבחירתך האישית]
- לשנות תמונות כותרת, את יודעת, למרשימה יותר 
- לשנות את סדר הרשימות
- לפרסם את הבלוג!!!!!
- לעדכן את הרשימות אחרי כל פרק
- לספר את התקציר בתמצית מתחת לתמונה

זה לא בא לפגוע בך , אני אוהבת בלוגי סיפורים, אבל אם נכנסים לזה, צריך גם להיות בזה, לא חלקית.

אל תשכחי ללנקק אותי ברשימות ובפוסט הכי עדכני! תודה.

ביקרות 2:
ביקורת ל 448003
מבט ראשוני:
בלוג מעוצב, ממש יפה! בלא, שבאמת יכול לעזור לך.
עיצוב:
העיצוב נחמד, הוא תאמת לא לטעמי, יותר מידי מברשות ולא באיכות נכונה אבל אני לא בלוג כזה..אני רק אומרת.
הצבעים מתאימים לכותרת.
האייקון ממש לא מתאים לא לנושא הבלוג ולא לצבעים ולעיצוב!
אני חייבת לומר, משהו עם המפרידים שעשית לא מסתדר לי, יש בקצוות לבן, וזה לא יפה, תערכי את זה שוב או משהו.
רשימות:
מסודרות, אך הצבע שבחרת לשים יחד עם הכותרת, הוא יבש, חיוור ולא יפה, כדי לראות אותו צריך להוציא את העיניים.
שאר הרשימות בסדר, חוץ מבלינקוקים, הפיקסל ממש לא מתאים והוא גם די תקוע..
פוסטים ותוכן הבלוג:
את שמה הרבה פריטים, זה מאוד מסודר.
כשאת עושה הקפצה, תמחקי אותה.
אני מציעה לך, אם את כבר מקטינה את התמונות, תקטיני עוד, שלפחות יהיו שורות רצופות.
כניסות ותגובות:
יש לך 428 כניסות בחודשיים [עם הפסקה של 5 חודשים בערך] את יכולה הרבה, הרבה יותר מזה.
לכל פוסט יש לך 2-5  תגובות, זה כאילו את עובדת לחינם, מצטערת.
לסיכום:
עיצוב- 25\19
רשימות- 25\21
פוסטים ותוכן הבלוג- 25\23
כניסות ותגובות- 25\15

ציון כללי:
78 מתוך 100!
זה ציון לא כל כך טוב, אבל בסדר[:

טיפ:
[לבחירתך האישית]
- לשנות לעיצוב מקצועי יותר, שירצו לראות את העיצובים שלך
- לשנות אייקון
- לסדר את כותרות הרשימות
- להוריד את הפיקסל הלא מתאים
- לפרסם את הבלוג
- למחוק את כל ההקפצות שאת עושה

זה לא בא לפגוע בך , את דווקא טובה מאוד בזה, רק את צריכה להשקיע קודם במראה, זה חשוב מאוד.

אל תשכחי ללנקק אותי ברשימות ובפוסט הכי עדכני! תודהD:

ביקרות 3:
ביקורת ל 500305
מבט ראשוני:
בלוג מטופח ומושקע, מאוד.
עיצוב:
הכותרת לא ממש מתאימה, אולי הכל כחול, אבל זה יותר כהה.
אני מציעה אולי לעצב את הכותרת.
המפרידים שיש בפוסטים לא מתאימים ותקועים, לדעתי יתאימו מעוצבים.
,הרקע של הפרו לא הכי מתאים, אבל גם, אולי זה כחול, שיהיה באותו גוון.
האייקון לא מתאים.
רשימות:
מסודרות וצבעניות, קצת יותר מידי צבעים ופיקסלים, תמחקי כמה ותחליטי על כמה צבעים.
פוסטים ותוכן הבלוג:
הסיפור, אני לא מילים על זה, אני לא מבקרת את הסיפור.
אבל לדעתי את כותבת ממש מקצועי ויפה.
תמחקי את ההקפצות שאת עושה!
כניסות ותגובות:
יש לך
361 כניסות בחודשיים, זה יפה, זאת רק ההתחלה ולוקח לך זמן לעדכן, אבל אפשר קצת יותר.
לכל פוסט יש לך 11- 32 תגובות, זה מאוד יפה.
לסיכום:
עיצוב- 25\19
רשימות- 25\21
פוסטים ותוכן הבלוג- 25\23
כניסות ותגובות- 25\23

