לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פרפרים


שיואו אני סתיו המגניבה ואני פותחת בלוג בהשראת כולם. סתם, זאת נועה שפתחה לי. (:

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

high five


 

*פוסט זה מוקדש בחלקו למאיה הכאפות

 

מאיוש אוי פתאום יש לי בלוק S:

חחח אוקיי את פשוט מגדת העיתוד שלי!!! וזה כזה של מגנובים!

אוהבת אותך מלא מלא ביצית שלום שלי 33>

ואני רוצה להקדיש לך שיר :

 

"ברלה ברלה הלך בכביש

הלך לקנות בגרוש מישמיש

אוי ברלה ברלה איזה ביש

הגרוש נפל ואין מישמיש

אבל'ה בשוט אמל'ה במוט הביאו לברלה הרבה מכות

ברלה בכה ביקש סליחה והכל התיחל מהתחלה...

ברלה ברלה הלך בכביש...."

 


כבר אין לי מה להגיד על זה =\

אמרתי כל מה שאני חושבת


 

 

 

 

Tick Tick Tick Tick Tick Tick

BOOM

 

 

 

נכתב על ידי , 15/11/2007 23:34  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



878
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרשרת פנינים שחורה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרשרת פנינים שחורה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)