לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Heavy Metal

טוב, לפי השם כבר אפשר להבין, האבי מטאל, מטאל כבד. בבלוג הזה אני אנסה לתת מידע על כמה שיותר להקות Heavy Mtel ולא רק, אלא גם על להקות רוק. אני אמליץ על מה שאני אוהב, ואתן לאחרים לומר את דעתם בעניין.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

Power Metal


פאואר מטאל (מטאל עוצמתי - Power Metal) סגנון מוזיקלי המהווה תת־ז'אנר של הבי מטאל, המתאפיין בשירים מלודיים, מנגינות עדינות, שירה עדינה בקול גבוה ונגינה מהירה בגיטרה חשמלית המשלבת הן טכניקה והן מלודיה.

ההיסטוריה של ה־Power metal החלה עם שחרורם של שני האלבומים של להקת המטאל הגרמנית "הלוויין" (Helloween) בשם "Keepers of the Seven Keys", חלק ראשון וחלק שני (1986-1988). אף שה־Power metal שואב השפעות רבות מתוך המטאל המסורתי (דוגמת "איירון מיידן" (Iron Maiden)), התפתח זה במשך השנים לז'אנר מוגדר ועצמאי. למעשה, Power metal הינו ישות מוזיקלית מובחנת אף שניתן לראות בו תופעה חדשה יחסית.

שוב מצטער על החומר מויקיפדיה, אני פשוט לא אכתוב את זה לבד =/ תסלחו לי.


דעתי על פאואר מטאל?

סוג המטאל האהוב עליי, מנגינה מהירה, שירה איטית במקצת, ומלודיה מדהימה,

להקה שאני ממליץ עליה:

Blind Guardian

אחת הלהקות המצליחות של ה-Power Metal בכל הזמנים ואולי גם המצליחה ביותר.

ממליץ =]

נכתב על ידי , 17/9/2007 17:53  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 31

MSN: 




280

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRabko אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rabko ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)