ציון כללי:
86 מתוך 100!
זה ציון ממש טוב[:

טיפ:
[לבחירתך האישית]
- לעשות עיצוב מעוצב
- לשנות אייקון
- לפרסם את הבלוג
- להוריד את המפריד, הוא לא מתאים
- למחוק את ההקפצות שאת עושה
- להוריד קצת את הצבעים ברשימות

זה לא בא לפגוע בך , יש לך בלוג יפה עם פוטנציאל גדול[[:

אל תשכחי ללנקק אותי ברשימות ובפוסט הכי עדכני! תודההD:

ביקרות 4:
ביקורת ל 435250
מבט ראשוני:
בלוג ממש נחמד(:
אין לא נושא משעמם כזה וכיף להתעדכן בו.
עיצוב:
אני אהבתי התמונה בכותרת?! מדהימה!
זה נראה כאילו יש לך פרו=) זה ממש יפה!
הצבעים מתאימים.
וגם האייקון די מתאים.
רשימות:
מאוד נחמד, השלדים.
הק"ג והספירה וכל זה(:
נחמדד
פוסטים ותוכן הבלוג:
את כותבת עליך, באמת מה שקורה עם המשקל וכל זה, הכל נוגע לנושא שפתחת את הבלוג.
אני אהבתי.
כניסות ותגובות:
את לא מראה כניסות, כל כך חבלS:
אני לא אוריד לך ציון..אבל חבל..
לכל פוסט יש לך בערך 21-10 שזה ממש יפה(:
לסיכום:
עיצוב- 25\25
רשימות- 25\25
פוסטים ותוכן הבלוג- 25\25
כניסות ותגובות- 25\24

ציון כללי:
99 מתוך 100!
זה מדהים(:

טיפ:
[לבחירתך האישית]
- רק לפרסם קצת, אבל רק אם את רוצה 


זה ממש יפה((:, הבלוג שלך ממש קרוב לשלמותD:

אל תשכחי ללנקק אותי ברשימות ובפוסט הכי עדכני! תודההD:

ביקרות 5:
ביקורת ל 479745
מבט ראשוני:
מדהים. הכל, התמונה, השם והמשפט.
בלוג מלא, אמיתי.
עיצוב:
כמו שאמרתי. וואו.
זה מעוצב ממש יפה.
הצבעים מתאימים.
אווו חבל! האייקון לא מתאים):
רשימות:
מסודרות, אבל יש בהן יותר מידי פיקסלים, אם את שמה בראש רשימה את לא צריכה לשים גם בתוכה.
התמונה שלך למעלה די לא קשורה.
המצגת של הכפתורים גדולה מידי.
הכניסות מיותרות לגמרי. [והפיקסל לא מתאים:S]
כל הקטע בסוף עם הhahaha לא מצחיק ולא מתאים.
פוסטים ותוכן הבלוג:
יש לך פוסטים יפים במיוחד, את משלבת תמונות [שלך] וזה קצת מצחיקXP
אני אהבתי את העידכונים שלך!
כניסות ותגובות:
יש לך המון תגובות, שזה יפה יותר מ50!
יש לך 1,
568 כניסות ב3 חודשים, בגלל שזה לא בלוג עיצובים או סיפורים, ואת קצת זמן, את לא צריכה 10,000 כניסות, אבל עדיין אפשר יותר(: [אבל זה יפההה!]
לסיכום:
עיצוב- 25\24
רשימות- 25\17
פוסטים ותוכן הבלוג- 25\25
כניסות ותגובות- 25\22

ציון כללי:
88 מתוך 100!
זה ציון ממש טוב(:

טיפ:
[לבחירתך האישית]
- לשנות את האייקון
- למצוא מקום חדש לתמונה שלך
- להוריד את הפיקסלים ביתבות עצמן
- לשנות את הגודל של המצגת של הכפתורים
- להוריד את הכניסות
- להוריד את ה:hahahahaha no
- לפרסם קצת את הבלוג


זה לא בא לפגוע בך , העיצוב שלך מדהים, וגם הפוסטים:}}

אל תשכחי ללנקק אותי ברשימות ובפוסט הכי עדכני! תודההD:


פליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליז
תזמינו ביקורת;]
5 הראשונים שמזמינים מקבלים לינקוק כזה:]
אוהבת3>
עומריקו(:

נכתב על ידי בלוג ביקורת! , 14/12/2007 12:47  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,210

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלוג ביקורת! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלוג ביקורת! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)