לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

batel

עלל החייםם עםם חברהה שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

חברה שלי מדאיגה אותי תעזרו לי!!..


חברה שלי רוצה להיתאבד היא כבר ניסתה כמה וכמה פעמים אני דואגת לה מאוד אתם יכולים לעזור לי

לעזור לי איך למנוע שהיא תפסיק אני אוהבת אותה מאוד ודואגת להה אבל היא לא מקשביה לי אני

מפחדת שיקרה לה משהוו תגיבו לי ותעזרו לי בבקשהההההההההה!!..

נכתב על ידי , 17/9/2007 09:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 29

ICQ: 287272759 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbatei אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על batei ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)